eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem generatora termoelektrycznego, osprzętu i układów sterujących pracą instalacji odzysku ciepła.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360982 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kraków: Dostawa wraz z montażem generatora termoelektrycznego, osprzętu i układów sterujących pracą instalacji odzysku ciepła.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35072071400000, ul. ul. Senatorska  1, 30106   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 4212011 wew. 391, e-mail przetarg@mpwik.krakow.pl, faks (012) 4242397, 4242391.
Adres strony internetowej (URL): www.wodociagi.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.wodociagi.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.wodociagi.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w Dziale Przetargów i Umów MPWiK SA, w terminie do 15 grudnia 2016 r. do godz. 12.00
Adres:
30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek A, pok. 3


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem generatora termoelektrycznego, osprzętu i układów sterujących pracą instalacji odzysku ciepła.
Numer referencyjny: 925/PN-88/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż generatora termoelektrycznego (GTE) na ciągu spalinowym silnika kogeneracyjnego (zasilanego biogazem z fermentacji osadów ściekowych) wraz z projektem wykonawczym, oprzyrządowaniem, montażem i uruchomieniem. 2. Przewidziano lokalizację generatora w budynku energetycznym ob. 21 w hali kogeneratorów ( rysunek budynku w załączeniu do siwz). 3. Zadaniem generatora jest wykorzystanie ciepła odpadowego spalin w sytuacji obniżonego zapotrzebowania na ciepło technologiczne w Zakładzie w celu produkcji dodatkowej energii elektrycznej. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej. Opracowywany projekt musi uwzględniać uwarunkowania związane z istniejącą zabudową budynku energetycznego ob.21 a także warunki przyłączenia do sieci energetycznej Zakładu. W projekcie należy uwzględnić rozwiązanie pozwalające na nieprzerwaną pracę silników na biogaz w trakcie prowadzenia robót związanych z zabudową generatorów z wyłączeniem czasu, o którym mowa w pkt. 2) akapitu "Wymagania wykonawcze ". 2) Wykonanie dokumentacji układów pomiarowych, automatyki i sterowania uwzględniającej w uzgodnionym zakresie ich sprzężenie z analogicznymi układami wykorzystywanymi w Zakładzie. 3) Przedstawienie projektu Zamawiającemu dla weryfikacji zgodności ze specyfikacją i złożoną ofertą. 4) Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, warunków technicznych instytucji zewnętrznych, jeżeli są wymagane. 5) Wykonanie wszelkich prac adaptacyjnych wymaganych do montażu generatorów i współpracujących z nimi elementów oraz dla zapewnienia właściwego serwisu. 6) Dostawę generatora z układem automatyki. 7) Dostawę wszystkich niezbędnych części i elementów w tym urządzeń zabezpieczających pracę obiektu w przypadku awarii oraz wszelkich elementów pomocniczych takich jak: rurociągi, przepustnice, uchwyty, konstrukcje wsporcze itp. 8) Montaż całości urządzeń. 9) Montaż i uruchomienie układów automatyki i sterowania. 10) Wykonanie opisów i oznakowań dla dostarczonych urządzeń. 11) Podłączenie generatora do sieci wewnętrznej oczyszczalni w rozdzielnicy R21NN (0,4 kV) w obiekcie 21 12) Wykonanie wszystkich prac związanych z koniecznymi zmianami w Ob.21wynikającymi z projektu. 13) Wykonanie rozliczeniowych układów pomiarowych "zielonej" energii elektrycznej oddzielnie dla każdego generatora wraz z przekazem danych do istniejącego systemu Energia 4 (Numeron) i Zakładu Energetycznego oraz dwa układy pomiaru ciepła wraz z przekazem do systemu Energia 4 14) Przeprowadzenie odbioru układów pomiarowych "zielonej" energii przez Zakład Energetyczny. 15) Udokumentowanie prawidłowego wykonania oraz sprawdzenie elektrycznych rozdzielni i układów sterowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16) Wykonanie niezbędnych prób montażowych i rozruchowych. 17) Wykonanie pomiarów (zabezpieczeń). 18) Opracowanie instrukcji obsługi, konserwacji i eksploatacji oraz wykonanie instrukcji współpracy ruchowej z siecią dystrybucyjną Tauron. 19) Dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej wykonanych i zainstalowanych urządzeń oraz wykazu części szybkozużywających się. 20) Przeprowadzenie szkolenia z obsługi dla pracowników Zamawiającego (nie mniej niż 20 osób po 4 godziny w co najmniej 5 turach), w szczególności z obsługi generatora oraz systemu automatyki i sterowania. 21) Sukcesywne wykonywanie (bez dodatkowego wynagrodzenia) serwisowych przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji dostarczonych wszystkich urządzeń, części i elementów, obejmujących pełen zakres wymaganych przeglądów i wymian łącznie z niezbędnymi materiałami i częściami zamiennymi szybkozużywającymi, oraz innymi pracami niezbędnymi do prawidłowej pracy generatorów termoelektrycznych zgodnie z dokumentacją urządzeń nie rzadziej niż raz w roku.

II.5) Główny kod CPV: 42.11.00.00 - Turbiny i silniki
Dodatkowe kody CPV:42510000-4, 42110000-7, 31122000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 500000
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany przez zamawiającego termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 31.03. 2017 r. W ofercie należy podać oferowany termin realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W niniejszym postępowaniu warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest spełniony, jeżeli wykonawca: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 20.000,00 zł. lub równowartość tej kwoty w innej walucie (w takim przypadku Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. W niniejszym postępowaniu warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, jedną dostawę wraz z montażem elementów automatyki przemysłowej na kwotę co najmniej 200 000 PLN brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - w kwocie nie mniejszej niż: 20.000,00 zł według stanu na dzień nie wcześniejszy niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, przy czym dokument ten musi zawierać przynajmniej jedną z ww. informacji, nie jest wystarczające podanie tylko wysokości obrotów. 2. Na wezwanie zamawiającego wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do oferty należy załączyć: 1) Formularz nr 2 - wykaz dostaw wykonanych w podanym wyżej okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wykaz ten musi obejmować co najmniej jedną dostawę wraz z montażem elementów automatyki przemysłowej na kwotę co najmniej 200 000 PLN brutto przy czym brak w Formularzu nr 2 wykonanych dostaw o powyższych cechach będzie równoznaczny z niewykazaniem wymaganego doświadczenia; 2) Dowody potwierdzające, że dostawy wykazane przez wykonawcę w Formularzu nr 2 zostały wykonane należycie - z tym że w przypadku, gdy MPWiK SA jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Formularzu nr 2 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Dowodami tymi są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnione j przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego do oferty należy załączyć: 1) Opis parametrów technicznych potwierdzający zgodność z wymaganiami określonymi w pkt III SIWZ p.t.: Opis przedmiotu zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz nr 1 - Podstawowe dane wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji; 2) Informacja o częściach zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem dokładnego zakresu który ma być podzlecony i jego wartości (brak załącznika oznacza, że nie przewiduje się udziału podwykonawców) i nazw firm podwykonawców; 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej, przy czym jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych.)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Oferowana cena70
Termin realizacji20
moc nominalna generatora10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) wystapienia zaakceptowanej przez Zamawiajacego uzasadnionej konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w Umowie, w tym terminu wykonania Umowy, spowodowaną w szczegolności zmina terminu realizacji Projektu, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiazywania Umowy na dofinansowanie; b) dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności: - może obnizyć koszt realizacji przedmiotu Umowy; - może przyczynic się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania Umowy; - może przyczynic się do podniesienia jakości wykonania Umowy; - może przyczynić się do usprawnienia, podniesienia efektywności, korzystnego dla Zamawiającego skrócenia terminu realizacji wykonania przedmiotu Umowy; c) gdy zmiany Umowy dotyczą poprawiania błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego Umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów lub uzupełnienia tresci nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy; d) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiazujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń nastapi po dniu zawarcia Umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzania zmian Umowy, w szczególności zmian ustawowej stawki VAT; e) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikac będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące Projekt; f) w przypadku zmiany, rozwiązania, odstapienia, wygasniecia lub stwierdzenia niewazności Umowy na dofinansowanie; g) podczas wykonywania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczegolnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy; h) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celow Umowy, dla których została ona zawarta; i) w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach okreslonych w u.p.z.p.; j) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy; k) zmiany konta bankowego Stron; l) zmiana zakresu prac podwykonawczych; m) zmiana terminu wykonania umowy, może nastąpić w razie okresowego wstrzymania lub spowolnienie dostawy , zmiana czasu na ukończenie zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadkach: a. zawieszenia zamówienia przez Zamawiającego, b. wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, c. szczególnie niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych, d. zmian dokumentacji projektowej lub w dokumentach Wykonawcy dokonywanej na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), e. wydłużenia terminów dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f. sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację zamówienia, g. siły wyższej - siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań; h. działań organów administracji, w szczególności: - przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy, - konieczność zaspokojenia roszczeń osób trzecich nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. Termin wykonania umowy może ulec w przypadku wystąpienia w/w przesłanek przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. o). zmiana parametrów materiałów i urządzeń, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: a. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację i in., b. poprawienia sprawności, wydajności, c. poprawienia parametrów technicznych, właściwości funkcjonalno-użytkowych, d. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e. zmiany producenta. p). zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; q). zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć; r).zmiana dokonana podczas wykonywania robót budowlanych i nie powodująca odstępstwa w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonanej zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; s). zmiany dotyczące podwykonawców i ich podwykonawców, oraz dalszych podwykonawców, wynikające z zmiany przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.