Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358961 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Kraszewice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraszewice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335235-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kraszewice, krajowy numer identyfikacyjny
108235900000, ul.
ul. Wieluńska
53,
63522
Kraszewice, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
0-62 73 12 038, faks
0-62 73 12 038, e-mail
urzad@kraszewice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kraszewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraszewice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Kraszewice oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Odpady będą odbierane z terenu gminy zgodnie z załączonym wykazem nieruchomości. Szczegółowy wykaz nieruchomości (stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) zlokalizowanych na terenie gminy będzie zawierał : liczbę mieszkańców oraz liczbę i rodzaj pojemników na odpady. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe); Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; Zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34; Popiół i żużel piecowy o kodzie z grupy 20. Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32 z aptek - szczegółowy wykaz aptek stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zużytych baterii o kodzie 20 01 34 z placówek oświatowych i instytucji pożytku publicznego - szczegółowy wykaz placówek stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Innych odpadów nie ulegających biodegradacji o kodzie20 02 03 (cmentarze). Odpady komunalne będą odbierane z następujących pojemników: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, b) w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, c) na cmentarzach, na terenach ogrodów działkowych, na posesjach należących do związków wyznaniowych oraz na posesjach zarządzanych przez jednostki administracji specjalnych - pojemniki o pojemności 1,1 m3 oraz KP-7 (7 m^3) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Segregowane odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l) w tym w gniazdach ogólnodostępnych pojemniki na szkło o pojemności od 1,5 m^3 (typ IGLOO) , pojemniki na tworzywa sztuczne od 1,1 m^3 zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, b) w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Obowiązkiem Wykonawcy jest naprawa pojemników lub ich wymiana na koszt Wykonawcy w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy osób użytkujących pojemnik, będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik np. kradzież, spalenie, użytkowanie pojemników do innych celów, niezgodnych z ich przeznaczeniem, naprawa pojemników lub ich wymiana dokonywana jest na koszt użytkownika danego pojemnika. Odpady komunalne będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorem oznaczeniach: a) żółtym - z przeznaczeniem na odpady suche, b) pomarańczowym - z przeznaczeniem na szkło, c) czerwonym - z przeznaczeniem na zużyte baterie, d) zielonym - z przeznaczeniem na szkło kolorowe - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych e) szarym - z przeznaczeniem na popiół i żużel piecowy, f) białym - z przeznaczeniem na szkło bezbarwne - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych g) bez oznaczenia kolorem pojemnik z siatki - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych, h) innym niż wymienione - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ z zachowaniem zasad określonych w pkt. 2.5. i 2.6. oraz w worki na nieruchomościach w zabudowie jednorodzinnej zamieszkałej sezonowo. Mieszkańcy przebywający sezonowo mają możliwość wyboru gromadzenia odpadów komunalnych w pojemniki bądź worki. Zamawiający zastrzega, iż objęcie wszystkich mieszkańców nieruchomości systemem odbioru odpadów komunalnych z czterech pojemników (komunalne, szkło, suche, baterie) powinno nastąpić najpóźniej w terminie 30 dni od momentu zawarcia umowy. Po tym terminie Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni po upływie 30 dni od podpisania umowy, do przekazania Zamawiającemu pełnego zestawienia potwierdzającego wyposażenie nieruchomości w wymagane pojemniki. Zestawienie ma obowiązek zawierać parametr identyfikujący podstawienie danych pojemników na wskazaną w wykazie nieruchomość. Pojemniki są użyczone właścicielowi nieruchomości na czas obowiązywania umowy przetargowej zawartej przez Wykonawcę z Gminą. Ogółem planowana ilość pojemników do wyposażenia poszczególnych nieruchomości na terenie Gminy Kraszewice została określona w tabeli w punkcie 2.7 SIWZ. Wykaz nieruchomości stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ zostanie udostępniony Wykonawcy w dniu podpisania umowy w wersji elektronicznej i papierowej. Dane przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ w zakresie liczby ludności nie są zależne od Zamawiającego. Podane ilości stanowią aktualny wykaz w dniu podpisania umowy i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migracje ludności. Szacuje się różnice na poziomie 5%. Informacje podane w Załączniku nr 1 będą aktualizowane i uzupełniane przez Zamawiającego do 15-go dnia każdego miesiąca Wprowadzona aktualizacja będzie skutkowała podstawieniem przez operatora zestawu pojemników w przypadku nowej nieruchomości( nowa deklaracja) w terminie 14 dni od poinformowania Wykonawcę o zdarzeniu przez Gminę. W przypadku wymiany pojemnika np. z mniejszego na większy dopuszcza się możliwość negocjacji warunków wymiany z posiadaczem nieruchomości. Aby uporządkować przesyłane przez Zamawiającego na bieżąco informacje o wszelkich rotacjach w pojemnikach Zamawiający przekaże w razie potrzeby Wykonawcy (drogą elektroniczną) uaktualniony, pełny wykaz nieruchomości, o którym mowa w pkt. 2.3. z częstotliwością 1 raz na 6 miesięcy, w terminie do 10-go dnia miesiąca następującego po danym półroczu. Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: Zabudowa jednorodzinna - 1 raz w miesiącu, Segregowane odpady komunalne: a) Surowce suche - 1 raz w miesiącu, b) Opakowania szklane - 1 raz na kwartał, c) Popiół i żużel piecowy - raz w miesiącu w okresie od X do IV każdego roku, d) Opakowania szklane w gniazdach ogólnodostępnych - 1 raz na kwartał, e) Opakowania z tworzyw sztucznych w gniazdach ogólnodostępnych - 1 raz w miesiącu w okresie od kwietnia do października - co dwa miesiące w okresie od listopada do marca. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia została określona w tabeli w punkcie 2.10 SIWZ. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów: a) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, b) Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, c) Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34, d) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, e) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, f) Odpadów budowlano - rozbiórkowych o kodach z grupy 17, g) Zużytych opon o kodzie 16 01 03, h) Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01, i) Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07, j) Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, k) Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01, l) Popiołu i żużla piecowego o kodzie z grupy 20. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z Regulaminem funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych stanowiącym Załącznik nr 12 do niniejszego SIWZ: a) Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 240 l, b) Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, c) Zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 120 l, d) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, e) Odpady wielkogabarytowe - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, f) Odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener od 5,5 m3, g) Zużyte opony - wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, h) Odpady zielone - kontener od 7 m3, i) Opakowania ze szkła - pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO), j) Opakowania z tworzyw sztucznych - pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA), k) Opakowania z papieru i tektury - pojemnik o pojemności 1,1 m3, l) Popiół i żużel piecowy o kodzie z grupy 20 - kontener od 6m3. Odpady będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia opisana jest w tabeli w punkcie 2.15 SIWZ. Wykonawca w terminie 7 dni po zakończonym miesiącu przedstawi wykaz nieruchomości z terenu gminy Kraszewice, od których odebrano odpady komunalne do PSZOK-a z podaniem kodów odpadów i ilości odebranych odpadów. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem. Zadanie polega na: a) zebraniu wystawionych następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) - 20 01 40 - Metale (złom) - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory) - 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze) - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki) - 16 01 03 - Zużyte opony (do rozmiaru 1250x400) - 20 01 33 * - Baterie i akumulatory - 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji (powiązane gałęzie, listwy drewniane) b) załadunku na środek transportu c) zagospodarowaniu odebranych odpadów d) posprzątaniu miejsc, w przypadku rozsypania odpadów podczas załadunku, z których odbierane są wystawione odpady. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności gospodarczej przez podmioty gospodarcze. Odpady wielkogabarytowe w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane z częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy (zbiórka odpadów wielkogabarytowych musi się odbyć w czasie trwania zamówienia). Zamawiający przewiduje wykonanie tego zadania w 2018 roku. Termin odbioru odpadów wielkogabarytowych zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na 3 miesiące przed planowaną zbiórką. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia została opisana w tabeli w punkcie 2.23 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
90533100-2,
90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT652350.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 704538.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.