eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Budowa drogi dojazdowej do siedziby Wspólnoty dla osób z autyzmem im. Arama Rybickiego przy ul. Malczewskiego 135 Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357613 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Gdańsk: Budowa drogi dojazdowej do siedziby Wspólnoty dla osób z autyzmem im. Arama Rybickiego przy ul. Malczewskiego 135 Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307630

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 328572

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa  11, 80560   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi dojazdowej do siedziby Wspólnoty dla osób z autyzmem im. Arama Rybickiego przy ul. Malczewskiego 135 Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I/PN/166/2016/TK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ?Budowa drogi dojazdowej do siedziby Wspólnoty dla osób z autyzmem im. Arama Rybickiego przy ul. Malczewskiego 135 w Gdańsku?. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: a) drogi dojazdowej z płyt betonowych typu Jomb, szerokości 4,5 m.; b) placu do zawracania o wymiarach 12,5 x 12,5 m; c) dwóch zjazdów z kostki betonowej do siedziby Wspólnoty; d) chodnika z kostki betonowej po zachodniej stronie wraz budową schodów terenowych wraz z poręczy z rur stalowych; e) skarpy umocnionej płytami typu Meba po stronie wschodniej; f) skarpy o nachyleniu 1:1,5 po stronie południowej placu manewrowego; g) oświetlenia drogi wraz z zasilaniem; h) przebudowa kolizji sieci elektroenergetycznych; i) przestawienia istniejącego ogrodzenia; j) wycinka drzew i krzewów; k) prac rozbiórkowych i przygotowawczych; l) wykonanie trawników; m) pielęgnacja zieleni dla trawników w okresie 12 pierwszych miesięcy gwarancji jakości.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45233120-6, 45111200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.12.2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Cygiert Julita,  ,  ul. Świerkowa 6,  83-341,  Gowidlino,  kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 380000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Termin realizacji zamówienia


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na brak możliwości rozpoczęcia robót przez Wykonawcę z powodu opóźnienia w uzyskaniu pozwolenia na budowę przez Zamawiającego, które stało się prawomocne w dniu 10.11.2016r., jak również brak możliwości wykonywania robót przygotowawczych związanych z usunięciem drzew i krzewów, gdyż decyzja pozwalająca na ich usunięcie stała się ostateczna 12.10.2016r, a także brak możliwości podpisania umowy z Gestorem sieci na usunięcie kolizji, gdyż przekazanie uzgodnionej dokumentacji projektowej zostało przekazane Wykonawcy 31.10.2016r., zachodzi konieczność przesunięcia terminu zakończenia umowy na dzień 22.12.2016 r.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.