To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 360128 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Rzeszów: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. "Budowa lewostronnego obwałowania rzeki Ropy w km 5+050-7+170 w miejscowości Osobnica" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320794 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324309 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Hetmańska
9,
35959
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 537 440, faks
178 536 421, e-mail
umowy@pzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. "Budowa lewostronnego obwałowania rzeki Ropy w km 5+050-7+170 w miejscowości Osobnica" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:: 1.Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego w zakresie budowy lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Ropy oraz wskazanie wariantu wybranego do realizacji. 2.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: "Budowa lewostronnego obwałowania rzeki Ropy w km 5+050-7+170 w miejscowości Osobnica". 3.Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji. A. STAN ISTNIEJĄCY Budowa lewostronnego obwałowania rzeki Ropy w km 5+050-7+170 w miejscowości Osobnica, gmina Jasło jest ujęta w projekcie Planu Zarządzania Ryzykiem Powodziowym pod pozycją 5.50. Wał po wybudowaniu będzie chronił obszar około 80 ha, na którym znajduje się około 70 budynków mieszkalnych i gospodarczych, tory kolejowe relacji Jasło - Stróże, droga krajowa nr 28 relacji Jasło-Gorlice, obiekty muzealne oraz budynki administracyjne skansenu archeologicznego ,,Karpacka Troja", oczyszczalnie ścieków w Trzcinicy. Podczas powodzi, która wystąpiła w 2010 roku na wskutek przerwania nasypu toru kolejowego Jasło-Stróże zalane zostały domy mieszkalne, budynki gospodarcze, fragment drogi krajowej nr 28, budynki administracyjne i obiekty muzealne ,,Karpackiej Troi", zostało poszkodowanych 226 mieszkańców m. Trzcinica (przysiółki ,,Tarchów" i ,,Topoliny"), podtopione zostały również pola uprawne oraz łąki. Teren zalany falą powodziową w 2010 r. znajduje się częściowo na zawalu w strefie ochrony przeciwpowodziowej istniejącego wału rzeki Ropy w km 1+375-5+036. Wybudowanie wału lewego w km 5+050-7+170 rzeki Ropy stanowić będzie zabezpieczenie przeciwpowodziowe miejscowości Trzcinica (przysiółki ,,Tarchów" i ,,Topoliny") od km rzeki 1+375-7+170. B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: I Prac przedprojektowych , II Prac projektowych, III Usług towarzyszących pracom projektowym, IV Operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych. I. Prace Przedprojektowe 1. Wykonanie prac geodezyjno-pomiarowych, w tym:Zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych. 2. Wykonanie badań geotechnicznych podłoża projektowanego wału rzeki Ropy, 3. Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych rzeki Ropy, 4. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego dla budowy lewostronnego obwałowania rzeki Ropy, 5. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 5.1 Opracowanie przyrodnicze, 5.1.1. Inwentaryzacja przyrodnicza, 5.1.2 Identyfikacja potencjalnych zagrożeń, 5.1.3. Opis działań minimalizujących, 5.1.4 Podstawa opracowania (akty prawne, literatura fachowa, etc.), 5.1.5. Załączniki graficzne (mapa, dokumentacja fotograficzna), 5.2 Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko II Prace Projektowe 1. Operat wodnoprawny - 3egz.w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym.2. Projekt budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu). Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej -po 4 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną.3. Projekt wykonawcy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu) oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót - po 3 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej(dla każdej kolizji oddzielny) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. 4. Przedmiar robót (dla każdego projektu oddzielnie), - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznotnych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkonotwego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129)- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy (dla każdego projektu oddzielnie) wraz z zestawieniem całkowitych kosztów - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja2004r. w spranotwie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planonotwanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okrenotślonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389), 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego projektu oddzielnie) - (dla każdego projektu oddzielnie) - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznotnych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkonotwego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129)- 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Projekt zagospodarowania terenu - Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki - sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać:- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości,- tytuł prawny władania nieruchomością, -nazwę gatunku drzewa lub krzewu, -obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, - przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, - przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, - wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 8. Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału, przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych tj. dla ok. 57 działek (ilość ta została ustalona w sposób orientacyjny i może ulec zmianie; rozliczenie za ten zakres prac nastąpi w oparciu o ryczałtową cenę jednostkową podziału jednej działki podaną w ofercie oraz faktyczna ilość działek przeznaczonych do podziału) - 5 kompletów w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) 9. Uzyskanie umów cywilno-prawnych z właścicielami działek na zajęcie terenu (stałe lub czasowe dla potrzeb ew. pozwoleń na budowę lub zgłoszeń); III Usługi Towarzyszące Pracom Projektowym,1.Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, 2.Uzyskanie ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego, 3.Uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach prowadzenia działań (o ile będzie wymagana, tj. w przypadku braku konieczności sporządzania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji środowiskowej), 4. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. Dz. U.z 2015r., poz. 966 z późn. zm.), 5.Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba - w tym również pozwoleń/zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną; IVOperat szacunkowy wyceny nieruchomości gruntowych oraz składników roślinnych i budowlanych na działkach przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71322000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT233394.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 267574,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- Dostawa zastawek aortalnych
- Poprawa bezpieczeństwa (...) polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Odcinek k: Przebudowa dw Nr 877 w m. Albigowa Odcinek m: Przebudowa dw Nr 884 w m. Harta
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
- Wykonanie przeglądów rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w podziale na 2 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.