Lublin: ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZE Z MATEMATYKI W PROJEKCIE SZKOŁY SUKCESU GMINY GŁUSK
Numer ogłoszenia: 361104 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głusk , ul. Głuska 140, 20-385 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZE Z MATEMATYKI W PROJEKCIE SZKOŁY SUKCESU GMINY GŁUSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I - III i IV - VI szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Głusk: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Kalinówce, (Kalinówka 78, 21 - 040 Świdnik). 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Wilczopolu - Kolonii, (Wilczopole - Kolonia 97, 20 - 388 Lublin 6). 3. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, (Prawiedniki 165, 20 - 515 Lublin). 4. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Mętowie, (Mętów 124, 20 - 388 Lublin). OGÓLNY OPIS ZAPLANOWANYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki. Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych. Aktywne formy nauki wspomagane będą nowoczesną techniką - tablice multimedialne będą udostępnione przez szkoły. Wykonawcy/Nauczyciele są zobowiązani promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano po 30 h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z matematyki (15 grup - klasa III SP, 33 grupy - klasy IV-VI SP, razem 48 grup w wymiarze 1h/tydz.) Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. Wykonawcy/Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 338 uczestników zajęć, liczba testów sprawdzających - 676 szt., liczba godzin szkolenia - 1440 h, 338 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy/Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu wiedzy z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych u co najmniej 322 uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na poszczególne szkoły, minimum na jedną grupę uczniów dla poszczególnych zajęć, wg zamieszczonego poniżej opisu. 1. Szkoła Podstawowa w Kalinówce: Część 1.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 4 grup SP (klasa III SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8), Część 1.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 9 grup SP (klasy IV - VI SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8), 2. Szkoła Podstawowa w Wilczopolu: Część 2.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 2 grup SP (klasa III SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), Część 2.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 5 grup SP (klasy IV - VI SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), 3. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach: Część 3.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 2 grup SP (klasa III SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), Część 3.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 3 grup SP (klasy IV - VI) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), 4. Szkoła Podstawowa w Mętowie: Część 4.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 7 grup z SP (klasa III SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.), Część 4.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 16 grup z SP (klasy IV - VI SP) (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.). Obowiązki Wykonawcy prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) przeprowadzenie w/w zajęć pozalekcyjnych zgodnie z wcześniej opracowanymi przez Wykonawcę - nauczyciela prowadzącego, programami zajęć, uwzględniającymi przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczniów dla poszczególnych grup, w terminie do 30 czerwca 2015 roku, w celu osiągnięcia założonych wskaźników produktu i rezultatu; b) przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem udostępnionych przez szkoły tablic interaktywnych oraz programów multimedialnych; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu wykonywania zajęć, dzienniki zajęć, listy obecności uczestników i inne dokumenty niezbędne w realizacji projektu); d) przygotowywanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć. Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych i gimnazjów właściwe dla realizacji danej części zamówienia. e) opracowanie programu nauczania dla prowadzonych zajęć i przedłożenie do zatwierdzenia Dyrektorowi właściwej szkoły. Uwaga: Wynagrodzenie Wykonawcy prowadzącego zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia łączny wymiar czasu pracy nie może przekroczyć łącznie 240 godz. pracy/miesiąc. Rozpoczęcie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu nastąpi w listopadzie 2014 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie stopnia awansu zawodowego (np. akt nadania stopnia awansu zawodowego),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze wskazaniem posiadanych kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą; Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej i do prowadzenia zajęć przewidzianych w zamówieniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5; Życiorys zawodowy - według załącznika nr 6 - informacje potwierdzające kwalifikacje do wykonania zadań, np.: dyplom ukończenia studiów licencjackich, magisterskich lub podyplomowych, dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego, jeśli z dokumentów nie wynika, że osoba posiada przygotowanie pedagogiczne, dokument potwierdzający posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela - dotyczy Wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo, zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp, (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Stopień awansu zawodowego - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 Dominów 20-388 Lublin Pok. Nr 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 Dominów 20-388 Lublin Pok. Nr 110 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w projekcie Szkoły sukcesu Gminy Głusk jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizator projektu: Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, Dominów ul. Rynek 1,20-388 Lublin.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie monitoringu susła perełkowanego na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Kwalifikowalność wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.