eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona › Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360432 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Dąbrowa Zielona: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona, krajowy numer identyfikacyjny 53266500000, ul. Plac Kościuszki  31, 42265   Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 555 018, e-mail ug@dabrowazielona.pl, faks 343 555 052.
Adres strony internetowej (URL): http://www.dabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.dabrowazielona.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.dabrowazielona.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności , za pośrednictwem operatora pocztowego , osobiście , za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dabrowa Zielona , punkt obsługi interesanta (parter) , Plac Kościuszki 31 , 42-265 Dabrowa Zielona


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r.
Numer referencyjny: 271.I.4.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r. Wyposażenie na czas realizacji zamówienia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów (pojemniki lub worki) takich jak np.: papier , szkło , tworzywa sztuczne , metale , opakowania wielomateriałowe. Wyposażenie , na czas realizacji zamówienia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, Wyposażenie punktu PSZOK Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zbieranych (surowce suche) z nieruchomości zamieszkałych. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów zbieranych w PSZOK Odbieranie odpadów wielkogabarytowych, urządzeń elektrycznych i elektronicznyWykonawca odbierze odpady komunalne zebrane z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona. Wykonawca przekaże odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona na linię segregacji i zagospodaruje je w RIPOK właściwej dla regiony pierwszego Województwa Śląskiego w w którym znajduje się gmina Dąbrowa Zielona. W przypadku złożenia przez mieszkańców nowych deklaracji bądź zmiany już złożonych, zamawiający poinformuje o tym niezwłocznie wykonawcę, który zobligowany będzie: - W przypadku nowej deklaracji - do odbioru odpadów komunalnych począwszy od następnego miesiąca po dokonaniu zgłoszenia przez zamawiającego - W przypadku zmiany istniejącej deklaracji - do dostosowania wielkości pojemnika w ustalonych specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia terminach. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów zmieszanych oraz odpadów selektywnie zebranych (surowcowych suchych) w dni robocze w godzinach od 7:00 do 19:00. Zamawiający wymaga, takiej organizacji usług odbierania odpadów, która pozwoli mu w sposób jednoznaczny ustalić ilość odebranych odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych. Odbiór odpadów musi odbywać się zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem odbioru odpadów zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie m. in. Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Zielona. Harmonogram musi być podany do wiadomości właścicieli nieruchomości zamieszkałych co najmniej 7 dni przed datą pierwszego odbioru odpadów komunalnych. Każda zmiana harmonogramu wcześniej zaakceptowana przez Zamawiającego musi być podana do wiadomości właścicieli nieruchomości zamieszkałych co najmniej 7 dni przed datą odbioru odpadów komunalnych. Informacje należy podać w formie pisemnej ( np. ulotka) każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej zarządcy nieruchomości. Ponadto Wykonawca zamieści na swojej stronie internetowej oraz dostarczy Zamawiającemu harmonogram w formie elektronicznej celem zamieszczenia go na stronie internetowej Zamawiającego. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował w dni robocze przy czym odbiór odpadów powinien odbywać się dla danej nieruchomości zawsze w te same dni miesiąca (np. pierwszy poniedziałek miesiąca, drugi wtorek miesiąca itd.). Wykonawca winien tak konstruować harmonogram by odbierać odpady z danej miejscowości jednego dnia jeśli pozwolą na to warunki techniczne, topograficzne itp. Harmonogram musi zawierać także informację, do której godziny w dniu odbioru właściciele nieruchomości zamieszkałych mają wystawić pojemniki i worki do odbioru. Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdów odpadami z terenu innej gminy. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie. W przypadku szczególnych utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych (deszcze, zawieje i zamiecie śnieżne, trudno dostępny teren itp.) oraz przypadającym w dniu wolnym od pracy terminie odbioru dopuszcza się odbieranie odpadów komunalnych nie później niż w ciągu 3 dni od dnia ujętego w harmonogramie. Harmonogram, o którym mowa powyżej, przed podaniem go do wiadomości mieszkańców Wykonawca przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji. Wykonawca odbierze z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona odpady wielkogabarytowe w systemie akcyjnym- mobilnym z częstotliwością 2 razy w ciągu roku kalendarzowego (wiosna , jesień) i przekaże je do RIPOK zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odbioru przez RIPOK odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Dąbrowa Zielona.Termin Wykonawca ustali z Zamawiającym, a następnie przeprowadzi wśród mieszkańców gminy kampanię informacyjną o terminie "zbiórki" miesiąc przed planowanym odbiorem. Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem do odbierania odpadów zmieszanych oraz odpadów zebranych selektywnie ( surowcowych suchych). Zakazuje się mieszania odpadów zmieszanych z selektywnie zebranymi (frakcji mokrej z frakcją suchą). W zabudowie rozproszonej w szczególności w rejonach, w których drogi są nieutwardzone (gruntowe) należy stosować pojazdy umożliwiające odbiór odpadów z tych terenów. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować odpady komunalne zmieszane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, umieszczone w pojemnikach i wystawione przez właściciela nieruchomości do ich odbioru lub z miejsc do ich gromadzenia w każdej ilości. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować wszystkie odpady komunalne selektywnie zebrane (surowcowe suche) umieszczone w workach lub pojemnikach i wystawionych przez właściciela nieruchomości do ich odbioru lub z miejsc do ich gromadzenia. W przypadku gdy odpady komunalne zmieszane są gromadzone niezgodnie z regulaminem (np. poza pojemnikami, w pojemnikach niezgodnych z regulaminem) Wykonawca odbierze te odpady oraz powiadomi gminę o działaniu właściciela nieruchomości niezgodnym z regulaminem. Wykonawca zgodnie z dyspozycją art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jest zobowiązany do powiadomienia gminy o niedopełnieniu obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości tj. umieszczania odpadów zmieszanych w urządzeniach (workach/pojemnikach) do selektywnego zbierania. Wykonawca będzie pisemnie informował Zamawiającego, o przypadkach naruszenia regulaminu przez właścicieli nieruchomości zamieszczając tę informację w protokole ze zdarzenia, miesięcznym sprawozdaniu z wykonania usług. Wykonawca każdorazowo udokumentuje fotograficznie zakres i sposób naruszenia regulaminu. Wykonawca wyposaży, na czas realizacji zamówienia, nieruchomości w następujące pojemniki (worki ) do selektywnego zbierania odpadów (surowcowych suchych): oworek foliowy (ściągany) koloru żółtego (tworzywa sztuczne) , koloru zielonego (szkło) , koloru niebieskiego (papier) , koloru brązowego (bioodpady) , przystosowany do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie (surowcowych suchych) z nadrukiem informacji o rodzaju odpadów które mogą być w nim gromadzone i oznaczeniem Wykonawcy - pojemność 120 litrów - dotyczy zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej. Wykonawca wyposaży, na czas realizacji zamówienia, nieruchomości w następujące pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych: o pojemniki każdego koloru - pojemność 120 litrów, o pojemniki każdego koloru - pojemność 240 litrów, o pojemniki każdego koloru - pojemność 1100 litrów. Rodzaj i ilość pojemników i worków o których mowa w pkt. 22 i 23 zostanie określona w wykazie przez Zamawiającego, na podstawie którego Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe i będzie odbierał odpady każdego rodzaju. Wartości te maja charakter zmienny i będą aktualizowane zgodnie z § 6 pkt. 2 umowy. Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz w worki do gromadzenia odpadów zebranych selektywnie ( surowcowych suchych) w terminie 7 dni , od dnia podpisania umowy, a następnie na bieżąco będzie realizował w całym okresie trwania umowy. Termin dostarczenia dodatkowych pojemników w ciągu trwania umowy: niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemników w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. Przypadki takie zgłasza każdorazowo Zamawiający. Na tą okoliczność Wykonawca sporządzi zbiorczy protokół przekazania potwierdzający otrzymanie przez właściciela/ zarządzającego nieruchomością pojemników i/lub worków z wyszczególnieniem imienia i nazwiska, adresu, ilości i pojemności pojemników i worków. Pojemniki, o których mowa w pkt. 22 i 23 muszą być w dobrym stanie technicznym a także spełniać wymagania określone w ustawie o systemie oceny zgodności i wymagania PN oraz muszą być dostosowane do samochodów odbierających odpady komunalne. 27. Szczegółową lokalizację ustawienia pojemników wykonawca uzgodni z właścicielami nieruchomości zamieszkałych, przy czym winna być ona zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Zielona. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć PSZOK w ciągu 7 dni , od dnia podpisania umowy w odpowiednie pojemniki - zapotrzebowanie określone w załączniku nr 1 do umowy. Wykonawca świadcząc usługi odbierania odpadów winien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Zielona oraz ich aktów wykonawczych i prawa miejscowego. Wykonawca ma obowiązek odbierać odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła. Osiągnięte przez Wykonawcę poziomy recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane. W przypadku, gdy nastąpiło rozdarcie worka lub wywrócenie pojemnika wypełnionego zgodnie z regulaminem, porządkowania terenu dokona Wykonawca (odbierający odpady z nieruchomości), w przypadku, gdy odpady zgromadzono w worku lub pojemniku niezgodnie z jego przeznaczeniem Wykonawca uporządkuje miejsce, odbierze odpady a o fakcie naruszania "regulaminu" przez właściciela nieruchomości powiadomi Zamawiającego na zasadach jak określono powyżej. Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał Zamawiającemu sprawozdania określone ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zgodnie z aktualnymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska. Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał (wersja papierowa i elektroniczna) Zamawiającemu, zestawienia rodzaju, ilości i masy dostaw odpadów każdego rodzaju do RIPOK do 5 dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni. Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał (wersja papierowa i elektroniczna) Zamawiającemu, sprawozdania dotyczące masy poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych przekazywanych do .................. oraz sposobu ich zagospodarowania do 5 dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu kwartalnym Wykonawca okaże dokumenty sporządzane na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumenty potwierdzające osiągniecie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Przed wystawieniem faktury Wykonawca przedłoży zestawienia i sprawozdania, o których mowa w pkt. 33 i 34 siwz Zamawiającemu, który zweryfikuje zgodność zestawienia z danymi ewidencji dotyczącej gospodarowania odpadami komunalnymi prowadzonej przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę w celu wyjaśnienia rozbieżności. Zaakceptowane przez Zamawiającego zestawienia będą stanowić załączniki i podstawę do wystawienia faktury VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia. Reklamacje od właścicieli nieruchomości winny być kierowane do Zamawiającego, Zamawiający przekaże informację o reklamacji Wykonawcy, który ustosunkuje się do niej niezwłocznie, najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on tę reklamację jak by została zgłoszona przez Zamawiającego. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o każdej zgłoszonej do niego reklamacji. Reklamacje niebudzące wątpliwości zostaną przez Wykonawcę uwzględnione, poprzez niezwłoczne wykonanie usługi. Reklamacje budzące wątpliwości będą wyjaśniane przez Zamawiającego i Wykonawcę, dopuszcza się także obecność właściciela nieruchomości. Sposób załatwienia reklamacji będzie ustalany indywidualnie dla każdej reklamacji. Wykonawca w celu udokumentowania winy leżącej po stronie właściciela nieruchomości, a będącej przyczyną nie wykonania usługi przedłoży Zamawiającemu stosowne dowody np. dokumentacja fotograficzna, dokumentacja systemu GPS itp. Wykonawca winien być wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dabrowa Zielona. Wykonawca winien zawrzeć umowę w zakresie odbioru przez RIPOK odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. W przypadku awarii instalacji regionalnej (RIPOK), Wykonawca dostarczy odebrane odpady komunalne do instalacji zastępczej, tylko w przypadku odmowy przyjęcia odpadów przez instalację regionalną, bez dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia szczegółowych wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) a w szczególności do: 1)posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2)utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3)spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 4)zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. 5)winien dysponować, w celu realizacji usługi następującymi pojazdami: -co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120L , 240L, 1100L -co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania pojemników (worków) z selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz odpadów wielkogabarytowych, -co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów elektrycznych i elektronicznych bez funkcji kompaktującej. Wyżej wymienione pojazdy powinny spełniać wymagania i normy odpowiednie dla tego typu pojazdów. 6)nie dopuszcza się stosowania pojazdów służących do zbierania odpadó komunalnych zmieszanych do zbierania odpadów selektywnie gromadzonych. Wymagane jest posiadanie odrębnego pojazdu do zbierania odpadów selektywnie gromadzonych. Pojazd musi odróżniać się od pozostałego sprzętu zbierającego odpady zmieszane i być oznaczony informacją, że zbiera odpady selektywnie gromadzone (tekst lub grafika - według uznania Wykonawcy). 7)pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 8)pojazdy muszą być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia ich do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 9)pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 10)pojazdy i urządzenia muszą być utrzymane w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 11)pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu, a konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 12)pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego i estetycznego. 13)wszystkie pojazdy do świadczenia usługi muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, system musi umożliwiać weryfikację tych danych; 14)wykonawca umożliwi wgląd (forma papierowa i/lub elektroniczna) w dane monitoringu GPS na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji pojemników na frakcję zmieszaną i suchą w zabudowie wielorodzinnej z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, a także utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i ochrony danych osobowych zawartych w wykazie właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Dane zawarte w wykazie Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach, w szczególności jego sytuacji finansowej, mających wpływ na realizację niniejszej umowy. Wykonawca podczas realizacji niniejszej umowy zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności dotyczących: a)gospodarowania odpadami, b)utrzymania porządku i czystości, c)ochrony danych osobowych, d)podatku od towarów i usług, W zakresie odzysku lub unieszkodliwiania zebranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze. zm.) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych i szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.z2012r.poz. 645), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:90511000-2, 90511300-5, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24 data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku , Wykonawca musi posiadać: 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Dąbrowa Zielona. 2) aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach. 3) aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny , prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku należy przedłożyć dokument potwierdzający , że: Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000 Zł 5.3
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca wykaże , że: Wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwie usługi polegające w szczególności na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości zamieszkałych , w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy o łącznej masie nie mniej niż 300 Mg. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a PZP minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120L , 240L , 1100L (typu śmieciarka), - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania pojemników (worków) z selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz odpadów wielkogabarytowych - jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów elektrycznych i elektronicznych bez funkcji kom paktującej. Wyżej wymienione pojazdy powinny spełniać wymagania i normy odpowiednie dla tego typu pojazdów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowe informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy) , samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu - wg załącznika Nr 7 do siwz. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 6.3.2 i 6.3.3 siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub lub miejsce zamieszkania , potwierdzające , że nie zalega z opłacaniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy , nie wydaje się ww dokumentów , zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy , ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji , lub oświadczenie osoby , której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę , zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy , o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Dąbrowa Zielona, b) zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach, c) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska d) dokument potwierdzający że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł (należy dołączyć potwierdzenie wpłaty), e) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , usług polegających w szczególności na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości zamieszkałych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy , o łącznej masie odebranych odpadów nie mniej niż 300 Mg wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dowodami tymi są referencje wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do SIWZ, f) wykaz sprzętu , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy , w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej, 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy , w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba , której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) 5) Dowód wpłaty wadium

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.12.2016 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej nr rachunku: 63827610132002020000130103 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona Plac Kościuszki 31, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności faktury40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do siwz


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z zapisami wzoru umowy wybrany Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto podanej w jego ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 16.3.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Jeżeli zabezpieczenie jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto Gminy Dąbrowa Zielona: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej nr rachunku: 63827610132002020000130103 przedstawiając zamawiającemu potwierdzenie przelewu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Jeżeli zabezpieczenie jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w punkcie obsługi interesanta (parter) Urzędu Gminy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Poręczenie lub gwarancja musi zawierać klauzulę o nieodwoływalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia, w wysokości wskazanej w żądaniu. Zamawiający ma prawo żądania kwot do wysokości wartości zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w trybie określonym w art. 148 ust 5, art. 151 ust. 1 ustawy PZP .tj. zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od rozliczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza tworzenia zabezpieczenia poprzez potrącenia z należności za częściowo wykonane usługi.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili za-warcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3.Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian posta-nowień zawartych w niniejszej umowie, w sytuacji gdy: 1)zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym stawki podatku VAT; 3)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana bęnotdzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4)nastąpi przekształcenie podmiotowego Wykonawcy. 5)nastąpią zmiany wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzenotbę tej zmiany, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawianotjącym, 6)w zakresie terminu i sposobu wykonania Umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wy-konania lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian na które może wyrazić zgodę , powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia tanotkiej zgody. 5.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 4 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiajacego http://bip.dabrowazielona.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi , zmiany SIWZ , odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ , ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.