eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Termomodernizacja wraz z dobudową kotłowni do budynku leśniczówki Rajec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358534 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Radom: Termomodernizacja wraz z dobudową kotłowni do budynku leśniczówki Rajec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313424-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom, krajowy numer identyfikacyjny 67008074400000, ul. ul. Janiszewska  48, 26600   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3451722, faks +48 48 3451905, e-mail radom@radom.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radom.radom.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Lesne Lasy państwowe - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja wraz z dobudową kotłowni do budynku leśniczówki Rajec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.10.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową dotyczącą termomodernizacji wraz z dobudową kotłowni do budynku leśniczówki leśnictwa Rajec. Działka nr 444 obręb Kieszek, na której planowana jest realizacja przedmiotu zamówienia jest zagospodarowana, uzbrojona, ogrodzona, częściowo zadrzewiona - teren istniejącej osady leśnej leśnictwa Rajec. Na działce istnieje budynek mieszkalny oddany do użytkowania w 2002 r. oraz budynki gospodarcze. Teren osady jest ogrodzony płotem drewnianym. Dojazd do działki od drogi gminnej . 1.1.Modernizacja istniejącego budynku mieszkalnego obejmuje min.: 1) Remont i termomodernizacja ścian zewnętrznych 2) Wymiana stolarki okiennej 3) Wymiana stolarki drzwiowej 4) Remont ganku i schodów zewnętrznych 5) Remont ścian wewnętrznych 6) Termomodernizacja stropu nad parterem 7) Remont i przegląd istniejącego kominka 8) Termomodernizacja podłogi 9) Zabezpieczenie przeciwpożarowe 10) Wyposażenie Instalacyjne budynku. 1.2.Dobudowa kotłowni od strony północnej budynku mieszkalnego. 1) Wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki; 2) Montaż okien i drzwi; 3) Termomodernizacja stropu 4) Wykonanie schodów wejściowych 5) Wykonanie elewacji oraz opaski z kostki brukowej. 6) Instalacje elektryczne i wodnokanalizacyjne. 1.3. Zakres prac objętych realizacją został podzielony na dwa etapy: ETAP pierwszy obejmuje: 1) dobudowę pomieszczenia kotłowni w stanie surowym z pokryciem z blachodachówki, 2) termomodernizację podłóg i stropu nad parterem; 3) wykonanie robót instalacji elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji wyżej podanego zakresu prac związanego z budynkiem istniejącym. ETAP drugi obejmuje wszystkie prace nie objęte Etapem pierwszym, zgodnie z dokumentacją projektową. W ramach przedmiotu zamówienia nie będą realizowane następujące roboty budowlane: przebudowa ogrodzenia, zagospodarowanie terenu, instalacja odprowadzania wód deszczowych, rozbudowa instalacji oświetleniowej zewnętrznej, dobudowa wiaty do budynku gospodarczego 2. Zakres robót przedstawia sporządzona przez firmę JAFRA BIURO PROJEKTÓW I USŁUG INWESTYCYJNNYCH, 26-600 Radom, ul. 25 Czerwca 68 dokumentacja projektowo - kosztorysowa obejmująca: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Przedmiar robót - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Projekt budowlany oraz wykonawczy- załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. oraz 4) Zbiorcze uszczegółowienie dokumentacji projektowej - załącznik 11 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzony przez Zamawiającego. 5) Projekt umowy - załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzony przez Zamawiającego. 3. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należy: 1)) sporządzenie programu organizacji robót, 2)) sporządzenie plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 3)) realizacja robót budowlanych, w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych i porządkowych w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej , inwentaryzacja geodezyjna . 4)) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania. 5)) inne prace niezbędne w toku realizacji o ile SIWZ nie stanowi inaczej. 4. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2roku, poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne, wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 5.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia min. 2 pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją robót budowlanych skierowanych bezpośrednio do realizacji inwestycji, tj. 1)W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 2)Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. 3)W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 4)Na każde żądanie Zamawiającego - w terminie 5 dni od daty doręczenia wezwania - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z poświadczoną za zgodność z oryginałem kopia umów o pracę. Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 5)Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy (maksymalnie dwa razy za każdy taki stwierdzony przypadek) lub odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 6)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3 i 4 powyżej . 7)Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy dojdzie do zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy robotników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, to sumaryczna ilość pełnych etatów takich osób winna być nie mniejsza niż wynikająca ze SIWZ i zadeklarowana w ofercie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45223500-1, 45260000-7, 45262522-6, 45410000-4, 45262000-1, 45310000-3, 45111200-0, 45443000-4, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: o Etap I termin realizacji: 2 miesiące od podpisania umowy o Etap II termin realizacji do dnia 31.05.2017 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT291577.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ANRAD-TERMOMODERNIZACJA Andruszkiewicz Krzysztof,  info@docieplenia.radom.pl,  ul. Rapackiego 11/43 A,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 314903.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 314903.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 442273.63
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.