Ogłoszenie nr 360723 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Wrocław: Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego
w podziale na 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320874-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 348341-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny
93193481600000, ul.
ul. Kościuszki
131,
50440
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48 71 72 21 700, faks
+48 71 72 21 706, e-mail
starostwo@powiatwroclawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SP.ZP.272.30.2016.II.DT
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z ust. 3 SIWZ tj.: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Nazwa zamówienia: " Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania" 3.2. Nazwy i kody CPV: 1) 77 21 14 00-6 Usługi wycinania drzew 2) 77 21 15 00-7 Usługi pielęgnacji drzew 3.3. Przedmiot zamówienia Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania: ZADANIE 1 - "Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 175 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 550 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." 3.4. Miejsce i lokalizacja Usługa będzie wykonywana na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego. Zarządzającym jest Zarząd Powiatu Wrocławskiego. 3.5. Zakres prac: 1) Zakres prac przy wykonywaniu wycinki drzew, obejmuje : a) wycinkę drzew na terenie pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego zgodnie z posiadanymi zezwoleniami, oraz wskazaniami Zamawiającego wraz z wywozem dłużycy, konarów i gałęzi, b) wykonanie wycinki drzew w koronie drogi na głębokość 5 cm poniżej istniejącego poziomu pobocza (frezowanie-oznaczone literą "F" w tabeli kosztorysu ofertowego), a pozostałych równo z gruntem, c) oczyszczenie i uporządkowanie terenu pasa drogowego po wycince, d) zakup pozyskanego drewna z wycinki drzew od Zamawiającego. 2) Zakres prac przy wykonywaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew, w wymiarze nieprzekraczającym 30% korony zgodnie z ustawą o ochronie przyrody, obejmuje: a) cięcia sanitarno-pielęgnacyjne: prześwietlenie koron, usunięcie gałęzi obumarłych, nadłamanych stanowiących zagrożenie, b) cięcia techniczne: usuwanie gałęzi i konarów, zagrażających i kolidujących z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, tj.: linie energetyczne, lampy oświetlenia ulicznego, c) podkrzesanie koron: podcięcie koron drzew w ciągach ulicznych i pieszych w celu poprawienia widoczności i umożliwienia swobodnego poruszania się pojazdów - w przypadku ruchu ulicznego wyznaczenie tzw. skrajni drogowej, d) wywóz ściętych konarów i gałęzi oraz uporządkowanie terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego, e) wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych i ich zakres, należy każdorazowo ustalić z Zamawiającym z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa oraz warunków estetycznych, f) zabiegi należy wykonywać przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu podnośnika bądź wysięgnika, metodą alpinistyczną bez narażania drzew na ewentualne uszkodzenie. 3.6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Przed rozpoczęciem prac stanowiących przedmiot umowy należy wykonać i uzgodnić projekt zastępczej organizacji ruchu (schemat) zatwierdzony przez Zarządcę dróg na czas wykonywania prac. 4) W przypadku konieczności, należy uzgodnić z właścicielami linii napowietrznych ich ewentualne wyłączenia lub zabezpieczenia przed ich uszkodzeniem podczas prowadzonych prac. 3.7. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wycinka drzew odbywać się będzie na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego decyzji właściwego Wójta/Burmistrza gminy zezwalającej na usunięcie drzew. 2) Drzewostan istniejący w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych prac, nie przeznaczony do usunięcia czy cięć w koronie, powinien być przez Wykonawcę zabezpieczony przed uszkodzeniem. Jeżeli zadrzewienie, które ma być zachowane, zostanie uszkodzone lub zniszczone przez Wykonawcę w trakcie prac, to powinno zostać odtworzone na koszt Wykonawcy, w sposób zaakceptowany przez odpowiednie władze. 3) Przy kalkulowaniu ceny za wycinkę jednego drzewa o określonej pierśnicy bądź przycince korony w kosztorysie ofertowym należy uwzględnić: a) wykonanie prac przy użyciu właściwego sprzętu specjalistycznego (podnośnik,wysięgnik/sprzęt alpinistyczny), b) zabezpieczenie przejezdności wraz z regulacją ruchu (Wykonawca opracuje na własny koszt uproszczony projekt - schemat organizacji ruchu na czas trwania prac, uzgodni i zatwierdzi go z właściwym organem), c) ewentualne wyłączenia, zabezpieczenia przed uszkodzeniem linii napowietrznych (w tym stosowne uzgodnienia), d) powiadomienie o utrudnieniach właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzenia prac, e) zabezpieczenie przed zniszczeniem ogrodzeń, budynków itp., a w przypadku ewentualnych zniszczeń szkodę pokrywa Wykonawca, f) uprzątnięcie terenu i wywóz pozostałości po wycince. 4) Ustala się, że materiał z wycinki drzew Wykonawca odkupi za cenę 67 zł (brutto) za 1 m3 pozyskanego drewna. Cena za drewno ustalona została na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu Wrocławskiego Nr 131/2010 z dnia 28 września 2010 roku. 5) Ustala się obmiar pozyskanego drewna dla 1 szt. wyciętego drzewa: a) dla obwodu pnia 20÷100 cm, w ilości 0,5 m3 b) dla obwodu pnia 101÷200 cm, w ilości 1,0 m3, c) dla obwodu pnia 201÷300 cm, w ilości 1,6 m3, d) dla obwodu powyżej 300 cm, w ilości 2,0 m3. 6) Wykonawca oraz cały personel zobowiązani są do dyspozycyjności i gotowości po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. 7) Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Specyfikacji Technicznej (ST) stanowiącej załącznik Nr 5.1 do SIWZ o raz wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4.1 i 4.2. do SIWZ. 3.8. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający, stwierdzi że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wtykanie tego zamówienia. 6) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4.1 i 4.2. do SIWZ. 3.9. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług i kosztorys ofertowy, stanowią odrębne pliki. 3.10. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.11. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną (ST) oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. 3.12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): 1) Pracowników fizycznych - bezpośrednio wykonujących wycinkę/przycinkę drzew. 3.13. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji usług - Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących w/w czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 4.1 i 4.2. do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 3.14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za oddelegowanie do wykonywania prac na stanowiskach wskazanych w pkt. 3.13. osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w wysokości 1.000,00zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie, o którym mowa w § 7 ust. 9 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ lub Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu do wglądu dowodów zatrudnienia jej na umowę o pracę) - dotyczy to także osób zatrudnionych przez Podwykonawców, b) za odmowę podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności wskazanych w pkt. 3.13. na zasadach określonych w § 6 ust. 7 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ - w wysokości 1.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez Wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w § 6 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik nr 4.1. i 4.2. do SIWZ 3.15. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
II.4) Główny kod CPV:
77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew
Dodatkowe kody CPV:77211500-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
21.11.2016 - 06.12.2016
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ALIA Agnieszka Grabowska,
,
Łany Śródleśne 1,
55-002,
Kamieniec Wrocławski, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiebiorstwo Usługowo - Handlowo - Produkcyjne WER Sp.z o.o.,
,
Schodnia ul. Ks. P. Gołąbka 21,
46-040,
Ozimek, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca wystosował wniosek w sprawie wydłużenia terminu wykonania umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne. Wiatr uniemożliwia bezpieczne wykonanie prac na dużych wysokościach. Mając na uwadze specyfikę prac przy wykonywaniu przycinki koron drzew na podnośniku o wysokości 20-30 m, jak również miejscami silne porywy wiatru oraz prognozy pogody wskazujące na możliwość dalszego występowania niebezpiecznych warunków pogodowych, wskazuje się na zasadność przedmiotowego wniosku w zakresie wydłużenia terminu zakończenia prac.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
w myśl paragrafu 12 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej tj. akt prawny regulujący kwestie bhp przy wycince drzew i pracach na drzewach stojących - m.in. niedopuszczalne jest prowadzenie prac przy silnym wietrze.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ ADM wraz z wykonaniem przycisku p.poż. w budynku wielorodzinnym
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- Całoroczne utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Nowe na lata 2024-2025 - II postępowanie.
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wodzierady (drogi wewnętrznej w miejscowości Stanisławów, rozbudowy drogi Poleszyn-Mauryców-Rembów)".
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.