eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachu Stadionu Miejskiego w Białymstoku, zwaną dalej usługą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Białystok: Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachu Stadionu Miejskiego w Białymstoku, zwaną dalej usługą
Numer ogłoszenia: 358356 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stadion Miejski Sp. z o.o. , ul. Lipowa 32 lok. 304, 15-428 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 66 10 802, faks 85 66 10 802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachu Stadionu Miejskiego w Białymstoku, zwaną dalej usługą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odśnieżania, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli na dachu Stadionu Miejskiego w Białymstoku, zwana dalej usługą Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania opadów śniegu 24 godziny na dobę, a w przypadku ich wystąpienia, nasilenia, będzie zobowiązany do podjęcia interwencji odśnieżania, przez 7 dni w tygodniu, uprzednio powiadamiając o tym Zamawiającego i wykonując dokumentację fotograficzną. Zamawiający w takim przypadku będzie miał prawo do oceny czy interwencja jest zasadna. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom wykonującym przedmiot zamówienia środki ochrony osobistej i wyposażenia zabezpieczającego. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi do zachowania wszelkiej ostrożności, przestrzegania przepisów BHP i innych przepisów prawa obowiązujących przy tego typu usługach. Wykonawca zobowiązany będzie wywieźć na własny koszt cały usunięty śnieg, lód oraz inne pozostałości z odśnieżonych powierzchni po wykonanej usłudze. Czynność wywozu należy wykonać niezwłocznie, jednak nie później niż do godziny 12-tej następnego dnia po dniu, w którym śnieg, lód oraz inne pozostałości wykonania usługi zostały na teren wykonywania usługi zrzucone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) powierzchnia dachu - ok. 16 800 m2, wizualizacja dachu projektu powykonawczego w załączeniu, 2) Zamawiający przewiduje max. 3 pełne cykle odśnieżania, przy czym Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zarówno w tych częściach, jak i poszczególnych ich elementach, 3) Wykonawca zobowiązany jest, w formularzu ofertowym, podać kwotę odśnieżania, za m2 powierzchni odśnieżanej oraz opłatę miesięczną za gotowość. Zamawiający przyjmuje formę rozliczania za faktycznie odśnieżoną powierzchnię oraz za gotowość. 4) Wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 10 dni od podpisania umowy, w uzgodnieniu z projektantem i wykonawcą stadionu oraz wykonawcą zadaszenia, do opracowania Instrukcji Odśnieżania Dachu i stosowania się do niej przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, uwzględniając podane niżej wskazówki i ograniczenia oraz informacje podane w -Instrukcji użytkowania pokrycia dachu nad trybunami Stadionu Piłkarskiego w Białymstoku- wykonawcy dachu oraz informacji od projektanta, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: a) materiał z którego wykonany został dach - konstrukcja aluminiowa wraz z wypełnieniem poliwęglanem komorowym, b) po dachu należy poruszać się w obrębie pomostu technicznego, a w przypadku płyt poliwęglanowych (na których nie wolno stawać), na przenośnym trapie opartym na profilach aluminiowych ram poliwęglanu, c) w przypadku ekstremalnym (zamarznięcie i brak możliwości otworzenia wszystkich włazów dachowych) istnieje możliwość dostania się na poziom dachu z zewnętrznego podnośnika (zapewnia Wykonawca) lub z poziomu 4 metodą alpinistyczną, d) monitorowanie ciężaru warstwy śniegu na dachu należy do Wykonawcy - przy przyjętych obciążeniach pokrycia dachowego, odśnieżanie bezwzględnie wskazane jest przy ca 30 cm warstwie śniegu, przy czym określenie grubości warstwy śniegu, przy której dach wymaga odśnieżania, ze względu na wystąpienie obfitych opadów, nie jest możliwe (ze względu na średni ciężar objętościowy śniegu może różnić się od 1,0 kN-m3 do 4,0 kN-m3 w zależności od jego struktury), e) nie wolno stosować soli oraz substancji chemicznych do usuwania oblodzenia i śniegu, f) zabronione jest kucie i skrobanie ewentualnych oblodzeni, a śnieg nie może być wybierany w całości, aby nie uszkodzić powierzchni płyty, g) sprzęt do odśnieżania nie może mieć metalowych i ostrych krawędzi, h) prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć żadnych z istniejących na dachu instalacji, systemów i urządzeń, i) miejsca, gdzie będzie spadał śnieg i lód należy odpowiednio zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich, a także aby zrzucany śnieg i lód nie uszkodził ścian budynku, j) wszelkie prace prowadzone na powierzchni dachu powinny być ewidencjonowane w książce serwisowej z informacjami: data czynności, czas trwania, opis czynności i ich uzasadnienie, ilość i nazwiska osób dopuszczonych do prac, podpis osoby odpowiedzialnej za dopuszczenie do pracy na dachu (wypełniane są przed przystąpieniem do prac), uwagi wniesione po wykonaniu czynności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do instrukcji odśnieżania opracowanej przez Wykonawcę, Wykonawca w czasie trwania umowy jest zobowiązany do utrzymywania stałej gotowości do działań prewencyjnych, w ramach których jest zobowiązany do: a) ciągłego monitorowania opadów i reakcji w przypadku ich nasilenia, b) zapobieganiu powstawania nawisów śnieżnych i sopli, a w przypadku powstania niezwłocznego usuwania, nawet w przypadku niewielkich opadów, Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje każdorazowo taką ilość osób, aby zapewnić wykonanie przedmiotu umowy w możliwie jak najkrótszym terminie, ale nie dłuższym niż36 godziny, z zastrzeżeniem ust. 8. W przypadku konieczności odśnieżenia powierzchni dachu w dzień poprzedzający imprezę na stadionie, Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, umożliwiając przeprowadzenie imprezy Wymagania, jakie muszą spełniać Wykonawcy w trakcie realizacji umowy: a) członkowie zespołu Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia uprawniające do pracy na wysokościach powyżej 3 m, jak również aktualne badania lekarskie zezwalające na pracę na wysokości, c) środki ochrony osobistej oraz wyposażenia zabezpieczającego osób wykonujących pracę na wysokości muszą posiadać atest z aktualną datą ważności, d) osoby wykonujące usługę, znajdujące się na dachu również w miejscach odległych od krawędzi dachu, muszą być zabezpieczone szelkami i linkami asekuracyjnymi mocowanymi do stałych części stalowych dachu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy, w wysokości: 7 000,00 zł, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 85 1240 1154 1111 0010 3579 7475 Bank PEKAO S.A. w Białymstoku. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeni, o którym mowa w art. 45 ust 6 pkt. 2) - 5) ustawy Pzp wystawione na Stadion Miejski Sp. z o.o. należy złożyć oryginał dokumentu wraz z ofertą w siedzibie Stadion Miejski Sp. Z o.o., ul. Lipowa 32 lok 304, 15-428 Białystok. Z treści gwarancji, poręczenia musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego tj. stadion Miejski Sp. z o.o., w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn nie leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum jedną usługę tego samego rodzaju, tj. usługę odśnieżania dachu z płyt poliwęglanowych o powierzchni min. 5 000 m2, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku dysponowania zasobami podmiotu trzeciego - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca w takiej sytuacji, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażając w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami potwierdzajacymi należyte wykonanie umowy, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 SIWZ są: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a), c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 SIWZ , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a i b). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum); w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, w tym z uwzględnieniem zmian z zakresu działalności i przekształceń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadion.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Lipowa 32 lok 304 15-428 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Lipowa 32 lok 304 15-428 Białystok Sekretariat pok 304 , III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.