Warszawa: Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych I etapu zadania inwestycyjnego w PKiN pn.Dostosowanie Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki do wymogów ppoż
Numer ogłoszenia: 359878 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. , plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656 7698, faks 022 656 63 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych I etapu zadania inwestycyjnego w PKiN pn.Dostosowanie Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki do wymogów ppoż.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA Zamówienie obejmuje: Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych I etapu zadania inwestycyjnego PN. Dostosowanie Sali Kongresowej w Pałacu Kultury i Nauki do wymogów ppoż.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że: 1) wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą sali widowiskowej na min. 500 miejsc, obejmującą branże: konstrukcyjno-budowlaną, architektoniczną, elektryczną, elektroakustyki, technologii oświetlenia, automatyki i systemów niskoprądowych, instalacji sanitarnych, mechaniki sceny, akustyki budowlanej; i/lub 2) sprawował nadzór autorski nad realizacją projektu sali widowiskowej na min. 500 miejsc, obejmujący branże: konstrukcyjno-budowlaną, architektoniczną, elektryczną, elektroakustyki, technologii oświetlenia, automatyki i systemów niskoprądowych, instalacji sanitarnych, mechaniki sceny, akustyki budowlanej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnych wymagań;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1) Projektant-koordynator nadzoru autorskiego nad realizacją zadania ds. kontaktów z Zamawiającym - posiadający: minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i/lub sprawowaniu nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji lub kierowaniu zespołem projektantów w zakresie projektowania i/lub sprawowania nadzoru autorskiego; 2) Projektantem branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadającym: a) wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub sprawowaniu nadzoru autorskiego w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym co najmniej jedna budowa lub przebudowa sali widowiskowej na min. 500 miejsc, d) minimum 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru autorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy obiektach zabytkowych; 3) Projektantem branży architektonicznej - posiadającym: a) wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub sprawowaniu nadzoru autorskiego w zakresie branży architektonicznej, w tym co najmniej jedna budowa lub przebudowa sali widowiskowej na min. 500 miejsc, d) minimum 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru autorskiego w branży architektonicznej przy obiektach zabytkowych; 4) Projektantem branży elektrycznej, elektroakustyki, technologii oświetlenia, automatyki i systemów niskoprądowych - posiadającym: a) wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do projektowania bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub sprawowaniu nadzoru autorskiego nad realizacją projektów w zakresie instalacji elektroakustyki, technologii oświetlenia, automatyki, systemów niskoprądowych. 5) Projektantem branży sanitarnej - posiadającym: a) wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub sprawowaniu nadzoru autorskiego nad realizacją projektów w zakresie instalacji tryskaczowych i zraszaczowych, wentylacji pożarowej, wentylacji mechanicznej. 6) Projektantem branży mechaniki sceny - posiadającym: a) minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub sprawowaniu nadzoru autorskiego nad realizacją w projektów w zakresie mechaniki sceny sal widowiskowych. 7) Projektantem branży akustycznej - posiadającym: a) Wyższe wykształcenie kierunkowe (akustyka, inżynieria dźwięku), b) Minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub nadzorze autorskim w zakresie akustyki wnętrz i ochrony przed hałasem obiektów kultury typu: sale widowiskowe, sale kongresowe, sale audytoryjne, sale kinowe (w tym przy budowie lub przebudowie co najmniej 3 sal widowiskowych na co najmniej 500 miejsc). UWAGA: Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument potwierdzający wniesienie WADIUM. 2. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 3. Kalkulacja ceny oferty zgodnie ze ŚZWPP-2012. 4. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu 5. Kopia umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo do jej reprezentowania (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), jeżeli działalność gospodarcza Wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7. Ewentualne oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie. 8. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć, poza wymienionymi wyżej dokumentami, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Poza wymienionymi wyżej dokumentami Wykonawca może do oferty załączyć inne dokumenty poświadczające wiarygodność jego firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas reakcji dla przykładu opisanego w §3 ust.2 pkt3) projektu umowy, w odniesieniu do czynności, o których mowa w §2 ust.2 pkt 4) projektu umowy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia istotnych zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy (patrz §6 ust.10 projektu umowy). Zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów. 2. Warunki zmian: a) Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy. c) Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., pl.Defilad 1, 00-901 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok.1516, piętro XV.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 12:30, miejsce: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., pl.Defilad 1, 00-901 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok.1516, piętro XV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- "Przebudowa drogi w m. Niekłonice ul. Działkowców" - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Działkowców
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy przedszkola w miejscowości Stanisławowo, gm. Juchnowiec Kościelny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.