Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Wrocław: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym.
Znak postępowania: ZP/PN/105/2015/WOU
Numer ogłoszenia: 360016 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym. Znak postępowania: ZP/PN/105/2015/WOU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym do siedziby Zamawiającego na potrzeby Loterii organizowanej dla mieszkańców Wrocławia pt. Rozlicz PIT we Wrocławiu. 2. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie oraz pozostałe wymogi dla samochodu zostały określone w załączniku 1.1 do SIWZ. 3. Przekazanie samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego wraz z protokołem odbioru. Odbiór samochodu zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 4. Wykonawca wraz z samochodem musi przekazać: 1) świadectwo homologacji; 2) kartę pojazdu; 3) książkę gwarancyjną (serwisową); 4) instrukcję obsługi w j. polskim. 5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na dostarczony samochód, której ważność rozpoczyna się od daty odbioru (długość gwarancji podaje Wykonawca w latach w formularzu oferty- załącznik nr 1 do SIWZ), jednak nie krócej niż: 1) na układ hybrydowy nie krócej niż 5 lat; 2) mechaniczna na okres nie krócej niż 3 lata lub 100.000 km; 3) na powłokę lakierniczą na okres nie krócej niż 3 lata; 4) na perforację karoserii na okres nie krócej niż 10 lat. 6Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej oraz zgodnie z ofertą. 7. Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej w chwili podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów: 1) aktualny dokument autoryzacji (np. świadectwo, zezwolenie, licencja) lub umowa dealerska lub umowa z autoryzowaną firmą dealerem upoważniającą Wykonawcę do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych dla samochodu wskazanego w załączniku nr 1.1 do SIWZ; 2) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych dla samochodu wykazanego w załączniku nr 1.1 do SIWZ, na terenie Gminy Wrocław i terenie Kraju. Powyższe dokumenty należy dostarczyć w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oryginały do wglądu przy okazaniu kopii). Jeśli Wykonawca nie dostarczy powyższych dokumentów, Zamawiający potraktuje to, jako uchylanie się od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp zatrzyma wniesione przez Wykonawcę wadium. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym, zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 2a i ust. 3 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - 10
- 3 - Wielkość zużycia energii w cyklu miejskim - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 3 poniżej i § 8 ust. 2 umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 2) zmian formalno-organizacyjnych, 3) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych teleadresowych. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, 51-163
Wrocław, pok. nr 139.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, 51-163, Wrocław, pok. nr 139.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu osobowego na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Straży Miejskiej Szczecin
- Dostawa samochodu osobowego dla Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej - Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego ,,Orle Gniazdo'' w Sromowcach Wyżnych
- Zakup samochodu osobowego - typu bus dla Urzędu Miejskiego w Żabnie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa trzech samochodów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.