eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa akcesoriów do ręcznego opracowywania kanałów, włókien szklanych, znieczuleń miejscowych oraz wziewnego środka znieczulenia ogólnego wraz z parownikami, kalibracją i szkoleniem personelu do Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawyZP/17/14)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Warszawa: Dostawa akcesoriów do ręcznego opracowywania kanałów, włókien szklanych, znieczuleń miejscowych oraz wziewnego środka znieczulenia ogólnego wraz z parownikami, kalibracją i szkoleniem personelu do Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/17/14)
Numer ogłoszenia: 360718 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do ręcznego opracowywania kanałów, włókien szklanych, znieczuleń miejscowych oraz wziewnego środka znieczulenia ogólnego wraz z parownikami, kalibracją i szkoleniem personelu do Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/17/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do ręcznego opracowywania kanałów, włókien szklanych, znieczuleń miejscowych oraz wziewnego środka znieczulenia ogólnego wraz z parownikami, kalibracją i szkoleniem personelu w rodzajach i ilościach okreslonych w SIWZ; Część 1 - Akcesoria do ręcznego opracowywania kanałów; Część 2 - Wkłady koronowo-korzeniowe; Część 3 - Włókna szklane do szynowania zębów; Część 4 - Znieczulenia miejscowe; Część 5 - Wziewny środek znieczulenia ogólnego - DESFLURAN.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.13.10.00-7, 33.13.11.51-0, 33.13.40.00-8, 33.14.18.00-8, 33.60.00.00-6, 33.66.11.00-2, 79.63.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - dot. części 5. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 ze zm.), zwanej dalej ustawą o wyrobach medycznych - stosownie do klasyfikacji wyrobu: a. deklarację zgodności potwierdzającą, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi(oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela) lub b. certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych ; c. zgłoszenie/decyzję Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; d. w przypadku gdy Wykonawca, nie podlega obowiązkowi dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, o których mowa w lit. c, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że nie podlega obowiązkowi zgłoszenia wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego; e. oświadczenie Wykonawcy o klasyfikacji wyrobu medycznego (z obowiązku złożenia tego oświadczenia zwolniony jest Wykonawca, jeżeli dokumenty, o których mowa w pkt 1 zawierają informacje o klasyfikacji wyrobu medycznego). Dotyczy części nr 5 zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie wymienione w formularzu oferty produkty dopuszczone są do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 r. (Dz. U. z 2008 r., Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - oświadczenie stanowi pkt 7 Formularza oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy, zawarte w pkt 8 załącznika nr 2 do SIWZ - że na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt dopuszczony jest do obrotu i używania w Polsce zgodnie z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001r.(Dz. U. z 2008 r., Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - oświadczenie stanowi pkt 8 Formularza oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony na podstawie przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpi zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4) nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku zmianie ulegną ceny jednostkowe netto, przy czym ceny jednostkowe brutto pozostaną bez zmian; 5) nastąpi brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, właściwościach i składzie, (zamiennikiem takiego produktu) o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy, z tym że cena wskazana w załączniku nr 1 do umowy nie może ulec podwyższeniu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 6) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; 7) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; 8) przedłużenie czasu trwania Umowy, w przypadku niewykorzystania wartości Umowy. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 12:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, Oferty należy składać w Sekretariacie (III piętro, pokój nr 321).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria do ręcznego opracowywania kanałów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do ręcznego opracowywania kanałów w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.13.10.00-7, 33.13.11.51-0, 33.13.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkłady koronowo-korzeniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady koronowo-korzeniowe w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.18.00-8, 33.13.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Włókna szklane do szynowania zębów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włókna szklane do szynowania zębów w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.18.00-8, 33.13.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Znieczulenia miejscowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znieczulenia miejscowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wziewny środek znieczulenia ogólnego - DESFLURAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wziewny środek znieczulenia ogólnego - DESFLURAN w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2, 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.