eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym na potrzeby Zakładu Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Jerzmanowice: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym na potrzeby Zakładu Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach
Numer ogłoszenia: 360952 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach , Jerzmanowice 371 A, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 23, faks 12 389 50 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym na potrzeby Zakładu Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym na potrzeby Zakładu Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach o parametrach określonych w pkt.1.2; 1.3; 1.4 . 1.2. Dane techniczne i wymagania ciągnika rolniczego: - Ciągnik fabrycznie nowy - rok produkcji nie starszy niż 2014 i zarejestrowany - Dostosowany do ruchu prawostronnego - Napęd na 4 koła - Kabina homologowana na dwie osoby - Moc silnika w przedziale 60-65 KW - Minimalna prędkość max 40 km/h - Prędkość wałka obrotu mocy 540/1890/1000/2074 obr/min - Sprzęgło - dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM - Minimum dwie pary wyjść hydraulicznych z przygotowaną możliwością przełączenia na przód i tył ciągnika - Skrzynia biegów 12x12 w pełni zsynchronizowana z rewersem mechanicznym - Wyposażenie: klimatyzacja, ogrzewanie, reflektory robocze przednie i tylne w dachu, obrotowa lampa ostrzegawcza (kogut), spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej i tylnej - Pojemność skokowa 4400 cm3 - Udźwig podnośnika nie mniejszy niż 4000 kg - Zestaw zaczepów tylnych (transportowy i rolniczy) - Ogumienie (szerokie) - przód minimum 380 mm (szerokość), tył minimum 480 mm (szerokość). 1.3. Dane techniczne i wymagania wozu asenizacyjnego: - Wóz asenizacyjny fabrycznie nowy - rok produkcji nie starszy niż 2014 - Pojemność minimum 3300 litrów według następującej specyfikacji w przypadku zastosowania wozu asenizacyjnego o minimalnej objętości - Dopuszcza się możliwość zastosowania większej pojemności z wykorzystaniem proporcji podziału jak dla objętości 3300 litrów: Wóz asenizacyjny 3300 litrów o konstrukcji samonośnej, wyposażony w: - Dyszel ocynkowany - Zawieszenie jednoosiowe - Mechaniczną stopę podporową - Wałek przekaźnika mocy - Instalację oświetleniową umożliwiającą jazdę po drogach publicznych - Hamulec zasadniczy - Zbiornik ocynkowany ogniowo, wykonany ze stali wyższej jakości z podziałem - 2800 l nieczystości ciekłe i 500 l czysta woda : I. Zbiornik na nieczystości o pojemności 2800 l: - Z tylnym włazem o średnicy 500 mm - Z górnym włazem o średnicy 350 mm - Z wziernikiem 3 cale na tylnej dennicy - Z kompresorem pozwalającym na napełnianie w ok 3 minuty (napęd kompresora z wałka przekaźnika mocy) - Wyposażony w zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym - Dwa zawory bezpieczeństwa - Odolejacz - mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora. II. Zbiornik na czystą wodę o pojemności minimum 500 l: - Dający możliwość przystosowania do podłączenia układu wysokociśnieniowego (kompletny zestaw króćców) pod zasuwy, pompę wodną oraz myjkę ciśnieniową bez utraty gwarancji producenta - Zbiornik musi być wyposażony w wyjście dające możliwość napełnienia wodą z hydrantu 1.4. Dodatkowe wymogi: - Ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego przez właściwy organ oraz rejestrację - Wóz asenizacyjny powinien być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem - Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę to minimum 24 m-ce - Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego - Odległość serwisu pogwarancyjnego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km - W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie - Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy do Zamawiającego w terminie do dnia 16.12.2014r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (zał. Nr 2), zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości minimalnej 150 000,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić wykaz wykonanych dostaw, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawy wskazane w załączniku nr 4 zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (zał. Nr 2), zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (zał. Nr 2), zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty (zał. Nr 2), zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kalkulacja uproszczona ceny oferty - dotyczy dostawy ciągnika i wozu asenizacyjnego - załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwgjerzmanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach, 32-048 Jerzmanowice 371 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: biuro Zakładu Wodociągi Gminne w Jerzmanowicach, 32-048 Jerzmanowice 371 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.