eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Modernizacja łazienek w budynku głównym Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 358241 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Garwolin: Modernizacja łazienek w budynku głównym Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308154-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 329774 - 2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14203287200000, ul. Al. Legionów  11, 08400   Garwolin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 25 682 16 93, faks 25 684 32 13, e-mail jolanta.zaklika@smwg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.smwg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja łazienek w budynku głównym Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PP/4/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja łazienek w budynku głównym Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. Zakres prac obejmuje w szczególności: o rozbiórkę ścianek działowych, okładzin z płytek, o budowę nowych ścianek działowych, poszerzenie otworów drzwiowych na korytarz o wykonanie nowych okładziny ścian oraz wykonanie podłóg o montaż stolarki drzwiowej o pomalowane ściany i sufity pomieszczeń o wykonanie zbiorczej wentylacji grawitacyjnej wyprowadzona o przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej o przebudowę instalacji ciepłej i zimnej wody, o modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o przebudowę instalacji elektrycznej o wymianę armatury sanitarnej wraz z osprzętem w łazienkach. 2)Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata /36 miesięcy/. Maksymalny okres gwarancji wynosi 5 lat /60 miesięcy/. Zamawiający informuje, że okres rękojmi tożsamy jest z okresem gwarancji. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa Uwaga: Zamieszczony kosztorys ofertowy (przedmiar robót) stanowi materiał pomocniczy.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
Dodatkowe kody CPV:45453000-7, 45330000-9, 45311200-2, 45430000-0, 45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Sebastian Wiśniewski Usługi Remontowo-Budowlane SEBBUD,  sebawi1978@wp.pl,  ul. Cieszkowizna 87,  21-400,  Łuków,  kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 187461.30 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmianie uległ zapis §3 ust. 1 pkt 1.2 Umowy, po zmianie otrzymał brzmienie: termin zakończenia robót wraz z dostarczeniem Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów - do dnia 23 listopada 2016 roku


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia prac zaszła konieczność usunięcia kolizji z infrastrukturą nie ujętą w dokumentacji technicznej, na podstawie której prowadzono roboty objęte umową.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Możliwość dokonania zmiany została przewidziane w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.