eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa i montaż rentgenowskich urządzeń do prześwietlana bagażu oraz bramowego wykrywacza metali

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 358066 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Włocławek: Dostawa i montaż rentgenowskich urządzeń do prześwietlana bagażu oraz bramowego wykrywacza metali
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327913-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny, krajowy numer identyfikacyjny 91125693500000, ul. ul. Wojska Polskiego  22, 87800   Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 544 222 500, faks 544 116 208, e-mail j.olszewska@wloclawek.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wloclawek.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sądownictw powszechne

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż rentgenowskich urządzeń do prześwietlana bagażu oraz bramowego wykrywacza metali

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 06/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 sztuk rentgenowskich urządzeń do prześwietlania bagażu do budynków : a) Sądu Rejonowego w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Narutowicza 16 b) Sądu Rejonowego w Radziejowie, ul. Brzeska 20 c) Sądu Rejonowego w Rypinie, ul. Warszawska 42 d) Sądu Rejonowego w Lipnie, ul. Piłsudskiego 15/17 e) Sądu Rejonowego we Włocławku, ul. Kilińskiego 20 oraz bramowego wykrywacza metalu do budynku: Sądu Rejonowego w Rypinie, ul. Warszawska 42, zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia lub równoważnego tj. zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca dostarczy zamówione urządzenia, zapewni szkolenie, uruchomienie oraz instalację w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. Montaż urządzeń będących przedmiotem zamówienia musi nastąpić w taki sposób żeby montowane urządzenia spójnie komponowały się w jednolity, prosty system kontroli bezpieczeństwa wejścia, bez naruszania dotychczasowych rozwiązań. Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, nie używany. Zamawiający dopuszcza urządzenia pochodzące spoza granic Polski pod warunkiem, że urządzenia będą spełniały wszystkie normy i przepisy wymagane na terenie Polski oraz są dedykowane na rynek polski a także jest zagwarantowana obsługa serwisowa w języku polskim. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a) zdemontowania istniejącego bramkowego wykrywacza metalu w SR w Rypinie. b) przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na stosowaniu urządzeń zawierających źródło promieniotwórcze, celem spełnienia wymogów art. 7 ust 2 ustawy Prawo atomowe (Dz.U z 2014 r poz. 1512 ze zm.) c) dokonania wizji lokalnych w miejscach montażu d) montażu urządzeń będących przedmiotem zamówienia w taki sposób żeby nie zakłócały pracy istniejących urządzeń, które będą znajdować się w ich bezpośrednim sąsiedztwie np bramowych wykrywaczy metalu, platform schodowych oraz żeby istniejące urządzenia nie zakłócały pracy zaoferowanych urządzeń. e) w przypadku wystąpienia konieczności przesunięcia istniejących bramowych wykrywaczy metalu, dokonania tego przesunięcia. Jeśli dany bramowy wykrywacz jest objęty gwarancją dokonanie przesunięcia musi nastąpić w uzgodnieniu z dostawcą wykrywacza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 38581000-1
Dodatkowe kody CPV: 35124000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT361500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Transactor security sp. z o.o.,  security@transactor-security.pl,  ul. Trakt Lubelski257a,  04-667,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 444645.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 431115.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 444645.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.