eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów i szkoleń beneficjentom biorącym udział w projekcie Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Toruń: Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów i szkoleń beneficjentom biorącym udział w projekcie Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 361198 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331462 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6508565, faks 56 6486447.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów i szkoleń beneficjentom biorącym udział w projekcie Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów i szkoleń beneficjentom biorącym udział w projekcie Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu . Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: 1) Część I zamówienia: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu operator koparko - ładowarki dla 1 osoby; 2) Część II zamówienia: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat.B - dla 5 osób 3) Część III zamówienia: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu krawieckiego - dla 2 osób; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia : 1) szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie przy ul. Sienkiewicza 12 w Toruniu w celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych; Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych w pomieszczeniu wskazanym przez Wykonawcę o ile zlokalizowane będzie na terenie miasta Torunia lub okolic (maksymalnie do 60 km od Torunia) i pokryje on z własnych środków koszty z tym związane wraz z kosztami dojazdu uczestników kursu (bilety pks,pkp,mzk). 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową pracownię/ plac wyposażoną/y w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć praktycznych zlokalizowaną na terenie miasta Torunia lub okolic (maksymalnie do 60 km od Torunia) i pokryje on z własnych środków koszty z tym związane wraz z kosztami dojazdu uczestników kursu (bilety pks,pkp,mzk). Warunki pracy muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4) Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w każdy dzień tygodnia , w tym w soboty i niedziele pomiędzy godz. 8:00 a 19.00; Wykonawca uwzględni dodatkowo, że: łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych ( jedna godz. dydaktyczna = 45 min.); Do wymiaru godzinowego nie wlicza się czasu przerw i egzaminów. W każdym dniu szkolenia muszą zostać zaplanowane min. trzy dziesięciominutowe przerwy. 5) Wykonawca, zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu wykonania usługi, w zakresie swojej odpowiedzialności za właściwą realizację przedmiotu umowy ; 6) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu - w terminie do 2 dni roboczych po realizacji każdych zajęć - kserokopii listy obecności uczestników na zajęciach. Dopuszcza się przesyłanie listy obecności w formie skanu drogą elektroniczną na adres m.bablinska@mopr.torun.pl; 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów, pomocy dydaktycznych (opracowań własnych, skryptów, arkuszy ćwiczeń, materiałów piśmienniczych i innych materiałów niezbędnych do realizacji zajęć) sprzętu, narzędzi, ubrań roboczych itp. potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej i praktycznej; 8) Wykonawca zobowiązany jest do wydania zaświadczeń/ certyfikatów świadectw potwierdzających zdobyte kwalifikacje i umiejętności oraz certyfikat o ukończeniu szkolenia kursu finansowanego ze środków Unii Europejskiej; 9) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe , odpowiednie do rodzaju przeprowadzonego kształcenia oraz w prowadzeniu kursów zawodowych związanych z przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności uczestnikom szkolenia; 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego przebiegu realizowanych przez siebie zadań, W przypadku zmiany osoby/osób zaproponowanych przez Wykonawcę do realizacji zajęć, Wykonawca zobowiązany jest, w terminie co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem danego typu zajęć, poinformować o zmianie i dostarczyć do siedziby Zamawiającego dokumenty, które potwierdzą posiadanie przez te osoby wymagania co do ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej określonej w istotnych warunkach umownych w § 7 ust.2 (załącznik nr 2 do SIWZ); 11) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania miejsca szkolenia i materiałów szkoleniowych, zgodnie z zasadami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- zgodnie z obowiązującą wersją tego dokumentu; 12) Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia; 13) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1182) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz.1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia; 14) Szkolenia muszą być realizowane w oparciu o obowiązujące w tym zakresie akty prawne, w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń, podstawy programowe kształcenia w danym zawodzie.3.Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: Kod CPV Nazwa wg CPV 80.40.00.00-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe 80.41.12.00-0 Usługi szkół nauki jazdy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie w związku z realizacją projektu Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wykonanie usługi polegającego na przeprowadzeniu kursu - operator koparko-ładowarki dla 1 osoby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia OSKAR Sławomir Karpiński, ul. Studzienna 13/3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla 5 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 2, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu krawieckiego dla 2 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o., Ul. 1-go Maja 2, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.