To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Kolonowskie: Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich
Numer ogłoszenia: 360446 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212208 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie, woj. opolskie, tel. 077 4611140, faks 077 4611140, 4611200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku remizy OSP w Staniszczach Wielkich. Planuje się następujący zakres robót budowlanych: - docieplenie ścian i dachu budynku, - wymianę okien, - przebudowę zaplecza sanitarnego. Kolejność i zakres planowanych robót w obrębie budynku mieszkalnego i zabudowań gospodarczych: - demontaż armatury sanitarnej, - rozbiórka przepierzenia z płyty drewnopochodnej w WC, - wyłączenie elektrycznej instalacji wewnętrznej w obrębie toalety i przyległego magazynu, - rozbiórka części ścianki działowej między WC i magazynkiem, - demontaż stolarki okiennej, - przymurowanie okna w WC oraz magazynie, - przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej z zabudową w pomieszczeniu magazynowym powietrznej pompy ciepła na potrzeby ciepłej wody użytkowej, - przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w obrębie toalety i magazynu, - montaż rusztowań elewacyjnych, - rozbiórka pokrycia dachu z blachy trapezowej, - rozbiórka starego stropodachu do poziomu stropu nad parterem, - wymiana słupów drewnianych w istniejącej więźbie dachowej - oparcie na stropie poprzez podwalinę drewnianą, - dobudowa dwóch kominów na potrzeby wentylacji toalety, magazynu garażu i świetlicy, - ułożenie paraizolacji na stropie, - ułożenie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, - deskowanie dachu, - ułożenie pokrycia z gontu bitumicznego na papie podkładowej, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana okien i drzwi głównych do budynku, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie i okładzinowe, - wykonanie wykopu po obwodzie budynku w celu docieplenia ścian zewnętrznych w części podziemnej, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - zasypanie wykopów z wykonaniem opaski żwirowej wokół budynku ograniczonej obrzeżem trawnikowym, - roboty porządkowe wokół budynku. Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w załącznikach do SIWZ - przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów niż określone w dokumentacji technicznej, ST oraz przedmiarze o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji technicznej jest obowiązany wykazać, że oferowane rzez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. Dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zaleca się, aby wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Na w/w przedmiot zamówienia Wykonawca winien co udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części robót Podwykonawcom, to zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres niniejszego zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom). Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje niniejsze zamówienie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Budowlano-Remontowe DASK Dariusz Stryczek, ul. Guznera 34, 47-175 Spórok, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234680,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221153,52
Oferta z najniższą ceną: 221153,52 / Oferta z najwyższą ceną: 242020,86
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.