eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolonowskie › Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Kolonowskie: Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich
Numer ogłoszenia: 360446 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212208 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie, woj. opolskie, tel. 077 4611140, faks 077 4611140, 4611200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich. Planuje się następujący zakres robót budowlanych: - docieplenie ścian i dachu budynku, - wymianę okien, - przebudowę zaplecza sanitarnego. Kolejność i zakres planowanych robót w obrębie budynku mieszkalnego i zabudowań gospodarczych: - demontaż armatury sanitarnej, - rozbiórka przepierzenia z płyty drewnopochodnej w WC, - wyłączenie elektrycznej instalacji wewnętrznej w obrębie toalety i przyległego magazynu, - rozbiórka części ścianki działowej między WC i magazynkiem, - demontaż stolarki okiennej, - przymurowanie okna w WC oraz magazynie, - przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej z zabudową w pomieszczeniu magazynowym powietrznej pompy ciepła na potrzeby ciepłej wody użytkowej, - przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w obrębie toalety i magazynu, - montaż rusztowań elewacyjnych, - rozbiórka pokrycia dachu z blachy trapezowej, - rozbiórka starego stropodachu do poziomu stropu nad parterem, - wymiana słupów drewnianych w istniejącej więźbie dachowej - oparcie na stropie poprzez podwalinę drewnianą, - dobudowa dwóch kominów na potrzeby wentylacji toalety, magazynu garażu i świetlicy, - ułożenie paraizolacji na stropie, - ułożenie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, - deskowanie dachu, - ułożenie pokrycia z gontu bitumicznego na papie podkładowej, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana okien i drzwi głównych do budynku, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie i okładzinowe, - wykonanie wykopu po obwodzie budynku w celu docieplenia ścian zewnętrznych w części podziemnej, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - zasypanie wykopów z wykonaniem opaski żwirowej wokół budynku ograniczonej obrzeżem trawnikowym, - roboty porządkowe wokół budynku. Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w załącznikach do SIWZ - przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów niż określone w dokumentacji technicznej, ST oraz przedmiarze o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji technicznej jest obowiązany wykazać, że oferowane rzez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. Dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zaleca się, aby wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Na w/w przedmiot zamówienia Wykonawca winien co udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części robót Podwykonawcom, to zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres niniejszego zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom). Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje niniejsze zamówienie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano-Remontowe DASK Dariusz Stryczek, ul. Guznera 34, 47-175 Spórok, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234680,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221153,52

  • Oferta z najniższą ceną: 221153,52 / Oferta z najwyższą ceną: 242020,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.