eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › OG-250-1/14 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Sądu Rejonowego w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Elbląg: OG-250-1/14 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Sądu Rejonowego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 358836 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Elblągu , ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 6112230, 6112806, faks 0-55 6424591.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OG-250-1/14 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Sądu Rejonowego w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na trzy pakiety: Pakiet 1 dostawa stacji roboczych 50 sztuk dostawa komputerów przenośnych 20 sztuki dostawa monitorów 10 sztuk Pakiet 2 dostawa drukarek laserowych 10 sztuk dostawa skanerów płaskich 10 sztuk dostawa skanera szczelinowego , dwustronnego 1 sztuka Pakiet 3 dostawa oprogramowania 94 sztuki Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem minimalnych parametrów technicznych i ilości zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ formularz cenowy 2 Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, a systemy operacyjne muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 3 Zamawiający wymaga, aby urządzenia i oprogramowanie, stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników na obszar Rzeczpospolitej Polskiej. 4 W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 5 Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec czego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku Nr 2 do oferty dołączonym do SIWZ , w kolumnie (proponowane parametry przez Wykonawcę) wskazał i opisał parametry techniczne sprzętu, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w kolumnie (minimalne wymagania) oraz załączył do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). 6 Wykonawca zobowiązany jest do naprawy, w razie wystąpienia awarii urządzeń objętych gwarancją, w sposób zgodny z wytycznymi zawartymi w § 5 wzoru umowy. 7 Wykonawca ma obowiązek protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu ( protokół zdawczo odbiorczy), w jego siedzibie, wraz z oświadczeniem, że dostarczony sprzęt jest zgodny z umową. Pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowić będzie m.in. podstawę do odbioru przedmiotu zamówienia. 8 Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia poszczególnych części nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie na daną część, tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. a) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy; ustawowa zmiana stawki podatku VAT; b) Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą do dokonania na podstawie powyższych warunków w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 11 Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie w formularzu cenowym. 12 Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z zapisami pkt.2.2. ppkt.2.2,5 SIWZ, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego, Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, musi opisać oferowane Zamawiającemu urządzenia, jako równoważne do podanych przez Zamawiającego, w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opisy - parametry techniczne i jakościowe sprzętu oferowanego przez Wykonawcę, jako równoważnego do opisanego przez Zamawiającego należy umieścić w Załączniku Nr 2 do oferty dla odpowiedniej części w kolumnie proponowane parametry przez Wykonawcę, w odpowiedniej kolejności oraz załączyć do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument) oraz dokumenty, certyfikaty oferowanego sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy; ustawowa zmiana stawki podatku VAT; Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą do dokonania na podstawie powyższych warunków w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Elblągu Ul. Płk Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, pok nr 220.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Elblągu, ul. Płk Dąbka 8-12, 82 -300 Elbląg, Biuro Podawcze,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Dostawa stacji roboczych, komputerów przenośnych i monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - dostawa stacji roboczych - 50 sztuk - dostawa komputerów przenośnych - 20 sztuki - dostawa monitorów - 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Drukarki i skanery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - dostawa drukarek laserowych - 10 sztuk - dostawa skanerów płaskich- 10 sztuk - dostawa skanera szczelinowego , dwustronnego - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - dostawa oprogramowania - 94 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.