eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa wynajmu autokarów do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357079 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Poznań: Usługa wynajmu autokarów do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 184400000, ul. ul. Wojska Polskiego  28, 60-637   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8487043, e-mail zampub@au.poznan.pl, faks 61 8955043.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.puls.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.puls.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemny, osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych, pokój 407, IV piętro budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 28


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu autokarów do przewozu studentów, sportowców, członków Zespołu Pieśni i Tańca oraz pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Numer referencyjny: 14/DGZ/PN/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług autokarowych przewozu osób wg potrzeb Zamawiającego, z uwzględnieniem opcji: przewóz studentów na ćwiczenia terenowe, członków Zespołu Pieśni i Tańca "Łany", sportowców, wyjazdy organizacji studenckich, wyjazdy pracowników naukowych i doktorantów, oraz uczniów Technikum Inżynierii Środowiska i Agrobiznesu. 2. Charakterystyka wyjazdów: 1) Przewóz studentów na ćwiczenia terenowe - najczęściej są to wyjazdy do 300 km od siedziby Zamawiającego, trwające od 1 do 3 dni 2) Przewozy członków Zespołu Pieśni i Tańca "Łany" na koncerty, festiwale i obozy. Najczęściej są to wyjazdy do 500 km, trwające 4 dni 3) Przewozy członków Akademickiego Związku Sportowego na obozy i turnieje. Wyjazdy najczęściej jedno lub dwudniowe (przejazd do miejsca docelowego, rozegranie turnieju, powrót bezpośrednio po rozgrywkach). 4) Przewozy gości zagranicznych na trasie z lotniska do miejsca zakwaterowania. 5) Przewozy pracowników w ramach organizowanych akcji socjalnych - najczęściej wycieczki kilkudniowe. 6) Przewóz pracowników na uroczystości okolicznościowe. 7) Wyjazdy uczniów Technikum Inżynierii Środowiska i Agrobiznesu na ćwiczenia praktyk zawodowych i wycieczki szkolne. 8) Zamawiający zastrzega, iż zamówienia będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Uczelni. 3. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonawca zapewni przewóz uczestników wyjazdu zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie przewozu osób, pojazdami, które: - spełniają wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., po.. 1414 z późn. zm.). - posiadają aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC, AC, NNW, - spełniają wszystkie wymogi bezpieczeństwa, - są prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do prowadzenia danego typu pojazdów. 3.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj: - autokarami z ilością miejsc (A1) od 12 - 18 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), - autokarami z ilością miejsc (A2) od 20 - 30 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), - autokarami z ilością miejsc (A3) od 32 - 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), - autokarami z ilością miejsc (A4) powyżej 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2010), 3.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi posiadał licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autokary: o Sprawne technicznie, posiadające sprawną klimatyzację oraz nawiew grzewczy, w zależności od panującej temperatury, o Wyposażone w system audio-video oraz system GPS, o Posiadające fotele regulowane przynajmniej w dwóch płaszczyznach, przyciemniane szyby, przestrzeń bagażową, o Toaletę dostępną na całej trasie, barek, lodówkę, jeżeli pozwalają na to parametry techniczne pojazdu. o Przestrzeń bagażową nie mniejszą niż 10m3 z wyłączeniem autokarów w grupie A1 i A2. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości kierowców do obsługi każdego autokaru przy założeniu przestrzegania wymaganego ustawą czasu pracy kierowców. 3.6 W przypadku awarii technicznej pojazdu w czasie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu (autokar) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie, który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu i w takim terminie, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 3.7 W przypadku awarii środka transportu lub niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii lub przeszkody w kontynuowaniu podróży w trybie natychmiastowym. 3.8 W przypadku braku możliwości usunięcia awarii lub przeszkody w kontynuowaniu podróży w trybie natychmiastowym, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na własny koszt w czasie do 3 godzin od momentu stwierdzenia nieużyteczności środka transportu. 3.9 Jeżeli z powodu awarii pojazdu wystąpi konieczność noclegów na trasie, a podstawienie pojazdu zastępczego nie jest możliwe w godzinach określonych w pkt. 3.8, koszty zakwaterowania i wyżywienia uczestników spowodowane wydłużeniem trasy z przyczyn awarii, pokrywa Wykonawca. 3.10 Jeżeli w trakcie przejazdu z przyczyn dotyczących Wykonawcy lub jego kierowcy (np. przerwy w czasie pracy kierowcy) nastąpią opóźnienia lub przerwy wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym. 3.11 W przypadku braku możliwości zapewnienia zmiennika kierowcy w trybie natychmiastowym Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia innego kierowcy posiadającego stosowne uprawnienia na własny koszt w czasie do 3 godzin od momentu zaistnienia zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie podróży. 3.12 Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowej realizacji przewozów: o aktualne badania lekarskie kierowców, uprawniające do prowadzenia pojazdów, 3.13 Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o planowanym wyjeździe, oraz miejscu podstawienia autokaru za pośrednictwem faksu lub emailem na podstawie druku Zlecenie wykonania wyjazdu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 3.14 Każdy wyjazd fakturowany będzie osobną fakturą zawierającą niezbędne informacje do jednoznacznego określenia usługi i jej rozliczenia. Zapłata za wykonaną usługę będzie następowała w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca Zobowiązany jest każdorazowo doręczyć fakturę VAT w wersji papierowej w terminie 9 dni od daty jej wystawienia. 3.15 Należności za zrealizowany wyjazd uzależnione będą od przebiegu kilometrów, czasu trwania wyjazdu, oraz rodzaju autokaru i ostatecznie wynikać będą z potwierdzonych przez Zamawiającego i Wykonawcę stanów faktycznych - protokół zdawczo-odbiorczy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. Protokół zawierający podpisy obu stron winien być dołączony do faktury. 4. Kategorie przewozów. 1) Zamawiający będzie zlecał przewozy w następujących konfiguracjach: A. Przewozy ryczałtowe - Tabela 1 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ B. Przewozy krajowe jednodniowe - Tabela 2 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ C. Przewozy krajowe dwudniowe - Tabela 3 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ D. Przewozy krajowe trzydniowe - Tabela 4 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ E. Przewozy krajowe czterodniowe - Tabela 5 w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ A) Przewozy ryczałtowe - Tabela 1 są to wyjazdy trwające maksymalnie do 9 godzin w trzech przedziałach kilometrowych: o do 50 km, o powyżej 50 km do 100 km,. o powyżej 100 km do 150 km.. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. B) Przewozy krajowe jednodniowe - Tabela 2 są to wyjazdy trwające maksymalnie do jednego dnia w pięciu przedziałach kilometrowych: o powyżej 150 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. C) Przewozy krajowe dwudniowe - Tabela 3 są to wyjazdy trwające maksymalnie do dwóch dni w pięciu przedziałach kilometrowych: o powyżej 100 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. D) Przewozy krajowe trzydniowe - Tabela 4 są to wyjazdy trwające maksymalnie do trzech dni w siedmiu przedziałach kilometrowych: o powyżej 100 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km do 600 km, o powyżej 600 km do 700 km, o powyżej 700 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. E) Przewozy krajowe czterodniowe - Tabela 5 są to wyjazdy trwające maksymalnie do czterech dni w ośmiu przedziałach kilometrowych: o powyżej 100 km do 200 km, o powyżej 200 km do 300 km, o powyżej 300 km do 400 km, o powyżej 400 km do 500 km, o powyżej 500 km do 600 km, o powyżej 600 km do 700 km, o powyżej 700 km do 800 km, o powyżej 800 km. liczone od siedziby Zamawiającego(jednostki usytułowane w Poznaniu) do miejsca docelowego i z powrotem. Ceny dla przedstawionych powyżej przewozów, muszą być tak skalkulowane, aby jednoznacznie obejmowały wszelkie koszty, w tym: a. podstawienia autokaru do siedziby Zamawiającego, b. koszt zaangażowania kolejnego kierowcy, c. koszt pobytu kierowców (nocleg oraz wyżywienie), d. opłaty za parkingi, przejazdy autostradami itp. Zarówno do obsługi przewozów ryczałtowych (Tabela 1) jaki i przewozów krajowych (Tabele 2, 3, 4, 5), Zamawiający wymaga od Wykonawcy autokarów zawierających określoną liczbę miejsc w przedziałach: o A1 - od 12 do 18 miejsc, o A2 - od 20 - 30 miejsc, o A3 - od 32 - 50 miejsc, o A4 - powyżej 50 miejsc.

II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Dodatkowe kody CPV:60170000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: na podstawie oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: o wykonał, co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu usług autokarowych w zakresie przewozu osób w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości brutto każda na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykazana usługa musi być objęta jedną umową o dysponuje autokarami niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: - A1 - co najmniej 2 autokary (rok produkcji nie starsze niż 2010) - A2 - co najmniej 2 autokary (rok produkcji nie starsze niż 2010) - A3 - co najmniej 2 autokary (rok produkcji nie starsze niż 2010) - A4 - co najmniej 2 autokary (rok produkcji nie starsze niż 2010)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) Wykaz usług, o których mowa w pkt 7.1.b tiret 3 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane nadal, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (według wzoru - załącznik nr 6). Wykaz autokarów, o którym mowa w pkt 7.1.b tiret 3 wraz z wymaganymi parametrami technicznymi znajduje się w załączniku nr 7. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. Wykonawca przedłoży dokumenty wymienione pkt. 2.a. i 2.b., odnoszące się do tych podmiotów. c) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (według wzoru - załącznik nr 4);.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 4. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy upoważnienie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu (według wzoru - załącznik nr 5).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas niezbędny do przygotowania wjazdu40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego, który jest załącznikiem do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a) zmiana wynagrodzenia na zasadach podanych w §7 wzoru umowy, b) zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e uPzp; c) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6 uPzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.