eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Białystok: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych
Numer ogłoszenia: 360934 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego , ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6642351, 869 12 50, faks 85 664 23 51 wew. 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modm.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych dla jednej grupy nauczycieli, z podziałem na 15 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie oświadczenia na temat posiadania wykształcenia i kwalifikacji (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modm.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.modm.bialystok.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku, ul. Poleska 27, 15-476 Białystok (pokój nr 1 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEDAGOGIKA SPECJALNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Prawa osób niepełnosprawnych, podstawowe dokumenty. 2. Karta i deklaracja praw osób z autyzmem i inne ważne dokumenty 3. System kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Doświadczenia krajowe i zagraniczne. 4. Społeczne i edukacyjne wymiary oraz kryteria akceptacji, integracji i autonomii osób niepełnosprawnych. 5. Strategie uczenia stosowane w pedagogice specjalnej i ocena ich efektywności. 6. Główne nurty rewalidacji w poszczególnych działach pedagogiki specjalnej. 7. Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci niepełnosprawnych i zagrożonych niepełnosprawnością i wspomaganie ich rodzin. 8. Przegląd metod stosowanych w pedagogice specjalnej. Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEMENTY PSYCHOLOGII KLINICZNEJ MAŁEGO DZIECKA I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Koncepcja rozwoju psychicznego człowieka 2. Norma a patologia; przedmiot i zadania psychologii klinicznej małego dziecka 3. Rozwój małego dziecka - koncepcja więzi emocjonalnych wg Bowlby - koncepcja reprezentacji relacji matka-dziecko i reprezentacja siebie Liczba godzin - 15, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ELEMENTY PSYCHOLOGII KLINICZNEJ MAŁEGO DZIECKA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Wczesne zaburzenia rozwojowe 2. Problemy rozpoznawania zaburzeń i diagnoza rozwojowa Liczba godzin - 15, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WCZESNY AUTYZM DZIECIĘCY I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Wczesny autyzm dziecięcy (symptologia, etiologia i epidemiologia), 2. Problemy biomedyczne, neurologiczne i sensoryczne występujące u osób autystycznych (diagnoza i strategie pomocy) 3. Omówienie wybranych typologii osób autystycznych (typologia Wing, Christie, Eaves i Nikolskiej), użyteczność różnych typologii w planowaniu działań terapeutycznych i edukacyjnych. 4. Niedyrektywne metody terapii - Terapia niedyrektywna H. Olechnowicz (elementy terapii więzi i dialogu) - Terapia zabawą - Metoda Opcji Kauffmanów - Zasady terapii dzieci, u których stwierdzono różne warianty autystycznego rozwoju (koncepcja Nikolskiej) - Podejście psychoanalityczne - Terapia Holding 5. Próby pogodzenia terapii niedyrektywnej i stosowanej analizy behawioralnej 6. Kryteria doboru właściwego programu oddziaływań terapeutycznych i ocena efektów Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WCZESNY AUTYZM DZIECIĘCY II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Diagnoza w autyzmie dziecięcym 2. Inteligencja osób autystycznych 3. Ekspresja słowna i trudności w porozumiewaniu się z osobami autystycznymi Liczba godzin - 40, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci z autyzmem - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WCZESNY AUTYZM DZIECIĘCY III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Funkcjonowanie społeczno-emocjonalne osób autystycznych. 2. Wybrane metody i formy terapii osób autystycznych - Terapia behawioralna - Stosowana analiza behawioralna 3. Zachowania nietypowe, ich przyczyny i strategie postępowania terapeutycznego. 4. Kryteria doboru właściwego programu oddziaływań terapeutycznych i ocena efektów. Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci z autyzmem - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI AUTYSTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Kompetencje nauczyciela realizującego zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju. 2. Funkcjonalna ocena rozwoju małego dziecka autystycznego z zastosowaniem wywiadu z rodzicami. 3. Metody terapii, strategie oddziaływań i programy edukacyjne, które okazały się skuteczne w pracy z małymi dziećmi autystycznymi. 4. Strukturalizacja najbliższego otoczenia dziecka i zachodzących w nim zdarzeń 5. Struktura zadaniowa i dobór treści zadaniowych do indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju. 6. Zasady konstruowania planów pracy z grupą. Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: NAUCZANIE I WYCHOWANIE DZIECI AUTYSTYCZNYCH I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. System kształcenia uczniów (standardy dotyczące placówek oświatowych oraz form i metod edukacji). 2. Ocena gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole oraz wybór właściwej placówki. 3. Nauczanie indywidualne oraz funkcjonowanie uczniów autystycznych w szkołach masowych i integracyjnych. Rola nauczyciela wspomagającego. 4. Specyficzne aspekty procesu dydaktycznego i strategie nauczania oraz wychowywania stosowane na różnych etapach kształcenia. Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: NAUCZANIE I WYCHOWANIE DZIECI AUTYSTYCZNYCH II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole podstawowej, gimnazjum i w liceum. 2. Ogólne zasady planowania pracy w szkole. 3. Planowanie bieżącej pracy (konstrukcja planów pracy z grupą w określonym przedziale czasowym, planowanie pracy dziennej, konstruowanie konspektów i scenariuszy zajęć lekcyjnych oraz zapis w dzienniku, monitorowanie rozwoju uczniów i ocenianie poziomu ich funkcjonowania, planowanie współpracy z rodziną). 4. Przygotowanie do nauki szkolnej. Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: NAUCZANIE I WYCHOWANIE DZIECI AUTYSTYCZNYCH III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Techniki ułatwiające uczniom autystycznym koncentrację na zadaniu i kontrolowanie emocji i nastroju. 2. Przysposobienie do pracy uczniów autystycznych w aspekcie ich możliwości psychofizycznych. 3. Autyzm a dojrzewanie (wybrane zagadnienia). 4. Jakość życia dorosłych osób autystycznych. Liczba godzin - 30, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: STYMULACJA I INTEGRACJA SENSORYCZNO-MOTORYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Percepcja dzieci autystycznych. Wpływ zaburzeń SI na uczenie się i zachowanie 2. Teoria integracji sensorycznej Jean Ayers: podstawowe pojęcia, główne założenia. 3. Funkcjonowanie zmysłów i integracja sensoryczna we wczesnym dzieciństwie 4. Sensoryzmy i deficyty integracji sensorycznej/diagnoza, strategie postępowania, terapia/. 5. Konstruowanie programu podstawowego /dobór ćwiczeń stymulujących poszczególne zmysły i normalizujące funkcjonowanie kanałów sensorycznych, integracja sensoryczno-motoryczna/. 6. Warunki realizacji programu i prowadzenie terapii. 7. Okresowa analiza dokumentów pod kątem oceny zmian w funkcjonowaniu dziecka. 8. Ocena efektów terapii. Liczba godzin - 10, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: METODY KOMUNIKACJI ALTERNATYWNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Komunikacja wspomagająca i alternatywna (terminologia, rodzaje znaków i symboli, dobór systemu znaków). 2. Wielospecjalistyczne badania i diagnoza potencjalnych uczestników komunikacji alternatywnej. 3. Nauczanie w sytuacjach naturalnych i w placówce (miejsce prowadzenia i czas trwania zajęć, kreowanie sytuacji uczenia, generalizacja). 4. Strategie nauczania i dobór pierwszych znaków. 5. Konstruowanie wypowiedzi złożonych z kilku znaków i dalszy rozwój słownictwa. 6. Umiejętności prowadzenia rozmowy. 7. Albumy aktywności. 8. Pomoce dydaktyczne. Liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STYMULACJA ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO MAŁEGO DZIECKA I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Rozwój mózgu i umysłu w pierwszych pięciu latach życia. 2. Rozwój zdolności zapamiętywania i uczenia się we wczesnym dzieciństwie. 3. Zasady, metody i techniki stymulowania rozwoju psychoruchowego. 4. Diagnoza możliwości rozwojowych dzieci autystycznych oraz zasady, metody i techniki pracy edukacyjno-terapeutycznej 5. Etapy pracy terapeutyczno-edukacyjnej z dziećmi autystycznymi (nawiązanie kontaktu, pobudzanie zmysłów, integracja zmysłowo-ruchowa, poznanie i rozumienie swojego ciała, wypracowanie gotowości do uczenia, edukacja elementarna). 6. Rozwój emocjonalny i społeczny (metody diagnozy i strategie ułatwiające nawiązanie kontaktu z dzieckiem, ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój społeczno-emocjonalny). 7. Samodzielność i samoobsługa (ocena podstawowych umiejętności i nawyków oraz zasady ich kształtowania). Liczba godzin - 8, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi - 50

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: STYMULACJA ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO MAŁEGO DZIECKA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Komunikacja i rozwój językowy - zasady i metody sprzyjające nawiązaniu interakcji komunikacyjnej z dzieckiem - rozwój mowy (etapy rozwoju mowy, mowa dziecka autystycznego, metody wspomagające rozwój porozumiewania słownego, wybrane zagadnienia logopedii). 2. Diagnoza możliwości rozwojowych dzieci autystycznych, zasady, metody i techniki pracy edukacyjno-terapeutycznej. Liczba godzin - 12, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi - 50

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: KOMPETENCJE INSTYTUCJONALNE W PRACY NAUCZYCIELA TERAPEUTY, PRAWO OŚWIATOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Struktura systemu edukacji, 2. Struktura systemu pomocy społecznej, 3. Analiza porównawcza polskich systemów z rozwiązaniami przyjętymi w wybranych krajach Unii Europejskiej, 4. Wybrane zagadnienia prawne. prawo oświatowe, obowiązujące ustawy i akty wykonawcze rozwiązania prawne oraz regulacje dotyczące funkcjonowania placówek kształcenia specjalnego i ośrodków terapeutycznych udział organizacji pozarządowych. Liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.