eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › "Poprawa dostępności transportowej ośrodka subregionalnego Ełk poprzez przebudowę dróg łączących się z siecią TEN-T (DK16) ulicy Kolonia oraz ulicy Suwalskiej" część II - Przebudowa ulicy Kolonia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360685 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Ełk: "Poprawa dostępności transportowej ośrodka subregionalnego Ełk poprzez przebudowę dróg łączących się z siecią TEN-T (DK16) ulicy Kolonia oraz ulicy Suwalskiej" część II - Przebudowa ulicy Kolonia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Osi priorytetowej - "Infrastruktura transportowa", Działanie - "Infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych" Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318208-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325577 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa dostępności transportowej ośrodka subregionalnego Ełk poprzez przebudowę dróg łączących się z siecią TEN-T (DK16) ulicy Kolonia oraz ulicy Suwalskiej" część II - Przebudowa ulicy Kolonia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.38.201 6

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kolonia w Ełku. Zakresem przebudowy objęty jest odcinek ulicy od ulicy Bahrkego do skrzyżowania typu rondo przy węźle "Konieczki" nad obwodnicą miasta Ełk w ciągu drogi krajowej nr 16, 65. W zakres prac do wykonania wchodzi przebudowa jezdni głównej (ulica Kolonia) wraz z budową i przebudową wszystkich skrzyżowań z drogami bocznymi. Długość odcinka jezdni głównej podlegająca przebudowie ok. 1057mb. Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania: 1. wykonanie robót rozbiórkowych, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, 4. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, 5. wykonanie nawierzchni ścieżek rowerowych z kostki brukowej betonowej, 6. wykonanie nawierzchni zatok autobusowych, wjazdów, chodników i opasek z kostek brukowych betonowych, 7. wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 8. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 9. budowa kablowej linii (oświetleniowej YAKXS 4x35 mm^2), dł. ok. 1586 m, 10. montaż słupów oświetleniowych stalowych wys.7 i 10 m - 42 szt., 11. montaż opraw oświetleniowych typu LED, 50W, 110W, 140W i 160W- 61 szt. z automatyczną regulacją natężenia oświetlenia, 12. demontaż starej istniejącej linii oświetleniowej kablowej i napowietrznej , 13. przebudowa i zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych, 14. budowa kanalizacji deszczowej w następującym zakresie: a) wg dokumentacji pierwotnej z 2009r. - zad.II: sieć kd ze studniami i wpustami od "22" do "27" oraz od "36i" do "38i" - długość sieci fi300PVC ok. 129,5m; b) wg dokumentacji pierwotnej z 2009r. - zad.III: sieć kd ze studniami i wpustami od "41" do "51" - długość sieci: fi300PVC ok.24m, fi800GRP ok.295,5m; c) wg dokumentacji zamiennej z 2013r. - etap II: sieć kd ze studniami i wpustami na odcinkach "D1i"÷"D6", "D7i"÷"D8", "D9"÷"D11", "D14"÷"D18", "D14"÷"D19" i "D16"÷"D12" - długość sieci fi300PVC ok.138,5m, fi500GRP ok.83m, fi600GRP ok.31,5m, fi800GRP ok.153,5m. Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje także wymianę zwieńczeń w istn. studniach w całym zakresie opracowania wraz z wykonaniem niezbędnych demontaży. 15. budowa kanalizacji sanitarnej w następującym zakresie: a). wg dokumentacji zamiennej z 2013r. - etap II: sieć ks ze studniami na odcinku "S10"÷"S1i" - długość sieci fi300PVC ok.85m. Budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje także wymianę zwieńczeń w istn. studniach "S1i", "S11i" i "S12i" wraz z regulacją wysokościową pozostałych studni sanitarnych w granicy opracowania drogowego. UWAGA: odcinek sieci kanalizacji sanitarnej "S1i"÷"S6" został już wykonany przez Użytkownika. 16. przebudowa sieci wodociągowej w następującym zakresie: a) wg dokumentacji zamiennej z 2013r. - etap II: sieć wodociągowa na odcinku "W1"÷"W3" - długość sieci fi100żel. ok.23,5m; przeniesienie 4szt hydrantów nadziemnych z wymianą kolan stopowych i badaniem wydajności; wykonanie osłony istn. wodociągu rurą dwudzielną stalową fi200 L=5,5m; wykonanie osłony na istn. wodociągu żeliwnym z płyt odciążających żelbetowych na długości ok. 153m. Przebudowa sieci wodociągowej obejmuje także niezbędne demontaże likwidowanych odcinków oraz regulację armatury wodociągowej w zakresie opracowania drogowego. 17. przebudowa sieci gazowej w następującym zakresie: a) wg dokumentacji pierwotnej z 2009r. - zad.II: przebudowa sieci gazowej fi200stal. na fi225PE na odcinku E-F od węzła "G1" do "G7" o długości ok.74,5m; b) wg dokumentacji zamiennej z 2013r. - etap II: przebudowa sieci gazowej fi200stal. na fi225PE na odcinku A-B od węzła "G1" do "G12" o długości ok.113m wraz z wymianą węzła do "G13" z rur fi125PE o długości ok.3m z zasuwą. Przebudowa sieci gazowej obejmuje także niezbędne demontaże likwidowanych odcinków oraz regulację armatury gazowej w zakresie opracowania drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa budowy ulicy Kolonia w zakresie zadania II i zadania III (dokumentacja pierwotna opracowana w sierpniu 2009r.), dokumentacja projektowa zamienna (dokumentacja opracowana w czerwcu 2013r.) i dokumentacja projektowa zamienna (dokumentacja opracowana w maju 2016r.). W skład dokumentacji projektowej zadania II z 2009r. wchodzą: 1. projekt budowlany, 2. projekt branży drogowej, 3. projekt stałej organizacji ruchu, 4. projekt branży elektrycznej, 5. projekt branży teletechnicznej, 6. projekt branży sanitarnej - przebudowa gazociągu, 7. projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, 8. projekt branży sanitarnej - sieć wodociągowa 9. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W skład dokumentacji projektowej zadania III z 2009r. wchodzą: 1. projekt budowlany, 2. projekt branży drogowej, 3. projekt stałej organizacji ruchu, 4. projekt branży elektrycznej, 5. projekt branży teletechnicznej, 6. projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, 7. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W skład dokumentacji projektowej zamiennej z 2013r. wchodzą: 1. projekt budowlany zamienny, 2. projekt wykonawczy zamienny branży drogowej, 3. projekt zamienny stałej organizacji ruchu, 4. projekt wykonawczy zamienny branży elektrycznej, 5. projekt wykonawczy zamienny branży sanitarnej - przebudowa gazociągu, 6. projekt wykonawczy zamienny branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, 7. projekt wykonawczy zamienny branży sanitarnej - sieć wodociągowa, 8. projekt wykonawczy zamienny branży sanitarnej - kanalizacja sanitarna, 9. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W skład dokumentacji projektowej zamiennej II z 2016r. wchodzą: 1. projekt budowlany zamienny II, 2. projekt wykonawczy zamienny II branży elektrycznej. W zakresie zagadnień nie omówionych w dokumentacjach zamiennych obowiązują ustalenia zawarte w dokumentacji pierwotnej przebudowy ulicy Kolonia, tj: 1. Projekt budowy ul. Kolonia na os. Konieczki w Ełku w zakresie Zadania II wraz z oświetleniem ulicznym, odwodnieniem oraz przebudową uzbrojenia kolidującego z projektowanym układem komunikacyjnym, 2. Projekt budowy ul. Kolonia na os. Konieczki w Ełku w zakresie Zadania III wraz z oświetleniem ulicznym i odwodnieniem. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi pierwotnymi i zamiennymi Budowy ulicy Kolonia w Ełku. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonych dokumentacji projektowych. UWAGA: Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Materiał przeznaczony do rozbiórki nadający się do ponownego wbudowania należy rozbierać ręcznie, w poszanowaniu własności i protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Wszystkie elementy, które nadają się do ponownego wbudowania powinny być złożone na paletach dostarczonych przez Wykonawcę robót, odpowiednio zabezpieczone poprzez owinięcie foliami i taśmami uniemożliwiając tym samym możliwość przemieszczania się rozebranego materiału na paletach. Materiał nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje na własny koszt. Materiały pochodzące z demontażu linii oświetleniowej ul. Kolonia na odcinku od ul. Dobrzańskiego do ul. Okulickiego (siedem słupów żelbetowych z wysięgnikami i oprawami) do przekazania Zamawiającemu, pozostałe do utylizacji w zakresie Wykonawcy. Wykonawca robót zapewni niezbędną kadrę kierowniczą do obsługi budowy a w szczególności kierownika robót drogowych, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych. Wykonawca robót przed wejściem na teren budowy zobowiązany jest uzyskać mapę przedstawiającą aktualne zagospodarowanie i uzbrojenie terenu, ze względu na możliwość wbudowania urządzeń w terenie nie uwidocznionych na załączonych projektach. W przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy, kosztorys ofertowy, kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł, oraz harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu dwóch dni roboczych, po przekazaniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz po otrzymaniu wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia z kopiami umów o pracę, zgodą pracowników na przetwarzani danych osobowych i wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. GWARANCJA - minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 1. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1ustawy z dnia 26-06-1974r Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 1.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób Wykonawca przed przejęciem terenu budowy zobowiązany jest przedłożyć w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku przy ul. Piłsudskiego 2, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia z kopiami umów o pracę, zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych i wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. W odniesieniu do podwykonawców powyższe dokumenty należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły przebywać na placu budowy, a więc nie będą mogły wykonywać prac z winy Wykonawcy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie pracowników (aktualizacji) Wykonawca zobowiązany jest poinformować na piśmie Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 1.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo w każdym momencie trwania umowy skontrolować osoby wykonujące czynności na placu budowy. Osoba kontrolowana powinna wylegitymować się dokumentem stwierdzającym jej tożsamość. W przypadku braku takiego dokumentu lub stwierdzenia niezgodności osób przebywających na budowie z wykazem osób, osoba taka nie będzie mogła dalej przebywać na terenie budowy. Za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia wykazu i aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę oraz za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę) za każdą osobę, b) za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia wykazu/aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać w wysokości 10 000,00 zł za każdą stwierdzoną nieprawidłowość. Nałożenie kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku dalszego uchylania się od składania tych dokumentów tj. niezłożenia ich najpóźniej w dniu następnym, Zamawiający ma prawo naliczać kolejne kary umowne. 1.3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) wykonanie podbudów pod nawierzchnie, c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, d) wykonanie nawierzchni bitumicznych, e) budowa oświetlenia ulicznego, f) prace montażowe i remontowe sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej, g) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45313110-9, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6397629.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.,  ,  ul. Kolonia 1,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4534132.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4534132.22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7203550.10
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.