eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Wrocław: Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego
Numer ogłoszenia: 35933 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych (w szczególności podziałów nieruchomości, ustalenia linii brzegu wody płynącej i stojącej, okazania granic) :- które nie zostały wykonane w ramach umów zawartych z wykonawcami wyłonionymi w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na ich skomplikowany charakter lub przeszkody, które trudno było przewidzieć na etapie zlecania prac geodezyjnych, a Agencja Nieruchomości Rolnych rozwiązała umowę z Wykonawcą lub odstąpiła od takiej umowy. - do wykonania, których nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie terminu realizacji usługi i /lub zakresu niezbędnych do wykonania w jej ramach prac, z uwagi na stan prawny nieruchomości i rozwiązania kwestii dotyczących sposobu wykonania tych prac. 1.2. Świadczenie usług polegających na wykonywaniu : -okazań granic, wznowień punktów granicznych, ustaleń granic itp. prac w celu ustalenia przebiegu granicy działki i określenia powierzchni ewidencyjnej działki, - zmian sposobu użytkowania działki, - aktualizacji operatu ewidencji gruntów, - aktualizacji mapy zasadniczej. - Wykonywaniu pomiarów w terenie, w tym między innymi pomiarów zasiewów, zabudowy, granic, elementów zagospodarowania terenu, lokalizacji drzew, miejsc posadowienia reklam, powierzchni bezumownego użytkowania itp. oraz wykonywaniu obliczeń i analiz oraz przedstawianiu opinii z wykonywanych pomiarów i obliczeń. - Analiz i wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych działek i innych tego typu obliczeń w tym pomiarów graficznych. - Inwentaryzacji nakładów poniesionych przez dzierżawcę i sporządzanie map obiektów niezbędnych do wyceny nieruchomości. - Pomiarów kubaturowych mas ziemnych, odpadów, gruzu i innych tego typu mas oraz wykonanie obliczeń i przedstawianiu Zamawiającemu opinii z wykonanych pomiarów i obliczeń. 1.3. Świadczenie usług w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego w tym gleboznawczej klasyfikacji gruntów w sprawach prowadzonych u Zamawiającego. Usługi w zakresie doradztwa wymagają dyżurów w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego we Wrocławiu ul. Mińska 60 w godzinach urzędowania biura przez 26 do 36 godzin w tygodniu zgodnie z ilością podaną w ofercie co najmniej przez dwie osoby. W ramach podanych godzin wykonawca świadczyć będzie zarówno dyżur doradczy jak i prace terenowe W ramach usług doradczych wykonywane będą między innymi : - Opracowywanie koncepcji podziałów nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (w tym wstępnych projektów podziałów). - Opracowywanie koncepcji przebiegu służebności na gruntach Zasobu. - Udział w okazywaniu granic nieruchomości Zasobu w imieniu Agencji Nieruchomości Rolnych na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. - Opiniowanie przedstawionych przez geodetów wstępnych projektów podziałów gruntów wchodzących w skład Zasobu. - Współpraca w imieniu Zamawiającego z organami administracji publicznej w zakresie związanym z tematyką geodezyjną. - Przygotowywanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i instytucjami w zakresie tematyki geodezyjnej. - Wywiad terenowy w celu stwierdzenia zasadności prac geodezyjnych i ustalenia rodzaju niezbędnej do wykonywania pracy geodezyjnej. - Weryfikacja stabilizacji granic po wykonanych podziałach przez Wykonawcę. - Weryfikacja wniosków dzierżawców i innych podmiotów o zmianę klasyfikacji gruntów. - Weryfikacja opinii biegłych sądowych wydawanych w sprawach toczących się z udziałem Zamawiającego. - Weryfikacja granic nieruchomości, użytków i powierzchni działek na terenach objętych modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w trakcie jej trwania oraz po jej zakończeniu. - Współpraca z pracownikami Agencji w zakresie tematyki geodezyjnej. - Współpraca w imieniu Zamawiającego z organami administracji publicznej w zakresie związanym z tematyką geodezyjną. - Współpraca z wykonawcami prac geodezyjnych wykonujących prace geodezyjne na gruntach wchodzących w skład ZWRSP na zlecenie podmiotów zewnętrznych. - Współudział w odbiorach prac geodezyjnych wykonywanych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych. - Obsługa systemów informatycznych ANR OT we Wrocławiu w zakresie korzystania i wprowadzania danych z zakresu świadczonych przez wykonawcę usług. - Obsługa systemu C-geo - Sporządzanie sprawozdań z wykonanych czynności. - Obsługa plotera, - Obsługa odbiornika GPS, tachimetru. - Prowadzenie zeszytu konsultacji i doradztwa. Graficzne pomiary odległości i powierzchni. Wykonawca zapewni we własnym zakresie środek transportu w celu realizacji przedmiotu zamówienia. W okresie ostatnich 12 miesięcy wykonawcy świadczący podobne usługi wykonali ok. 20 tysięcy km co średnio miesięcznie wynosi 1700 km W okresie ostatnich 24 miesięcy zostało wykonanych: Podziałów geodezyjnych w ilości 30 działek Podziały wstrzymane z powodów problemów prawnych na etapie wydania decyzji administracyjnej -10 działek Okazań granic/ wznowień punktów granicznych w ilości 3 działki Wskazanie granic działek na gruncie na podst. współrzędnych pkt. granicznych- 92 działek Zmiany sposobu użytkowania w ilości 6 działek Aktualizacji mapy zasadniczej w ilości 4 działki Pomiar sposobu zagospodarowania terenu w ilości 20 działek Pomiar zasiewów w ilości 11 działek Pomiary kubaturowe w ilości 4 Opracowanie map do ustanowienia służebności gruntowych w ilości 6 działek Inwentaryzacja słupów reklamowych w ilości - 6, Opracowanie koncepcji podziałów nieruchomości ZWRSP w ilości 62 Wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych działek i innych tego typu obliczeń graficznych w ilości 215 działek Opiniowanie wstępnych projektów podziałów przedstawionych przez geodetów w ilości 90 Przygotowanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i instytucjami w zakresie tematyki geodezyjnej w ilości około 200 Weryfikacja opinii biegłych sądowych 4 Odbiory prac geodezyjnych wykonywanych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych - 140 Usługi wykonywane będą dla nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania Agencji Nieruchomości Rolnych OT we Wrocławiu oraz rozdysponowanych z Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, województwo dolnośląskie lub na nieruchomościach, które mają być przejęte do Zasobu na podstawie przepisów prawa. Z uwagi na uprzednie zobowiązania Zamawiającego wykonywana usługa będzie podzielona na dwie części a/ w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 19.07.2016 r. usługa świadczona będzie przez co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe określone w ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2010r Nr 193 poz. 1287 z póź. zm.) w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych - rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. b) w okresie od dnia 20.07.2016 r. do zakończenia umowy usługa świadczona będzie przez co najmniej dwie osoby, w tym jedną z nich posiadającą uprawnienia wymienione w pkt. powyżej oraz legitymującą się świadectwem ukończenia kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów Wykonawca zobowiązany jest do wskazania dwóch osób, które będą pełnić dyżur w siedzibie Zamawiającego, przy czym przedmiot zamówienia ma być każdorazowo świadczony przynajmniej przez jedną z osób posiadającą uprawnienia zawodowe wymienione w pkt a powyżej oraz legitymującą się świadectwem ukończenia kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Każdorazowa zmiana osoby pełniącej dyżur wymaga akceptacji Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6.2. Do uczestnictwa w postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług geodezyjnych z podaniem wartości usługi, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). Wymagane jest wykonanie w tym okresie , co najmniej: A) - 15 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów w tym: w trybie rolnym 10 szt.(przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem), w trybie nierolnym 5 szt.(przez odrębny podział rozumie się podział jedną decyzją administracyjną bez względu na ilość działek objętych decyzją.) B) - zmiany sposobu użytkowania 3 szt.(przez odrębną zmianę rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych zgłoszeniem) C) - okazanie granic - 3 sztuki (przez odrębne okazanie rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych zgłoszeniem D) - pomiary sposobu zagospodarowania terenu 5 sztuk E) - pomiary powierzchni zasiewów 5 szt. F) - pomiary kubaturowe (mas ziemnych, śmieci) 3 szt. G) - opracowanie map do ustanowienia służebności gruntowych 3 sztuki H) - aktualizacja mapy zasadniczej - 3 sztuki, (przez odrębną aktualizację rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych zgłoszeniem) 2. Dowody potwierdzające bezspornie, że usługi geodezyjne z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy usługa została wykonana należycie są: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, czy usługi te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. 2.5. Oświadczenie o zapewnieniu we własnym zakresie środka transportu w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że przynajmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnień zawodowych określonych w Ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2015r poz. 520 z póź. zm.) w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych - rozgraniczanie i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Wykaz i oświadczenie winno być zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 5 Formularza Ofertowego. 1.1. Co najmniej jedna osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy (w tym będzie świadczyć dyżur doradczy u Zamawiającego) musi: - posiadać wymienione wyżej uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii, - wykazać się znajomością aktualnych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego. znajomością programu C-geo. - wykazać się przynajmniej 3- letnim doświadczeniem w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczania nieruchomości oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym winna w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonać: - co najmniej 5 podziałów w trybie rolnym (przez odrębny podział rozumie się podział jednej działki) - co najmniej 5 podziałów w trybie nierolnym (przez odrębny podział rozumie się podział jednej działki) - co najmniej 3 okazania granic (przez odrębne okazanie rozumie się okazanie granic jednej działki) - co najmniej 3 aktualizacji mapy zasadniczej, (przez odrębną aktualizację rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych zgłoszeniem) 1.2. Druga osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy (w tym będzie świadczyć dyżur doradczy u Zamawiającego) może ale nie musi legitymować się wymaganymi wyżej uprawnieniami z dziedziny geodezji i kartografii, jednakże musi: - wykazać się przynajmniej wykształceniem geodezyjnym, - wykazać się znajomością aktualnych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego. znajomością programu C-geo. - musi wykazać się co najmniej 3- letnim doświadczeniem w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym winna w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonać: - co najmniej 3 pomiary sposobu użytkowania nieruchomości, - co najmniej 5 wstępnych projektów podziału nieruchomości 1.3. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane do świadczenia usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonały: - co najmniej 1 pomiar kubaturowy, - co najmniej 3 pomiary zasiewów, 1.4. Przynajmniej jedna z osób, która będzie realizowała przedmiot umowy, w zakresie dyżuru w siedzibie Zamawiającego musi wykazać się świadectwem ukończenia kursu gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty 1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000 złotych na jedno lub/i wszystkie zdarzenia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub stosowny dowód opłacenia polisy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ilość godzin dyżuru w siedzibie zamawiającego pełnionego przez dwie osoby równocześnie powyżej minimalnego - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy, 2. zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 3. zmiany miejsca, w którym Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi, przy czym zmiana taka nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 4. konieczności zwiększenia wartości kwot uiszczonych przez Wykonawcę odpowiednim organom administracji publicznej, tytułem opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz za udzielenie przez nie informacji, a także za wydanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego, zgodnie z przepisami ustawy- Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz odpowiednimi aktami wykonawczymi. 5. zmiany stawki podatku od towarów i usług, 6. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 7. zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiany umowy, w w/w okolicznościach określonych możliwe będą, o ile zaistnienie tych okoliczności będzie miało wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i zostaną dokonane w sposób następujący: 1. w przypadku zmianystawki podatku od towarów i usług, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; 2. w przypadku zmianywysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do wysokości zmiennego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; 3.w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. Dokonanie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego przedłożenia przez Wykonawcę dowodów, potwierdzających, że zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę wraz oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian. Wprowadzone zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia zawarcia aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60 pokój 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.