eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Piasecznie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358945 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Piaseczno: Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Piasecznie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko współfinansowanego ze środków Unii

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny 1589128900000, ul. ul. Kościuszki  5, 05500   Piaseczno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, e-mail rzp@piaseczno.eu, faks 022 70 17 692.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.bip.piaseczno.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
05-500 Piaseczno, ul.Kościuszki 5 . Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -"nie otwierać do dnia ......"


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Piasecznie.
Numer referencyjny: Spr.118/2016r
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Na podstawie art. 36 aa ustawy (pkt 6 str 2 SIWZ)
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1. Adaptacja trybun Zadanie 2. Mała architektura Zadanie 3. Gospodarka drzewostanem wraz z pielęgnacją Zadanie 4. Nowe nasadzenia wraz z pielęgnacją Zadanie 5. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnia bezpieczną

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie minimum jedną usługę / robotę budowlaną dla każdej z części, w okresie ostatnich 3 /5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, której przedmiot jest związany z przedmiotem wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi/roboty zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie w ciągu ostatnich 3/5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a potwierdzone zgodnie z częścią Va pkt 1 ppkt a i załącznikiem nr 3 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim - na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5;jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie minimum jedną usługę / robotę budowlaną dla każdej z części, w okresie ostatnich 3 /5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, której przedmiot jest związany z przedmiotem wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi/roboty zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie w ciągu ostatnich 3/5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a potwierdzone zgodnie z częścią Va pkt 1 ppkt a i załącznikiem nr 3 do SIWZ) b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami . Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają stosowne świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień . Konieczne jest przedstawienie osób ze stosownymi uprawnieniami - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji. Wymogi wobec zespołu/ekipy wykonującej zadanie 1,2 : - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym. Wymogi wobec zespołu/ekipy wykonującej zadanie 3. Ekipa składająca się z min. 4 osób : - zespół pilarzy, minimum trzy osoby z kwalifikacjami Tree Worker lub Kurs III st. Chachulskiego PTCHD lub Kurs III st. SITO NOT lub inny - jedna osoba nadzorująca z uprawnieniami Tree Technician lub Kurs III st. Chachulskiego PTCHD lub Kurs III st. SITO NOT lub inny z doświadczeniem w wykonywaniu usług w obiektach zabytkowej zieleni, wpisanej do rejestru zabytków. Wymogi wobec zespołu/ekipy wykonującej zadanie 4: - Ekipa składająca się z minimum 4 osób: - Architekt krajobrazu lub ogrodnik z wyższym wykształceniem jako kierownik robót - 1 osoba. - Ogrodnicy, wykształcenie średnie lub wyższe, min. 3 osoby. Wymogi wobec zespołu/ekipy wykonującej zadanie 5: - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym. Wykonawca przedstawi wypełniony wykaz osób potencjał kadrowy zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ" Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wskazaną kadrą przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi go zgodnie z pkt Część Va 1.5.a) a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 a) SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej realizacji w ciągu ostatnich 3/5 lat, potwierdzoną protokołem odbioru lub poświadczeniem wykonania usługi/ roboty i łącznej wartości jak poniżej polegającej na: Zadanie 1. Adaptacja trybun 50.000,00 zł Zadanie 2. Mała architektura 200.000,00 zł Zadanie 3. Gospodarka drzewostanem wraz z pielęgnacją 150.000,00 zł Zadanie 4. Nowe nasadzenia wraz z pielęgnacją 250.000,00 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej spełnią łącznie wymagane warunki. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz wykluczeniu na podstawie art. 25 ust. 5 ustawy Pzp składa każdy z nich. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) wykaz osób - zał. nr 4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część 1 , Część 2, Część 3, Część 4 , Część 5. Na podstawie art. 36 aa ustawy ten sam wykonawca może złożyć ofertę tylko na część 1,2,5, lub na którąś z wybranych. Inni wykonawcy mogą złożyć oferty maksymalnie na część 3 i 4 lub do wyboru 3 lub 4 . Nie ma możliwości składania ofert np na część 1 i 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji dla części 1 - do 30.08.2017r. dla części 2 - do 30.08.2017r. dla części 3 - do 30.08.2017r. dla części 4 - do 15.12.2017r dla części 5 - do 30.08.2017r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 22.500,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące pięćset złotych). W przypadku składania ofert na I część, wysokość wadium wynosi 2 000 zł ( dwa tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 3 000 zł ( trzy tysiące złotych) III część, wysokość wadium wynosi 1 500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 12 000 zł ( dwanaście tysięcy złotych) V część, wysokość wadium wynosi 4 000 zł ( cztery tysiące złotych)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Rewaloryzacja Parku Miejskego w Piasecznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Adaptacja trybun
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
gwarancji20
termin wykonania,realizacji10
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryterium doświadczenie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym, będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownik robót budowlanych. Za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób Zamawiający przyzna następującą ilość punktów: - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na dwóch zadaniach w zakresie wykonywania konstrukcji drewnianych odpowiadającym charakterowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda - 10 pkt - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na jednym zadaniu w zakresie wykonywania konstrukcji drewnianych odpowiadającym charakterowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda każda - 5 pkt - nie wykazanie się powyższym doświadczeniem przez Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi - 0 pkt Do zadania 2 Kryterium doświadczenie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym, będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownik robót budowlanych. Za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób Zamawiający przyzna następującą ilość punktów: - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na dwóch zadaniach w zakresie wykonywania do wyboru: altan, pergoli, trejaży o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda - 10 pkt - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na jednym zadaniu w zakresie wykonywania do wyboru: altan, pergoli, trejaży o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda - 5 pkt - nie wykazanie się powyższym doświadczeniem przez Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi - 0 pkt


Część nr: 2    Nazwa: Rewaloryzacja Parku Miejskego w Piasecznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mała architektura
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
okres gwarancji20
termin wykonania,realizacji10
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówieni10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Do zadania 2 Kryterium doświadczenie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym, będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownik robót budowlanych. Za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób Zamawiający przyzna następującą ilość punktów: - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na dwóch zadaniach w zakresie wykonywania do wyboru: altan, pergoli, trejaży o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda - 10 pkt - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na jednym zadaniu w zakresie wykonywania do wyboru: altan, pergoli, trejaży o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda - 5 pkt - nie wykazanie się powyższym doświadczeniem przez Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi - 0 pkt


Część nr: 3    Nazwa: Rewaloryzacja Parku Miejskego w Piasecznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gospodarka drzewostanem wraz z pielęgnacją
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 77200000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
okres gwarancji20
termin wykonania,realizacji10
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Do zadania 3 Kryterium doświadczenie osób, będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia. Za skierowanie do pełnienia funkcji osób posiadających większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób . Specjaliści kierownik ekipy i pilarze z doświadczeniem wykonania usługi w obiektach zabytkowej zieleni wpisanej do rejestru zabytków o kwalifikacjach. Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, maksymalnie 10 punktów za : - European Technician ( Międzynarodowe Towarzystwo Upraw i Ochrony Drzew) kierownik ekipy, 1 osoba - 2,5 pkt. - European Tree Worker , pilarze, miń. 3 osoby - po 2,5 pkt od osoby, łącznie 7,5 pkt - Kurs III stopnia cięcia drzew ozdobnych z wykorzystaniem metody alpinistycznej Zbigniewa Chachulskiego (Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew) kierownik ekipy, 1 osoba - 1 pkt. - Kurs III stopnia cięcia drzew ozdobnych z wykorzystaniem metody alpinistycznej Zbigniewa Chachulskiego (Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew), pilarze, miń. 3 osoby- po 1pkt od osoby , łącznie 3 pkt . Kurs III stopnia pilarza drzew ozdobnych SITO NOT lub inny uprawniony do wycinki drzew - kierownik ekipy, 1 osoba - 0 pkt. Kurs III stopnia pilarza drzew ozdobnych SITO NOT lub inny uprawniony do wycinki drzew - pilarze, min. 3 osoby - 0 pkt. od osoby , łącznie 0 pkt Łączna możliwa ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt.


Część nr: 4    Nazwa: Rewaloryzacja Parku Miejskego w Piasecznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nowe nasadzenia wraz z pielęgnacją
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 77200000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
okres gwarancji20
termin wykonania,realizacji10
doświadczenie osób wyznaczonych o realizacji zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Łączna możliwa ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Do zadania 4 Kryterium doświadczenie osób, będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia. Za skierowanie do pełnienia funkcji osób posiadających większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób architekt krajobrazu lub ogrodnik z wyższym wykształceniem jako kierownik robót . Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, maksymalnie 10 punktów za: - Architekt krajobrazu lub ogrodnik - kierownik robót z doświadczeniem wykonania usługi w obiektach zabytkowej zieleni wpisanej do rejestru zabytków o wartości 500.000,00 zł - 10 pkt, -Architekt krajobrazu lub Ogrodnik - kierownik robót z doświadczeniem wykonania usługi w obiektach zabytkowej zieleni wpisanej do rejestru zabytków o wartości 250.000,00 zł - 5 pkt, Brak doświadczenia w obiektach zabytkowej zieleni wpisanej do rejestru zabytków przez zaproponowanego kierownika - 0 pkt.


Część nr: 5    Nazwa: Rewaloryzacja Parku Miejskego w Piasecznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnia bezpieczną
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
okres gwarancji20
termin wykonania,realizacji10
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zadanie 5. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnia bezpieczną 200.000,00 zł Powyższy wykaz usług/robót wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3/5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi/roboty zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te usługi/roboty zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) . -wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami spełniającymi wymagania określone w Części V ust. 2 pkt 3 SIWZ ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). Do zadania 5 Kryterium doświadczenie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym, będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - kierownik robót budowlanych. Za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób Zamawiający przyzna następującą ilość punktów: - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na dwóch zadaniach w zakresie nadzorowania rzeźbionych drewnianych placów zabaw o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda - 10 pkt - doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa na jednym zadaniu w zakresie nadzorowania rzeźbionych drewnianych placów zabaw o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda - 5 pkt - nie wykazanie się powyższym doświadczeniem przez Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi - 0 pkt


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.