eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › PRZEPROWADZENIE OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Bytów: PRZEPROWADZENIE OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
Numer ogłoszenia: 359668 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 80 00, faks 59 822 80 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE OKRESOWEJ WERYFIKACJI DANYCH EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do części I zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych w zakresie zgodności ze stanem faktycznym, dotyczącym ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków dróg wewnętrznych, wchodzących w skład gospodarstw rolnych lub leśnych oraz wchodzących w skład działek budowlanych Treść warunków technicznych stanowi załącznik do niniejszej informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dodatku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do części II zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych, w zakresie zgodności części opisowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków z mapą ewidencji gruntów oraz zgodności numeracji działek ewidencyjnych z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Treść warunków technicznych stanowi załącznik do niniejszej informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Do części III zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych, w zakresie zgodności ze stanem faktycznym budynków, ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, dla obszaru gmin Parchowo i Studzienice. Treść warunków technicznych stanowi załącznik do niniejszej informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany wnieść wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy I części zamówienia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności odpowiadające zakresowi przedmiotowego Zamówienia. Za zamówienie odpowiadające charakterem i złożonością zakresowi przedmiotowego Zamówienia, Zamawiający będzie uważał zamówienie polegające na sporządzeniu wykazów zmian danych ewidencyjnych, dotyczących aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych. dotyczy II części zamówienia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności odpowiadające zakresowi przedmiotowego Zamówienia, każda z usług o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. Za zamówienie odpowiadające charakterem i złożonością zakresowi przedmiotowego Zamówienia, Zamawiający będzie uważał zamówienie polegające na sporządzeniu wykazów zmian danych ewidencyjnych, dotyczących aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków dotyczy III części zamówienia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności odpowiadające zakresowi przedmiotowego Zamówienia, każda z usług o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto. Za zamówienie odpowiadające charakterem i złożonością zakresowi przedmiotowego Zamówienia, Zamawiający będzie uważał zamówienie polegające na przygotowaniu plików wymiany danych, umożliwiających wsadową aktualizację bazy danych ewidencji gruntów i budynków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy I, II i III części zamówienia dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii, zgodne z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j. t. Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1289, z późn. zm.). lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym osoba posiadająca uprawnienia uzyskała te uprawnienia, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku Nr 63, poz. 394)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zadania - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy gdy: 1) wydłużenie terminów realizacji zamówienia będzie dopuszczalne z powodu wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni 2) zmianę osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia w przypadku śmierci, choroby uniemożliwiającej świadczenie pracy, sytuacji losowych lub istotnych przyczyn osobistych a także innej usprawiedliwionej niemożności świadczenia pracy wygaśnięcia bądź rozwiązania stosunku pracy umów cywilno - prawnych. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. 3) jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy, 4) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT-wyłącznie w przypadku i w terminie wejścia w życie ustawowej zmiany stawki VAT (zamiana ceny związana z ustawową zmianą wysokości VAT może obejmować wyłącznie zakres usług określonych w specyfikacji i w ofercie, a jeszcze nie wykonanych), 5) zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Wykonawcy 6) konieczności dostosowania postanowień do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy według pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Ks. Dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, pokój nr 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Ks. Dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, Biuro Obsługi Klienta - BOK (pok. nr 106).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych w zakresie zgodności ze stanem faktycznym, dotyczącym ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków dróg wewnętrznych, wchodzących w skład gospodarstw rolnych lub leśnych oraz wchodzących w skład działek budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych w zakresie zgodności ze stanem faktycznym, dotyczącym ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków dróg wewnętrznych, wchodzących w skład gospodarstw rolnych lub leśnych oraz wchodzących w skład działek budowlanych Treść warunków technicznych stanowi załącznik do niniejszej informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dodatku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych, w zakresie zgodności części opisowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków z mapą ewidencji gruntów oraz zgodności numeracji działek ewidencyjnych z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych, w zakresie zgodności części opisowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków z mapą ewidencji gruntów oraz zgodności numeracji działek ewidencyjnych z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Treść warunków technicznych stanowi załącznik do niniejszej informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych, w zakresie zgodności ze stanem faktycznym budynków, ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, dla obszaru gmin Parchowo i Studzienice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych, w zakresie zgodności ze stanem faktycznym budynków, ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, dla obszaru gmin Parchowo i Studzienice. Treść warunków technicznych stanowi załącznik do niniejszej informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.