eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Hrubieszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357760 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Hrubieszów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Hrubieszów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hrubieszów, krajowy numer identyfikacyjny 95036878200000, ul. ul. B. Prusa  8, 22500   Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0 84 696 26 81, e-mail zam_publ@hrubieszow-gmina.pl, faks 0 84 696 27 94.
Adres strony internetowej (URL): http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, pokój nr 15 /sekretariat/


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Hrubieszów
Numer referencyjny: RIPG.271.8.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Hrubieszów (37 miejscowości) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się na terenie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych z/s w Świerszczowie, Świerszczów 108. Z PSZOK odbierane będą odpady zebrane selektywnie tj. wymienione w punktach 2-13 wykazu rodzajów odpadów. Rodzaje odpadów i szacunkowe ilości odpadów objęte przedmiotowym postępowaniem: Lp. Rodzaje odpadów Szacunkowa ilość (Mg) 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 95 2. Przeterminowane leki i chemikalia 0,1 3. Zużyte baterie i akumulatory 0,1 4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 1 5. Meble i inne odpady wielkogabarytowe 0,5 6. Odpady budowlane i rozbiórkowe 1 7. Zużyte opony 0,5 8. Odpady zielone 1 9. Odpady ulegające biodegradacji 1 10. Papier i tektura 2,5 11. Szkło 14,5 12. Tworzywa sztuczne 1,3 13. Metale 1,8 Szacunkowa ilość odpadów w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do przygotowania do odbioru określonej ilości odpadów. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej ilości (ton) odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości i PSZOK-u. W zabudowie jednorodzinnej odbieranie odpadów wymienionych w pozycjach 1,2,3,8,9, 10,11,12,13 wykazu będzie się odbywało w różnych rodzajach (kolorach) worków przewidzianych dla określonego rodzaju odpadów, odpady zmieszane mogą być również oddawane w pojemnikach o pojemności 120 litrów (będących własnością właścicieli nieruchomości). Worki powinny być z folii półprzeźroczystej, umożliwiającej szybką ocenę zawartości, o pojemności 120 litrów i grubości zapewniającej ich wytrzymałość (minimum 60 mikronów). Na workach musi znajdować się nadruk określający rodzaj odpadu z zachowaniem kolorystyki, zgodnie z uchwałą Nr XXII/114/2016 Rady Gminy Hrubieszów z dnia 29 lipca 2016 r. w sprawie uchwalenia "Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Hrubieszów" (Dz. Urz. woj. lubelskiego z 2016, poz. 3438) tj.: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - worek czarny lub pojemnik; - przeterminowane leki i chemikalia - worek biały; - zużyte baterie i akumulatory - worek brązowy - odpady zielone i bioodpady - worek fioletowy; - papier i tektura - worek niebieski; - szkło - worek zielony; - tworzywa sztuczne - worek żółty; - metale - worek czerwony. Szacunkowa ilość worków niezbędna do przekazania przez Wykonawcę mieszkańcom wynosi 32.560 sztuk, w tym worki czarne - 9.130 szt.; worki żółte - 5.320 szt.; worki zielone - 2.660 szt.; worki niebieskie - 2.660 szt.; worki czerwone - 2.560 szt.; worki fioletowe - 5.110 szt.; worki białe - 2.560 szt.; worki brązowe - 2.560 szt. Odbiór odpadów komunalnych nastąpi w miesiącu styczniu, lutym, marcu 2017 r. Wykonawca wyposażać będzie właścicieli nieruchomości w worki do zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze poprzez pozostawienie nowych pustych worków przy wejściu na posesję w dniu odbioru odpadów komunalnych w ilości i kolorze odpowiadającym odebranym workom. Z PSZOK-u odpady odbierane będą w miesiącu marcu 2017 r. W zabudowie wielorodzinnej odpady wymienione w poz. 1, 8,9 odbierane będą co dwa tygodnie począwszy od miesiąca stycznia. W zabudowie wielorodzinnej odpady wymienione w poz. 2,3 ,10,11,12,13 odbierane będą co miesiąc tj. styczeń, luty, marzec, 2017 r., w tym w miejscowości Mieniany odpady będą przygotowane do odbioru zebrane selektywnie w workach zaś nieselektywnie w workach lub pojemnikach na odpady o pojemności 120 litrów (będących własnością właścicieli nieruchomości), natomiast w Husynnem i Dziekanowie (budynki mieszkalne Spółdzielni Mieszkaniowej "Ziarno") będą odbierane w kontenerach KP-7 systemu hakowego lub pojemnikach 1.100 litrowych (Wykonawca zabezpieczy kontenery lub pojemniki - co najmniej 4 szt.) oraz w Teptiukowie (budynek mieszkalny Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej) będą odbierane w kontenerze KP-7 lub pojemniku 1.100 litrów, które dostarczy Wykonawca. Ewentualnie w przypadku wcześniejszego zapełnienia kontenera lub pojemnika odpady do odebrania i zagospodarowania mogą być zebrane w workach. Ilość nieruchomości zamieszkałych, z wyszczególnieniem na zabudowę wielorodzinną i jednorodzinną stanowi załącznik nr 5 siwz. Ze względu na migracje ludności mogą wystąpić nieznaczne zmiany w przedmiotowym wykazie. Liczba mieszkańców gminy, którzy są objęci usługą odbierania odpadów komunalnych wynosi 8283 (stan na 18.11.2016), w tym: liczba mieszkańców nieruchomości zabudowy jednorodzinnej 7862; liczba mieszkańców zabudowy wielorodzinnej (bloki) 421; liczba bloków 29. Właściciele nieruchomości zobowiązani są do wystawiania worków z odpadami komunalnymi wymienionymi w poz. 1,2,3,8, 9,10,11,12,13 oraz pojemników z odpadami komunalnymi wymienionymi w pozycji 1 poza teren nieruchomości, w miejsca umożliwiające swobodny do nich dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania odbieranych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych odbieranych od poszczególnych właścicieli nieruchomości zamieszkałych (zgodnie z otrzymanym zestawieniem) i przekazania Zamawiającemu po każdorazowej zbiórce ewidencji nieruchomości z których zostały odebrane segregowane i niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia w danym miesiącu. W terminie do 7 dni po zawarciu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram odbierania odpadów komunalnych z poszczególnych miejscowości i punktu selektywnej zbiórki odpadów. Zamawiający nie później niż w terminie do 7 dni od przedłożenia harmonogramu zaakceptuje ten dokument lub w przypadku wystąpienia wątpliwości zgłosi uwagi, do których wykonawca ustosunkuje się w terminie do 2 dni od daty ich otrzymania. Harmonogram odbioru odpadów powinien zawierać dane teleadresowe oraz nazwę wykonawcy. Dopuszcza się w trakcie obowiązywania umowy zmianę harmonogramu, z zachowaniem częstotliwości odbierania odpadów komunalnych. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia kampanii informacyjnej (poprzez wywieszane na tablicy ogłoszeń w miejscowościach o terminach zbierania odpadów, dostarczenia wszystkim właścicielom nieruchomości harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Hrubieszów oraz w przypadku jego zmian, przekazanie takich informacji zamawiającemu w celu zamieszczenia na stronie internetowej; uczestnictwa w posiedzeniach komisji Rady Gminy, spotkaniach z sołtysami związanych z przedmiotem zamówienia; - uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. W przypadku zgłoszenia przez właściciela nieruchomości nieodebrania odpadów zgodnie z harmonogramem lub niedostarczenia worków do segregacji odpadów, wykonawca zobowiązany będzie do realizowania zgłoszenia w ciągu 2 dni od dnia jego otrzymania od Zamawiającego e-mailem lub telefonicznie. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy lub działania niezgodnego z umową i przepisami prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 9e ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. 2016 r., poz. 250 z późn. zm.) wykonawca ma obowiązek: - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Dopuszczalne jest przekazywanie odpadów komunalnych, zgodnie z art. 9e ust. 1a-1c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zakazane jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca przyjmie je jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomi o tym Zamawiającego w ciągu 7 dni po upływie miesiąca w którym nastąpiła zbiórka odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia: - określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych /Dz. U. 2012, poz. 645/ poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, a także poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych; - określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów /Dz. U. 2012 poz. 676/ poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. W przypadku nie osiągnięcia powyżej wymienionych, wymaganych poziomów Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej, obliczonej na podstawie art. 9z ust. 2 odpowiednio pkt 1, 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. 2016, poz. 250 z późn. zm/. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w tym regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których będą przekazywane odpady komunalne odbierane od właścicieli nieruchomości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wagi zbieranych odpadów komunalnych. Wykonawca powinien być wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości gminy Hrubieszów, prowadzonego przez wójta gminy Hrubieszów, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zgodnie z art. 36b ustawy wykonawca wskazuje części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podaje firmy podwykonawców. Wykonawca musi zaoferować termin płatności co najmniej 14 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90.50.00.00-2 - usługi związane z odpadami, 90.51.10.00-2 - usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 - usługi transportu odpadów 90.51.31.00-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:90511000-2, 90512000-9, 90513100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 siwz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy (pkt 5.2.1 ppkt 23 siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór stanowi zał. nr 4 siwz);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności powyżej 14 dni do 16 dni7
termin płatności powyżej 16 dni do 19 dni14
termin płatności powyżej 19 dni do 22 dni21
termin płatności powyżej 22 dni do 25 dni28
termin płatności powyżej 25 dni do 28 dni35
termin płatności powyżej 28 dni do 30 dni40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. Zmiana może dotyczyć harmonogramu odbierania odpadów komunalnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/12/2016, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.