eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych w terminie od 02.01.2017 do 23.06.2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356885 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Tychy: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych w terminie od 02.01.2017 do 23.06.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Oświaty w Tychach, krajowy numer identyfikacyjny 365004185, ul. Al. Marszałka Piłsudskiego   12, 43-100  Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323232400, e-mail e.kalwak@mco.tychy.pl, faks 323232403.
Adres strony internetowej (URL): mco@mco.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.tychy.edu.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.tychy.edu.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Adres:
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach Aleja Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych w terminie od 02.01.2017 do 23.06.2017r.
Numer referencyjny: MCO.261.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 wg. Następującego podziału: : 1) Część 1 - Tychy - Dąbrowa Górnicza - Tychy - w ilości 9360 km, 2) Część 2 - Tychy - Katowice - Tychy - w ilości 10816 km, 3) Część 3 - Tychy - Tychy - w ilości 7280 km, 4) Część 4 - Tychy - Tychy - w ilości 5200 km, 5) Część 5 Tychy - Tychy - w ilości 332,80 km transportu indywidualnego. na adresy placówek oświatowych wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3.1 SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 5.2. Zamawiający, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, może udzielić Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Tychy do szkół i placówek oświatowych do miejsc i w terminie co wskazanym w przedmiocie zamówienia o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia . Udzielenie zamówienia związane będzie ze zwiększeniem ilości dzieci uprawnionych do skorzystania z przewozu.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 02/01/2017 data zakończenia: 23/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: że posiada licencje zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: 1) że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: dla części 1 - minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 34 000 złotych, dla części 2 - minimum 1usługi na podstawie jednej umowy polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 40 000 złotych, dla części 3 - minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 27 000 złotych, dla części 4 - minimum 1usługi na podstawie jednej umowy polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 19 000 złotych, dla części 5 - minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegające na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 5 miesięcy, przy czym wartość usługi za okres 5 miesięcy powinna wynosić co najmniej 1 200 złotych, 2) dysponuje dopuszczonym do ruchu, specjalnie oznakowanym pojazdem samochodowymi przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt, tj.: szyny, rampy lub windy, blokady oraz pasy do mocowania wózków, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2011 r. z których: dla części 1 dysponuje co najmniej 1 pojazdem, który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 3 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 1 dziecko poruszające się samodzielnie dla części 2 dysponuje co najmniej 1 pojazdem, który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 8 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 6 dzieci poruszających się samodzielnie dla części 3 dysponuje co najmniej 1 pojazdem które będą przystosowane do przewozu co najmniej 16 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 14 dzieci w tym 1 poruszające się na wózku inwalidzkim. dla części 4 dysponuje co najmniej 1 pojazdem które będą przystosowane do przewozu co najmniej 14 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 12 dzieci poruszających się samodzielnie dla części 5 dysponuje co najmniej 1 pojazdem które będą przystosowane do przewozu co najmniej 3 osób: kierowca, opiekun, co najmniej 1 dziecko poruszających się na wózku inwalidzkim. 3) dysponuje kierowcami posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania pojazdami, oraz dysponuje opiekunami posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej, przygotowaną do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci oraz mającą przygotowanie pedagogiczne zgodnie z § 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2015, poz. 1264), gdzie: dla części 1 dysponuje co najmniej 1 kierowcą oraz co najmniej 1 opiekunem, dla części 2 dysponuje co najmniej 1 kierowcą oraz co najmniej 1 opiekunem dla części 3 dysponuje co najmniej 1 kierowcą oraz co najmniej 1 opiekunem dla części 4 dysponuje co najmniej 1 kierowcą oraz co najmniej 1 opiekunem dla części 5 dysponuje co najmniej 1 kierowcą oraz co najmniej 1 opiekunem
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.3 pkt 1 SIWZ - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.3 pkt 2 SIWZ - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 6.1.2.3 pkt 3 SIWZ - wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Wiek pojazdów10
Kryterium społeczne20
Kryterium środowiskowe10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 pkt. 5 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: o w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, o w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Trasa: Tychy - Dąbrowa Górnicza - Tychy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 wg. Następującego podziału: : Część 1 - Tychy - Dąbrowa Górnicza - Tychy - w ilości 9360 km,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Wiek pojazdów10
Kryterium społeczne20
Kryterium środowiskowe10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Trasa:Tychy - Katowice - Tychy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 wg. Następującego podziału: : Część 2 - Tychy - Katowice - Tychy - w ilości 10816 km,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Wiek pojazdów10
Kryterium społeczne20
ryterium środowiskowe10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Trasa:Tychy - Tychy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 wg. Następującego podziału: : Część 3 - Tychy - Tychy - w ilości 7280 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Wiek pojazdów10
Kryterium społeczne20
Kryterium rodowiskowe10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Tras:Tychy - Tychy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 wg. Następującego podziału: Część 4 - Tychy - Tychy - w ilości 5200 km,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Wiek pojazdów10
Kryterium społeczne20
Kryterium środowiskowe10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Tychy - Tychy transport indywidualny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconej pracy przewozowej w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Tychy do i z: przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej lub innej placówki oświatowej wymienionej w art. 2 pkt 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195, 668 i 1010) na trasie dom - szkoła - dom, w terminie od 02.01.2017 r. do 23.06.2017 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 wg. Następującego podziału: : Część 5 Tychy - Tychy - w ilości 332,80 km transportu indywidualnego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Wiek pojazdów10
Kryterium społeczne20
Kryterium środowiskowe10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.