eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Dostawa artykułów spożywczych w 2017 rokuCPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358512 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Bystrzyca Kłodzka: Dostawa artykułów spożywczych w 2017 rokuCPV 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 31054500000, ul. ul. Górna  23, 57500   Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-74 8110555, e-mail dpsbystrzyca@wp.pl, faks 0-74 8110550.
Adres strony internetowej (URL): www.dps.bystrzyca.bip-info.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dps.bystrzyca.bip-info.org


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Dom Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej 57-500 Bystrzyca Kłodzka ul.Górna 23


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w 2017 rokuCPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Numer referencyjny: DPS.AG.2710.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I - Drób CPV 15111200-6; Wieprzowina CPV 15113000-3 Część II CPV 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie Część III CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie Część IV CPV 03142500-3 Jaja, CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze CPV 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; CPV 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Część V CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część VI CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty Część VII CPV 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający określi minimalny poziom spełniania tych warunków poprzez wskazanie środków dowodowych jakie wykonawcy obowiązani będą przedłożyć na potwierdzenie warunków.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą wartością, ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.2 SIWZ. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazu, zgodnie z załącznikiem nr 11, zawierającego co najmniej 1 dostawę odpowiadającą wartością, ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta, wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana cen w trakcie związania umową dopuszczalna jest wyłącznie po ogłoszeniu wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany kwartał 2017r komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim, jeżeli wskaźnik ten wzrośnie lub zmaleje o minimum 3%. Cena danych towarów może być w takim przypadku zmniejszona lub zwiększona o tyle procent o ile wzrośnie lub ulegnie zmniejszeniu wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany kwartał roku 2017r.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/12/2016, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Drób Wieprzowina

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kurczaki 800 kg Nogi z kurcząt 585 kg Filet z kurczaka 160 kg Wątroba drobiowa 95 kg Łopatka b/k 650 kg Mięso wieprzowe od szynki 120 kg Karczek b/k 115 kg Schab b/k 180 kg Żeberka wieprzowe 70 kg Filet z indyka 170 kg Mięso gulaszowe z indyka 170 kg Kości wieprzowe 120 kg Porcje rosołowe 130 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15111200-6, 15113000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Produkty mięsno-wędliniarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szynka indycza 80 kg Pieczeń dietetyczna 120 kg Salceson z indyka 50kg Krakowska z indyka 46 kg Szynka wieprzowa wiejska 67 kg Smaczek w galarecie 60 kg Baleron 35 kg Polędwica sopocka 100 kg Polędwica drobiowa 50 kg Szynka konserwowa wieprzowa 100 kg Szynka konserwowa drobiowa 60 kg Schab biały - wędlina 14 kg Rolada z kurczaka 20 kg Pasztet kremowy drobiowy 60 kg Pasztet kremowy wieprzowy 85 kg Pasztet zapiekany 190 kg Pasztet drobiowy 50g, bez konserwantów, bez glutaminianu, bez wieprzowiny 2200 szt Kaszanka 90kg Salceson włoski 80 kg Kiełbasa szynkowa wieprzowa 25kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 25 kg Kiełbasa żywiecka 75 kg Kiełbasa śląska 100kg Kiełbasa domowej roboty/wiejska 105 kg Kiełbasa podwawelska 145 kg Kiełbasa biała parzona 100 kg Ogonówka 82 kg Serdelki wieprzowe 160 kg Parówki drobiowe 215 kg Boczek wędzony 100 kg Konserwa mięsna 330g (zawartość mięsa wieprzowego min. 90%) 85 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: Produkty mleczarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mleko 2% 10424l Mleko w proszku (zawartość tłuszczu min.26%) 80 kg Śmietana 12% 440 l Masło roślinne w kostce 250g 553kg Masło śmietankowe ekstra w kostce 200g 370 kg Margaryna do pieczenia ciast w kostce 250 g (typu Palma z murzynkiem) 20 kg Margaryna do smażenia w kostce 250g 150 kg Twaróg 500 kg Serek/twaróg śmietankowy 55 kg Ser topiony różne smaki 85 kg Ser topiony krążki 215 op Ser topiony blok 100g 870 szt Ser żółty podpuszczkowy, pełnotłusty ( (zawartość tłuszczu min.40%) 250 kg Serek twarogowo-śmietankowy w porcji (typu kiri, naturek) 230 op Serek twarogowo-śmietankowy w porcji wielosmakowy 20g (typu tartare ) 1300 szt Serek smakowy 120g 1500 szt Serek wiejski 150 g 2000 szt Serek homogenizowany waniliowy 150 g 50 szt Kefir 150g 300 szt Jogurt owocowy 130g 1000 szt Jogurt naturalny 150 g 1500 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3, 15431000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: IV    Nazwa: różne rodukty spożywcze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja (L 63g-73g) 21550 szt Olej 1l 368 szt Olej 0,5 l 44 szt Ryż 235 kg Mąka pszenna typ 500 615 kg Płatki owsiane 0,5 kg 160 szt Kasza manna 90 kg Kasza kukurydziana 40 kg Kasza gryczana 63 kg Kasza jęczmienna 80 kg Kleik ryżowy 300g 5 op Mąka ziemniaczana 55 kg Cukier kryształ 1530 kg Cukier puder 10 kg Sól 226 kg Herbata czarna granulowana 100g 1120 szt Kawa zbożowa 1 kg 240 szt Makaron różny 360 kg Zacierka babuni 250g 35 op Ocet 1l 75 szt Musztarda stołowa 180 g 335 szt Cynamon 20 g 75 szt Przyprawa do piernika 20 g 10 szt Gałka muszkatołowa 25g 14 szt Soda oczyszczona 70 g 10 szt Proszek do pieczenia 40g 25 szt Cukier waniliowy 30g 380 szt Ketchup łagodny 0,5kg 290 szt Kalafior mrożony 120 kg Brokuł mrożony 60 kg Fasolka szparagowa mrożona 40 kg Dżem 330g 2300 szt Syrop owocowy 330ml 80 szt Miód naturalny 25 g 2170 szt Miód wielokwiatowy 330g 24 szt Kwasek cytrynowy 20g 70 szt Kakao naturalne 200g 125 szt Czekolada mleczna100g 100 szt Wafelki kakaowe bez polewy 28g 1400 szt Rodzynki w czekoladzie mlecznej 150g 100 op Napój owocowy 200ml 100 szt Ciastka - biszkopty z galaretką w czekoladzie 130g (typu delicje) 100 op Batonik czekoladowy nadziewany 50 g (typu Pawełek) 90 szt Batonik biszkoptowy z nadzieniem (typu 7 days) 550 szt Chrzan w słoikach 60 szt Kukurydza konserwowa 130 szt Imbir 20g 15 szt Groszek konserwowy 65 szt Koncentrat pomidorowy 30% 200g 120 szt Sok pomidorowy 1l 100 szt Biszkopty 150 g 5 op Suchary 285g 10 op Wiórka kokosowe 100g 10 op Galaretka owocowa w proszku 10 szt Śmietana w proszku (typu śnieżka ) 6 szt Goździki 10 op
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 03142500-3, 15400000-2, 15600000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: V    Nazwa: pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chleb pszenny krojony 0,6kg 8755szt. Bułka paryska krojona 0,4 kg 7877 szt. Chleb graham krojony 0,5 kg 2210 szt. Bułki drożdżowe 120g 965 szt. Pączki 230 szt. Babka piaskowa 36 kg Część VI CPV 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty Część VII CPV 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VI    Nazwa: owoce, warzywa i podobne produkty

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki 9000 kg Ziemniaki młode (czerwiec, lipiec, sierpień) 2800 kg Kapusta biała 275 kg Kapusta młoda 145 szt Kapusta pekińska 282 kg Kapusta kiszona 340 kg Kapusta czerwona 325 kg Kapusta włoska 118 szt Seler korzeń 200 kg Seler młody z nacią 10 szt Pietruszka korzeń 203 kg Marchew 1500 kg Sałata 430 szt Burak czerwony 595 kg Botwina pęczek 35 szt Por kg 50 kg Por szt. 100 szt Papryka czerwona 50 kg Pieczarki 80 kg Cukinia 10 kg Ogórek zielony VI-IX 200 kg Ogórek zielony X-VI 170 kg Kalafior (min.500g) VI-IX 120 szt Brokuł (min.500g) VI-IX 50 szt Fasolka szparagowa 15 kg Czosnek kg 10 kg Czosnek szt 20 szt Rzodkiewka-pęczek 600 szt Szczypior-pęczek 400 szt Koper zielony-pęczek 240 szt Pietruszka natka-pęczek 160 szt Cebula 350 kg Pomidor czerwiec-wrzesień 400 kg Pomidor październik-maj 300 kg Sałatki warzywne konserwowe 900g 30 szt Sałatka szwedzka 900g 50 szt Ogórki kiszone 95 kg Ogórki małosolne 20 kg Szczaw konserwowy 330g 40 szt Papryka konserwowa 900g 120 szt Ogórki konserwowe 900g 300 szt Pieczarki konserwowe 900g 8 szt Fasola sucha 60 kg Groch suchy 26 kg Jabłka 500 kg Cytryny 45 kg Banany 330 kg Mandarynka 46 kg Nektaryna 16 kg Brzoskwinia puszka 15 szt Kiwi kg 37 kg Kiwi koszyk 6 szt Susz owocowy - mieszanka 250g 15 op Grzyby suszone - podgrzybek 0,5 k
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VII    Nazwa: ryby przetworzone i koserwowane

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filet mrożony z miruny, bez skóry, 110-170g shaterrpack 300 kg Makrela wędzona 86 kg Konserwa rybna w pomidorach 330g 592 szt Śledzie matias 50 kg Sałatka-krajanka śledziowa 100 kg Masełko rybne 15 kg Tuńczyk w kawałkach w sosie własnym konserwa 170g 555 szt Karp żywy 12 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.