To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357172 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Radom: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do:
Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha,
Sądu Rejonowego w Przysusze, ul. Staszica 11, 26 - 400 Przysucha,
Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec,
Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko,
Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 7, 27 - 300 Lipsko,
Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330671-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, krajowy numer identyfikacyjny
57151800000, ul.
ul. M. J. Piłsudskiego
10,
26600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 385 66 52, faks
48 385 66 52, e-mail
przetargi@radom.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radom.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wymiar sprawiedliwości
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do: Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha, Sądu Rejonowego w Przysusze, ul. Staszica 11, 26 - 400 Przysucha, Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 7, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 226 - 6/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do: Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha, Sądu Rejonowego w Przysusze, ul. Staszica 11, 26 - 400 Przysucha, Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 7, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39130000-2,
39111100-4,
39112000-0,
39113100-8,
39131000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do: Sądu Rejonowego w Przysusze, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha oraz Sądu Rejonowego w Przysusze, ul. Staszica 11, 26 - 400 Przysucha |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40650.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39084.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Pl. Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32520.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31089 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko oraz Sądu Rejonowego w Lipsku, ul. Partyzantów 7, 27 - 300 Lipsko |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56910.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60850.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i gabinetowych do Sądu Rejonowego w Zwoleniu, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24390.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29203.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, testów diagnostycznych i surowic dla PSSE w Radomiu 2024 r.
- Budowa oświetlenia sięgacza ulicy Witosa na działkach nr 74/1, 74/2, 63/2 w Radomiu
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.