eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Obsługa punktów informacyjno-kasowych na terenie BdPN w sezonie turystycznym 2016



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 360235 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Lutowiska: Obsługa punktów informacyjno-kasowych na terenie BdPN w sezonie turystycznym 2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65650-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 65962-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 141567

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 18079217400000, ul. Ustrzyki Górne 19  , 38713   Lutowiska, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 610 650, faks 134 610 650, e-mail dyrekcja@bdpn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bdp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa punktów informacyjno-kasowych na terenie BdPN w sezonie turystycznym 2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-371-3/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa: prowadzenia punktów informacyjno-kasowych przy wejściach na szlaki oraz ścieżki przyrodnicze Bieszczadzkiego Parku Narodowego, na parkingi oraz pola namiotowe. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktów informacyjno - kasowych dotyczącą: sprzedaży biletów wstępu na szlaki BdPN, sprzedaży biletów za udostępnianie ścieżek przyrodniczych, pobieranie opłaty za wielokrotny wstęp na szlaki turystyczne oraz udostępnienie obszaru ścieżek przyrodniczych, udzielanie informacji turystycznej, prowadzenie kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaż wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingów, pól namiotowych, sprzątanie sanitariatów, dbałość o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego i sanitariatu łącznie z terenem parkingów i pól namiotowych oraz koszeniem powierzchni określonych w umowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na części - odpowiadające poszczególnym punktom informacyjno-kasowym na terenie BdPN. Zakres zamówienia dla poszczególnych części zamówienia jest tożsamy z w/w zakresem zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 75.13.00.00 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 11 listopada 2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Obsługa punktu 2: Ustrzyki Górne - Wejście w kierunku Połoniny Caryńskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Bogusława Rajchel,  ,  Lutowiska 86,  38-713 ,  Lutowiska ,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 21352.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Obsługa punktu 3: Wołosate - Wejście w kierunku Tarnicy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Rutkowski com.budownictwo,  ,  Wołosate 12/1,  38-713,  Lutowiska,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 12858.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Obsługa punktu 7: Przełęcz Wyżna - Wejście w kierunku Połoniny Wetlińskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma WARCT Damian Nowak ,  ,  Lutowiska 5/5,  38-713,  Lutowiska ,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15535.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15   NAZWA: Obsługa punktu 15: Muczne - Wejście w kierunku Bukowego Berda
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/04/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Twoja Przygoda, Arkadiusz Smarz,  ,  ul. Dzielna 15/43,  01-929,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9152.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/09/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana polegająca na powtórzeniu usług będących przedmiotem oraz zmiana wysokości wynagrodzenia do 50% wartości umowy podstawowej.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wzmożony ruch turystyczny w sezonie 2016 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.