eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › wykonanie zagospodarowania terenów szkolnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35818

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: wykonanie zagospodarowania terenów szkolnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gimnazjum nr 1 w Polkowicach, do kontaktów: Kich- Wiśniewska Elżbieta, ul. Ociosowa 3, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8456943, fax 076 8456943, e-mail: gim@gim1.polkowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gim1.polkowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Copla Polska Sp. z o.o., Andrzej Jarmowski, ul. Chocianowska 52, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8483866, fax 076 8483863, e-mail: info@copla.pl, www.copla.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Copla Polska Sp. z o.o., Andrzej Jarmowski, ul. Chocianowska 52, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8483866, fax 076 8483863, e-mail: info@copla.pl, www.copla.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Gminna Samorządowa jednostka organizacyjna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zagospodarowania terenów szkolnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gimnazjum nr. 1 w Polskowicach, ul. Ociosowa 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zagspodarowania terenów szkolnych, Do zakresu przac wchodzi wykonanie prac rozbiókowych, wykonanie boiska sportowego wielofunkcyjngo wraz z drenażem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały i urządzenia podlegające wbudowaniu muszą posiadać wymagane oznakowanie CE oraz powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rozbiórki, roboty ziemne, roboty odwadniające i roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych oraz usuwanie gruzu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 31.07.2006; lub data zakończenia: 30.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w podmiocie prawnym - wykażą i udokumentują co najmniej trzema referencjami wystawionymi i podpisanymi przez inwestora należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, daty, miejsca oraz wartości wykonanych robót - udzielą minimum trzyletniej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - przedłożą w formie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzenie płynności finansowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy/robót, który jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno- budowlanej - przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - uiszczą wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: "Wykaz dokumentów i załączników", - załącznik nr 2: "Cena oferty", - załącznik nr 3: "Oświadczenie wykonawcy", - załącznik nr 4: "Doświadczenie zawodowe", - załącznik nr 5: "Potencjał kadrowy", a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ. b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, g) przedłożą co najmniej trzy referencje wystawione i podpisane przez inwestora potwierdzające należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówień o charakterze i złożonościporównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich zakresu, daty, miejsca orazwartości wykonanych robót a wymienionych w załączniku nr 4 "Doświadczenie zawodowe", ofertyzgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu, h) przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, i) przedłożą w formie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzenie płynności finansowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności k) przedłożą kopię uprawnień budowlanych osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy / robót, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno- budowlanej, a wymienionych w załączniku nr 5 "Potencjał kadrowy" do oferty, l) przedłożą kopię aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej, wystawionych dla osób przewidzianych do pełnienia funkcję Kierownika Budowy / Robót na przedmiotowym zadaniu, m) przedłożą kserokopię dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. n) przedłożą harmonogram czasowo-finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim1.polkowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:30, Sekretariat Gimnazjum nr. 1 w Polkowicach ul. Ociosowa 3, 59-101 Polkowice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.