eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN (słowniedwa miliony złotych) na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 359075 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Krasnystaw: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN (słownie: dwa miliony złotych) na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324044-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329781-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, krajowy numer identyfikacyjny 11019796000000, ul. ul. M. Konopnickiej  4, 22300   Krasnystaw, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 763 753, faks 825 763 046, e-mail budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ugkrasnystaw.bip.ezeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN (słownie: dwa miliony złotych) na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 PLN (słownie: dwa miliony złotych) na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek". 2. Wymagania dotyczące kredytu: o Wypłata kredytu w dniu 29.12.2016 r., o Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2019 r., o Karencja w spłacie odsetek do dnia 10.04.2017 r., o Okres kredytowania do dnia 31.12.2029 r., 3. Dodatkowe wymagania jakimi winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 1) Terminy spłat i wysokość rat kredytu (Załącznik Nr 6 do SIWZ): - 2019 - 100.000 zł w czterech równych ratach po 25.000 zł, - 2020 - 100.000 zł w czterech równych ratach po 25.000 zł, - 2021 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2022 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2023 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2024 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2025 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2026 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł, - 2027 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł - 2028 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł - 2029 - 200.000 zł w czterech równych ratach po 50.000 zł. 2) Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej w pierwszym dniu roboczym następującym po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego oraz stałej marży wykonawcy (Banku). 3) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe), a spłacane w terminach kwartalnych (kwartał kalendarzowy) do 10 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu okresu obrachunkowego (kwartału kalendarzowego). 4) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez wykonawcę (Bank) do zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie do 10-go dnia następnego miesiąca za poprzedni kwartał kalendarzowy. 5) Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał od zamawiającego żadnych prowizji przygotowawczych oraz żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu. 6) Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 7) Zabezpieczenie kredytu: weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji 9) W przypadku zaistnienia możliwości wcześniejszych spłat rat kredytu zamawiający zastrzega przyjęcie ich bez dodatkowych opłat. Nie dotyczy zmniejszenia wysokości rat kapitałowych i/lub wydłużenia terminów ich spłat w okresie kredytowania. 10) Informacje niezbędne do ustalenia zdolności kredytowej zamawiającego znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w zakładce Finanse, a następnie Finanse i budżet oraz Jawność finansów publicznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT421688.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie,  bs.krasnystaw@pro.onet.pl,  ul. Mostowa 25,  22300,  Kranystaw,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 421688,42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 421688,42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 594564,43
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.