eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.Budowa lewego wału o długości 2163 m na cieku Głęboka (km modelu 3+080-5+040) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozwolenia na budowę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357735 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Rzeszów: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.: Budowa lewego wału o długości 2163 m na cieku Głęboka (km modelu 3+080-5+040) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozwolenia na budowę.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314078-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315397-2016; 319793-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Hetmańska  9, 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 537 440, faks 178 536 421, e-mail umowy@pzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.: Budowa lewego wału o długości 2163 m na cieku Głęboka (km modelu 3+080-5+040) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozwolenia na budowę.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NU.410.173.IM.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego w zakresie budowy lewego wału przeciwpowodziowego cieku Głęboka (Jeżówka) oraz wskazanie wariantu wybranego do realizacji. 2. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego w zakresie regulacji koryta cieku Głęboka (Jeżówka) km modelu 1+600-6+136 oraz regulacji koryta cieku Rudnia km modelu 2+800-5+600. 3. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oddzielnie dla zakresu budowy wału i zakresu regulacji. 4. Opracowanie niezbędnych projektów budowlanych i wykonawczych dla ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną. 5. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji przeciwpowodziowej dla zakresu budowy wału oraz pozwolenia na budowę dla zakresu regulacji cieku Głęboka (Jeżówka) oraz cieku Rudnia. A. STAN ISTNIEJĄCY Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie posiada opracowaną w czerwcu 2015 roku "Koncepcję regulacji potoku Jeżówka (Głęboka) w celu ochrony obszarów zalewowych położonych w dolinach cieków Jeżówka i Rudnia na terenie gminy Jeżowe i Rudnik nad Sanem" (zwaną dalej "Koncepcją...."), stanowiącą załącznik nr 4 do siwz. W "Koncepcji..." przedstawiono, a następnie przeanalizowano trzy warianty rozwiązań technicznych mających przyczynić się do eliminacji zjawisk powodziowych na terenach zlokalizowanych w dolinach cieków Głęboka (Jeżówka) i Rudnia na terenie gminy Jeżowe i Rudnik nad Sanem. Wariantem preferowanym "Koncepcji..." jest wariant 3. Wariant 3 swym rozwiązaniem obejmuje lewostronne obwałowanie cieku Głęboka (Jeżówka) oraz odcinkową regulację cieków Głęboka (Jeżówka) i Rudnia. B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: I. Prac przedprojektowych II. Prac projektowych. III. Usług towarzyszących pracom projektowym IV. Operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych. I. PRACE PRZEDPROJEKTOWE 1. Wykonanie prac geodezyjno - pomiarowych, w tym: Zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych. 2. Wykonanie badań geotechnicznych 3. Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych, 4. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego. 4.1 Zakres opracowania 4.2 Wykaz dokumentów, które m. in. należy uwzględnić przy sporządzeniu opracowania: a. mapy prezentujące wielkopowierzchniowe formy ochrony przyrody, w tym obszary Natura 2000- geoserwis.gdos.gov.pl/mapy/ b. literatura przyrodnicza dotycząca rozpatrywanego obszaru lub w razie jej braku wstępna analiza występujących składników przyrody ożywionej i nieożywionej (na podstawie wizji w terenie przeprowadzonej dla każdego wariantu inwestycji na obszarze jej realizacji i w przewidywanym zasięgu jej oddziaływania), c. dokumenty strategiczne: mapy prezentujące zagrożenie powodziowe na obszarze administrowanym przez RZGW w Krakowie - www.krakow.rzgw.gov.pl, Master-Plan dla obszaru dorzecza Wisły, Plan gospodarowania wodami na obszarze dorzecza Wisły, http://www.apgw.kzgw.gov.pl/pl/dorzecze-wisly, Plan Zarządzania Ryzykiem Powodziowym - www.powodz.gov.pl), d. materiały (gminnych, powiatowych i wojewódzkich) zespołów zarządzania kryzysowego. 5. W związku z trwającymi na zlecenia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie pracami projektowymi p.n. "Koncepcja Programowa budowy drogi S-19 odcinek Nisko węzeł "Zapacz" (z węzłem) - węzeł "Sokołów Młp. Północ" (z węzłem) należy przeanalizować wpływ, planowanego do realizacji w ramach w/w koncepcji, obiektu mostowego na rzece Głęboka oraz umocnienia koryta rzeki w rejonie mostu. 6. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 6.1 Opracowanie przyrodnicze Opracowanie przyrodnicze winno być sporządzone jako odrębne opracowanie umożliwiające wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (niezależnie od stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko). W skład opracowania przyrodniczego wchodzi: 6.1.1 Inwentaryzacja przyrodnicza 6.1.2 Identyfikacja potencjalnych zagrożeń 6.1.3 Opis działań minimalizujących 6.1.4 Podstawa opracowania (akty prawne, literatura fachowa, etc.) 6.1.5 Załączniki graficzne (mapy, dokumentacja fotograficzna) 6.2 Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko II. PRACE PROJEKTOWE 1) Operat wodnoprawny - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału i regulacji. 2) Projekt budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu). Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej. -po 4 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału, regulacji i ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. 3) Projekt wykonawczy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót. - po 3 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego zakresu i każdej kolizji oddzielny) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału, regulacji i ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. 4) Przedmiar robót (dla każdego projektu oddzielnie) - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129) - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 5) Kosztorys inwestorski szczegółowy (dla każdego projektu oddzielnie) wraz z zestawieniem całkowitych kosztów- opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w programie uzgodnionym z Zamawiającym (wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych) 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- odrębna dla zakresu budowy wału i regulacji, sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7) Projekt zagospodarowania terenu - Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.). Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać: ? imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości, ? tytuł prawny władania nieruchomością, ? nazwę gatunku drzewa lub krzewu, ? obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, ? przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, ? przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, ? wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 8) Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego podziału, przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych tj. dla ok. 157 działek dla zakresu budowy wału oraz dla 17 działek dla zakresu regulacji (ilość ta została ustalona w sposób orientacyjny i może ulec zmianie; rozliczenie za ten zakres prac nastąpi w oparciu o ryczałtową cenę jednostkową podziału jednej działki podaną w ofercie oraz faktyczną ilość działek przeznaczonych do podziału). 9) Uzyskanie umów cywilno-prawnych III. USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM 1. Uzyskanie ostatecznych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3. Uzyskanie ostatecznych decyzji pozwolenia wodnoprawnego. 4. Uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach prowadzenia działań (o ile będzie wymagana, tj. w przypadku braku konieczności sporządzania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko stwierdzonej przez organ właściwy do wydania decyzji środowiskowej). 5. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. (Dz. U.z 2015r., poz. 966 z późn. zm.) 6. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla zakresu regulacji cieków. 7. Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba - w tym również pozwoleń/zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną IV. OPERAT SZACUNKOWY WYCENY NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH ORAZ SKŁADNIKÓW ROŚLINNYCH I BUDOWLANYCH NA DZIAŁKACH PRZEZNACZONYCH DO WYKUPU.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT762926.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencją Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji mkm PERFEKT Sp. z o.o.,  ,  ul. Rzemieślnicza 1,  30-363,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356085.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316294.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1350540.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.