eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, AKCESORIÓW, AKUMULATORÓW ORAZ FILTRÓW I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Giżycko: DOSTAWY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, AKCESORIÓW, AKUMULATORÓW ORAZ FILTRÓW I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH.
Numer ogłoszenia: 359430 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, AKCESORIÓW, AKUMULATORÓW ORAZ FILTRÓW I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy części samochodowych, akcesoriów, akumulatorów oraz filtrów i części zamiennych do maszyn inżynieryjnych. Zamówienie podzielone jest na 5 części (5 zadań): Część nr 1 (zadanie 1) AKUMULATORY I AKCESORIA Część nr 2 (zadanie 2) CZĘŚCI DO POJAZDÓW MARKI ZIŁ, URAŁ, UAZ Część nr 3 (zadanie 3) CZĘŚCI DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Część nr 4 (zadanie 4) CZĘŚCI DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH,TERENOWYCH Część nr 5 (zadanie 5) FILTRY I CZĘŚCI ZAMIENNE DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie zadanie. Ogólne uwagi dotyczące dostawy: -dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I nowe zapakowane w oryginalne opakowanie producenta jeżeli występuje, -dostarczony towar w danej pozycji powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne -przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12 miesięczną gwarancję producenta -przy dostawie materiałów, Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. -opony, akumulatory mają posiadać certyfikat jakości ISO 9001 -Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. -Towar będzie dostarczony zgodnie z zamówieniem do magazynu zamawiającego. Dostawy zostaną podzielone na części ze wskazaniem miejsca dostarczenia towaru do magazynu w Giżycku i Orzyszu. -Realizacja dostawy nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru drogą telefoniczną, faksową bądź mailową przez przedstawiciela JW. 4352. -Dostawę należy realizować całościowo w danym zadaniu. -W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek. Zamawiający sprawdzi dostarczony towar i odeśle podpisaną czytelnym podpisem WZ do Wykonawcy. -Wykonawca wystawi fakturę VAT dopiero po otrzymaniu podpisanej czytelnie WZ od zamawiającego i z datą podpisania WZ. -Wykonawca o terminie dostawy powinien powiadomić telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą. -Forma płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury. -Miejsce dostaw: Magazyn czołgowo-samochodowy JW. 4352 w Giżycku 11-500 Giżycko Ul. Wojska Polskiego 23 p. Mirosław BOLEK TEL. 727 013 504 Magazyn czołgowo-samochodowy JW. 4352 w Orzyszu 12-250 Orzysz ul. Wojska Polskiego 33 p. Marcin KONOPKA TEL. 727 040 543 p. Ryszard GRYGOROWICZ TEL. 087 4371 187 Magazyn inżynieryjno-saperski JW. 4352 w Orzyszu 12-250 Orzysz ul. Wojska Polskiego 33 p. Stanisław ŚMIAROWSKI TEL. 727 040 540 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. Wykonawca, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, dostarczy do Pełnomocnika Dowódcy danej jednostki wojskowej, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 14.71.20.00-5, 19.51.11.00-2, 19.51.12.00-3, 24.50.00.00-9, 24.91.00.00-6, 24.95.13.10-1, 24.96.30.00-2, 31.43.10.00-6, 31.50.00.00-1, 34.30.00.00-0, 35.11.34.40-5, 39.54.20.00-3, 39.52.20.00-7, 42.12.42.11-6, 42.41.32.00-6, 42.41.33.00-7, 42.91.33.00-2, 42.91.34.00-3, 42.91.35.00-4, 44.16.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym przetargu nieograniczonym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 4 do SIWZ); Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp); W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Marża - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności. -Niedopuszczalna jest po rygorem nieważności istotna zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzanie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 Giżycko ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AKUMULATORY I AKCESORIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów i akcesoriów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Marża - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚCI DO POJAZDÓW MARKI ZIŁ, URAŁ, UAZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do pojazdów marki ZIŁ, URAŁ, UAZ wskazanych w załączniku nr 1 do SIW - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Marża - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do pojazdów ciężarowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Marża - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH,TERENOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części do pojazdów dostawczych, terenowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Marża - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FILTRY I CZĘŚCI ZAMIENNE DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów i części zamiennych do maszyn inżynieryjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.33.00-2, 42.91.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Marża - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.