eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Modernizacja i przebudowa pomieszczeń WSPL Gdynia w celu dostosowania ich do aktualnych przepisów oraz wykonania zaleceń kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez WOMP w Gdyni w grudniu 2013 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Gdynia: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń WSPL Gdynia w celu dostosowania ich do aktualnych przepisów oraz wykonania zaleceń kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez WOMP w Gdyni w grudniu 2013 roku
Numer ogłoszenia: 359042 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ , ul. Pułaskiego 4, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 711 60 13, faks 58 711 60 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń WSPL Gdynia w celu dostosowania ich do aktualnych przepisów oraz wykonania zaleceń kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez WOMP w Gdyni w grudniu 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac remontowych obejmuje: A.przebudowa pomieszczeń Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej zlokalizowanych w parterze budynku przy ul. Pułaskiego 4 w Gdyni: 1.Demontaż zabudów meblowych/ przechowanie części wyposażenia/ ponowny montaż po zakończeniu prac remontowych. 2.Zabezpieczenie na czas robót wytypowanych przez Inwestora elementów wyposażenia pomieszczeń. 3.Wyburzenie części ścianek działowych; 4.Zerwanie starych powłok malarskich i płytek ściennych 5.Demontaż istniejących posadzek 6.Demontaż instalacji elektrycznych wraz z osprzętem i elementami oświetlenia 7.Zabezpieczenie na czas robót elementów instalacji 8.Demontaż grzejników przewidzianych do wymiany wraz z gałązkami przyłączeniowymi 9.Demontaż elementów instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z wymianą pionów KS na wysokości kondygnacji parteru 10.Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne) 11.Demontaż wyposażenia sanitarnego 12.Wykonanie nadproży i podciągów stalowych - poszerzenie otworów w ścianach nośnych 13.Uzupełnienie tynków wewnętrznych 14.Wykonanie nowych tynków wewnętrznych 15.Wyrównanie warstw pod posadzki 16.Wykonanie nowych ścianek działowych z płyty GK 17.Rozebranie fragmentu docieplenia z płyt styropianowych 18.Montaż systemowego docieplenia z wełny mineralnej +malowanie fragmentu elewacji (należy zastosować strukturę i kolorystykę identyczne jak istniejące) 19.Montaż wypełnienia wskazanego otworu okiennego z pustaków szklanych 20.Wykonanie sufitów podwieszanych modułowych i z płyty GK 21.Montaż nowej stolarki drzwiowej 22.Montaż elementów instalacji grzewczej i grzejników higienicznych 23.Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych 24.Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej 25.Malowanie ścian i sufitów 26.Montaż oświetlenia 27.Położenie płytek podłogowych i ściennych 28.Położenie wykładziny elastycznej 29.Montaż cokołów 30.Montaż wyposażenia węzłów sanitarnych 31.Montaż elementów wyposażenia sanitarnego gabinetów lekarskich (umywalki, zlewozmywaki, baterie elektroniczne) 32.Montaż zabudów meblowych w pom. 1.1. i 1.3 33.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich, demontażu posadzki, drzwi) B.modernizacja i przystosowanie pomieszczeń Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej na potrzeby poradni zdrowia psychicznego i dziennego Oddziału Psychiatrycznego ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 w Gdyni: 1.Demontaż zabudów meblowych/ przechowanie części wyposażenia/ ponowny montaż po zakończeniu prac remontowych. 2.Zabezpieczenie na czas robót wytypowanych przez Inwestora elementów wyposażenia pomieszczeń. 3.Demontaż istniejących warstw posadzek 4.Demontaż okładzin z płytek ceramicznych 5.Demontaż stolarki drzwiowej 6.Zerwanie starych powłok malarskich i płytek ściennych 7.Rozebranie, oczyszczenie i ponowne ułożenie posadzki drewnianej (historyczny, zachowany parkiet) na całej powierzchni lub w części pomieszczeń (do ustalenia po odzyskaniu materiału posadzkowego) 8.Montaż listew przypodłogowych (malowany MDF) 9.Demontaż i wykonanie nowej instalacji elektrycznej (dostosowanie do zakładanego wyposażenia) wraz z odrębnym pomiarem zużycia EE i oświetleniem 10.Zabezpieczenie na czas robót elementów instalacji 11.Demontaż i wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z pomiarem 12.Wykonanie instalacji wentylacyjnej 13.Usunięcie powłok malarskich 14.Wykonanie sufitów podwieszanych z płyty GK 15.Wykonanie obudów z płyt GK 16.Montaż drzwi wewnętrznych wg zestawienia 17.Uzupełnienie tynków wewnętrznych 18.Wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian i podłóg w pomieszczeniach sanitarnych 19.Położenie płytek podłogowych i ściennych w pomieszczeniach sanitarnych 20.Ułożenie okładzin ściennych elastycznych w miejscach wskazanych w projekcie 21.Montaż wyposażenia sanitarnego 22.Malowanie ścian i sufitów 23.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich, demontażu posadzki, drzwi) C.modernizacja i przystosowanie pomieszczeń (w piwnicy, na parterze i piętrze) Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w budynku zlokalizowanym przy ul. Grudzińskiego 4 w Gdyni: Pomieszczenie -1.1.: 1.Usunięcie starych powłok malarskich 2.Demontaż (likwidacja)umywalki 3.Przesunięcie grzejnika 4.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (dostosowanie do zakładanego wyposażenia) 5.Wykonanie obudów z płyt GK 6.Malowanie ścian i sufitów 7.Montaż kabiny/przebieralni 8.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich) Pomieszczenie -1.2.: 1.Rozebranie posadzki z płytek ceramicznych 2.Usunięcie powłok malarskich 3.Demontaż grzejnika 4.Demontaż i ponowny montaż oświetlenia (częściowe uzupełnienie) 5.Przesunięcie i montaż nowego grzejnika łazienkowego 6.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (dostosowanie do zakładanego wyposażenia) 7.Wykonanie sufitów podwieszanych z płyty GK 8.Wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian i podłóg 9.Położenie płytek podłogowych i ściennych 10.Montaż wyposażenia sanitarnego 11.Montaż oświetlenia 12.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich, demontażu posadzki) Pomieszczenie 0.1.: 1.Zerwanie starych powłok malarskich i płytek ściennych 2.Demontaż istniejących posadzek elastycznych 3.Wymiana grzejnika na grzejnik higieniczny 4.Uzupełnienie tynków wewnętrznych 5.Demontaż wyposażenia sanitarnego 6.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (dostosowanie do zakładanego wyposażenia) 7.Wykonanie sufitów podwieszanych z płyty GK (obudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej) 8.Wykonanie obudów z płyt GK 9.Położenie wykładziny elastycznej z zasobów Inwestora 10.Montaż cokołów 11.Ułożenie płytek ściennych 12.Montaż wyposażenia sanitarnego gabinetu lekarskiego 13.Malowanie ścian i sufitów 14.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich, demontażu posadzki) Pomieszczenia 1.1. - 1.2.: 1.Zabezpieczenie na czas robót wytypowanych przez Inwestora elementów wyposażenia pomieszczeń. 2.Zerwanie starych powłok malarskich 3.Demontaż istniejących posadzek elastycznych 4.Oczyszczenie cokołów (ceramicznych) z farby olejnej 5.Uzupełnienie tynków wewnętrznych 6.Malowanie ścian i sufitów 7.Renowacja zachowanej historycznej posadzki z płytek ceramicznych 8.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich, demontażu posadzki) Pomieszczenia 1.3. - 1.5.: 1.Zabezpieczenie na czas robót wytypowanych przez Inwestora elementów wyposażenia pomieszczeń. 2.Zerwanie starych powłok malarskich i płytek ściennych 3.Demontaż istniejących posadzek elastycznych 4.Demontaż stolarki drzwiowej 5.Rozebranie, oczyszczenie i ponowne ułożenie posadzki drewnianej (historyczny, zachowany parkiet) 6.Wykonanie obudów z płyt GK 7.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (dostosowanie do zakładanego wyposażenia) 8.Demontaż i ponowny montaż oświetlenia (częściowe uzupełnienie) 9.Montaż listew przypodłogowych (malowany MDF) 10.Ułożenie płytek ściennych 11.Montaż drzwi wewnętrznych wykonanych na zamówienie wg wzoru (drzwi do pom. 1.4) 12.Montaż wyposażenia sanitarnego 13.Malowanie ścian i sufitów 14.Montaż mebli kuchennych z zasobów Inwestora 15.Przeniesienie wyposażenia meblowego z miejsca wskazanego przez Inwestora(opisanego w Kartach Wyposażenia Pomieszczeń) 16.Utylizacja materiałów z rozbiórki (zerwania powłok malarskich, demontażu posadzki, drzwi).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: BANK ZACHODNI WBK SA 23 1090 2590 0000 0001 2161 8377

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz i dokumenty dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz (zał. nr 8) i oświadczenia (zał. nr 9, 10, 11 i 12) dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy, w którym podane zostaną nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, ul. Pułaskiego 4, 81-912 Gdynia, pok. nr 114 w godz. od 10:00 do 13:00 po uprzednim zamówieniu u zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 13:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego, ul. Pułaskiego 4, 81-912 Gdynia sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.