eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH TBS W IŁAWIE ORAZ DRÓG SŁUŻEBNYCH I TERENÓW ZIELENI PRZY W/W BUDYNKACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Iława: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH TBS W IŁAWIE ORAZ DRÓG SŁUŻEBNYCH I TERENÓW ZIELENI PRZY W/W BUDYNKACH
Numer ogłoszenia: 357689 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, faks 089 6484535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH MIESZKALNYCH TBS W IŁAWIE ORAZ DRÓG SŁUŻEBNYCH I TERENÓW ZIELENI PRZY W/W BUDYNKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Pow. wewn.: Ostródzka 48E 618,00 Ostródzka 48G 1 393,98 Jagiellończyka 16A 608,69 Skłodowskiej 2A 894,44 Skłodowskiej 2B 810,13 Skłodowskiej 2C 715,00 Pow. zewn. służebna: Ostródzka 48E 1 098,96 Ostródzka 48G 248,18 Jagiellończyka 16A 768,37 Skłodowskiej 2A 857,56 Skłodowskiej 2B 1 557,35 Skłodowskiej 2C 1 335,66 Pow. zieleni: Ostródzka 48E 3 055,93 Ostródzka 48G 3 030,00 Jagiellończyka 16A 273,99 Skłodowskiej 2A 1 840,92 Skłodowskiej 2B 1 537,70 Skłodowskiej 2C 669,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres czynności i obowiązków: 1.W zakresie utrzymania porządku i czystości: -porządek i czystość należy utrzymywać w budynkach i na zewnątrz we wszystkie dni tygodnia, a w okresie zimowym przystępować do odśnieżania i likwidacji gołoledzi niezwłocznie po zaistnieniu takiej potrzeby; -sprzątanie należy rozpoczynać w godzinach rannych tj. od godz. 5:00 w okresie letnim, a od godz. 6:00 w okresie zimowym; -codzienne sprzątanie korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami (5 dni w tygodniu, w tym sobota i poniedziałek obowiązkowo); -sprzątanie raz na dwa tygodnie pomieszczeń pralni, suszarni, strychów, korytarzy piwnicznych i wózkowni; -mycie ciepłą wodą z użyciem w odpowiednich (wymaganych) proporcjach środków myjących (zapachowych) i dezynfekujących klatek schodowych, podestów i schodów do piwnicy co dwa tygodnie wg uzgodnionych harmonogramów, lub w miarę potrzeb (w budynkach, w których brak możliwości poboru ciepłej wody wykonawca usług winien zaopatrzyć pracowników w grzałki elektryczne bądź inne urządzenia do podgrzania wody zimnej); -mycie co dwa miesiące pomieszczeń wspólnego użytku, pralni, suszarni, strychów i wózkowni; -mycie wg potrzeb (minimum 1 raz na m-c) drzwi wejściowych do budynków, na strych, do piwnic i innych pomieszczeń ogólnodostępnych; -mycie raz na trzy miesiące ścian malowanych olejno - lamperii, lub w miarę potrzeb; -zakup żarówek 40W, uzupełnianie na bieżąco w miejscach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, przed wejściami do budynków, korytarzach piwnicznych, strychach, pralniach i suszarniach; -codzienne sprzątanie chodników; -sprzątanie parkingów wg potrzeb. 2.W zakresie usuwania śniegu przed budynkami: -usuwanie lodu i gołoledzi z chodników, przejść oraz przysypywanie piaskiem; -bieżące odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych, dojść do klatek schodowych, śmietników, pomieszczeń gospodarczych - rano odśnieżanie i przysypywanie piaskiem - do godz. 7:00 a w przypadku opadów śniegu w ciągu dnia - po ustaniu opadów należy przystąpić do odśnieżania najpóźniej po 2 godz.; -stałe utrzymywanie drożności odpływu wody z topniejącego śniegu i lodu; -ustawienie brakujących pojemników z piaskiem oraz zabezpieczenie na okres zimy niezbędnej ilości piasku do likwidacji gołoledzi; -utrzymywanie w dobrym stanie technicznym i estetycznym (malowanie) pojemników na piasek; 3.W zakresie utrzymania terenów zieleni: -koszenie trawy, zagrabianie i wywożenie skoszonej trawy; -podlewanie zieleni wg potrzeb (zaopatrzenie w wodę do podlewania we własnym zakresie) -stała opieka nad istniejącymi nasadzeniami; -zbieranie zanieczyszczeń z całego terenu; -zgłoszenie zapotrzebowania na nowe nasadzenia roślin, krzewów i drzew zamawiającemu (wykonanie nasadzeń na odrębne zlecenie i wyłącznie za zgodą zamawiającego) 4.W zakresie utrzymania stanu sanitarnego: -zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy, koty o konieczności utrzymania porządku. W przypadku zanieczyszczeń przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy, wypuszczania luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych itp., należy zgłaszać do Straży Miejskiej; -uwagi nie odnoszące rezultatów należy zgłaszać zamawiającemu z podaniem danych lokatora; -zgłaszanie potrzeb w zakresie tępienia gryzoni i pcheł lub innych potrzeb w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń wspólnych. 5.Inne: -bezzwłoczne zawiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, domofonowej oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców; -utrzymywanie czystości i porządku w gablotach ogłoszeniowych, uaktualnianie ogłoszeń otrzymanych od zamawiającego; -usuwanie ogłoszeń, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody zarządcy; -bezzwłoczne zawiadamianie zamawiającego lub zakładów zajmujących się oczyszczaniem i wywozem pojemników nieczystości stałych, faktu zapełnionych i nie wywiezionych śmieci; -przechowywanie kluczy od pomieszczeń, w których znajdują się pralnie, suszarnie i wózkownie; -prowadzenie rejestru osób korzystających z pralni i suszarni oraz pobieranie za pokwitowaniem opłat (za energię, gaz, wodę) ustalonych przez zarządcę budynku; -wywożenie zbędnych przedmiotów składowanych przy śmietnikach, strychach, piwnicach, itp.; -roznoszenie lokatorom aneksów lub pism o zmianach czynszowych, rozliczeń zaliczek, zawiadomień o zebraniach, itp.; -wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości, wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 74.73.50.00 - 74.73.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ -reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy oraz realizację zadania -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zamawiający wymagać będzie w każdym kolejnym roku trwania umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej) 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 2006, 2007, 2008 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (poprzez zamówienia o podobnym charakterze i zakresie jak w niniejszym postępowaniu należy rozumieć wykonanie usług o sumie ilości (z 3 lat) potwierdzające wykonanie usług o ilości przynajmniej 1 usługi w ilości 10.000,00 m2 miesięcznie (powierzchnia wewnętrzna, zewnętrzna, zieleni) w czasookresie 1 roku w zakresie dotyczącym utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć potwierdzenie dzierżawy właściciela sprzętu na rzecz wykonywania przedmiotu zamówienia) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; -informacja o stanie zatrudnienia w latach 2006, 2007, 2008 sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z oświadczeniem o zobowiązaniu wykonania zadania min. 2 osobami; -wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie według formuły: spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym przetargu dokonana będzie przez Komisję Przetargową na podstawie wymaganych specyfikacją dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dokumenty te zostały wymienione w pkt VI. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zwierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy sporządzony wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 3)reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy oraz realizacji zadania; 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 6)kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/ spółki cywilnej, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 7)wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 8)polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zamawiający wymagać będzie w każdym kolejnym roku trwania umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej) 9)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 2006, 2007, 2008 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (poprzez zamówienia o podobnym charakterze i zakresie jak w niniejszym postępowaniu należy rozumieć wykonanie usług o sumie ilości (z 3 lat) potwierdzające wykonanie usług o ilości przynajmniej 1 usługi w ilości 10.000,00 m2 miesięcznie (powierzchnia wewnętrzna, zewnętrzna, zieleni) w czasookresie 1 roku w zakresie dotyczącym utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; 11)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć potwierdzenie dzierżawy właściciela sprzętu na rzecz wykonywania przedmiotu zamówienia) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 12)informacja o stanie zatrudnienia w latach 2006, 2007, 2008 sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z oświadczeniem o zobowiązaniu wykonania zadania min. 2 osobami; 13)oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 14)oświadczenie o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawców; 15)oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z terenem będącym w zakresie zamówienia i posiada świadomość jego wykonania oraz że akceptuje warunki przetargu, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od jej złożenia - na formularzu ofertowym 16)zaakceptowany i podpisany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itbs-ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16 pok. 110 lub na stronie internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16 pok. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.