eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Świadczenie usług zorganizowanego przewozu pasażerskiego w Gminie Dopiewo, na liniach 791, 792, 798 i 799 według ściśle określonych czasowych rozkładów jazdy na dni robocze, soboty oraz niedziele i święta, pojazdami przystosowanymi do przewozu osób.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356877 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Dopiewo: Świadczenie usług zorganizowanego przewozu pasażerskiego w Gminie Dopiewo, na liniach 791, 792, 798 i 799 według ściśle określonych czasowych rozkładów jazdy na dni robocze, soboty oraz niedziele i święta, pojazdami przystosowanymi do przewozu osób.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, krajowy numer identyfikacyjny 63125873800000, ul. ul. Leśna  , 62070   Dopiewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0618148331 w 34, e-mail pawlicka@dopiewo.pl, faks 618 148 092.
Adres strony internetowej (URL): http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, Biuro Obsługi Klienta pok. nr 5


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zorganizowanego przewozu pasażerskiego w Gminie Dopiewo, na liniach 791, 792, 798 i 799 według ściśle określonych czasowych rozkładów jazdy na dni robocze, soboty oraz niedziele i święta, pojazdami przystosowanymi do przewozu osób.
Numer referencyjny: Nr sprawy ROA.271.33.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 3.2. Niniejsze postępowanie dot. świadczenia usług zorganizowanego przewozu pasażerskiego w Gminie Dopiewo, na liniach 791, 792, 798 i 799 według ściśle określonych czasowych rozkładów jazdy na dni robocze, soboty oraz niedziele i święta, pojazdami przystosowanymi do przewozu osób. 3.3. Rozkład jazdy na linii 791 , 792, 798, 799 jest podzielony na : - letni rozkład jazdy, który obowiązuje w miesiącach lipiec i sierpień , - zimowy rozkład jazdy, który obowiązuje od miesiąca września do miesiąca czerwca. - dodatkowo w dni nauki szkolnej wykonywane są kursy na trasach : Trzcielin - Joanka (linia 791) Dopiewo - Podłoziny - Żarnowiec (linia 792) Więckowice - Drwęsa (linia 792) 3.4. Średnia miesięczna ilość km : - na linii 791 wynosi: 9.200 km - na linii 792 wynosi: 6.300 km - na linii 798 wynosi: 2,400 km - na linii 799 wynosi: 2,400 km 3.5. Trasa linii 791 : Dopiewo - Konarzewo - 3,8 km Konarzewo - Trzcielin - 3,2 km Trzcielin - Lisówki Wieś - 3 km Trzcielin - Lisówki DPS - 2,9 km Trzcielin - Joanka - Trzcielin - 3,4 km Dopiewo d.k. - Dopiewo szkoła - 0,7 km Dopiewo d.k. - Dopiewo ośrodek zdrowia - 0,7 km 3.6. Trasa linii 792 : Dopiewo - Więckowice - 5,8 km Dopiewo - Więckowice p. Zborowo - 9,4 km Dopiewo - Więckowice p. Zborowo plaża - 10,8 km Dopiewo - Podłoziny - 4,1 km Podłoziny - Żarnowiec - 5,2 km Więckowice - Drwęsa - 1,4 km 3.7. Trasa linii 798 : Konarzewo- Dopiewiec - Gołuski - Palędzie - 9,9 km Gołuski - Palędzie - 3,2 km 3.8. Trasa linii 799 : Lisówki DPS - Dopiewo - 5,9 km Dopiewo - Dopiewiec - Dąbrówka - 7,4 km Dopiewo - Dopiewiec - Gołuski - Dąbrówka - 11,4 km Dąbrówka - Dąbrowa - Skórzewo kościół 9,6 km 3.9. Przewozy muszą być świadczone zgodnie z rozkładami jazdy stanowiącymi załącznik nr 9, 10, 11 i 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki nr 9 , 10 , 11 i 12 przedstawiają kursy na linii 791 , 792 , 798 i 799 z wyszczególnieniem godzin odjazdów z przystanków początkowych, z uwzględnieniem dni roboczych, dni wolnych od pracy oraz niedziel i świąt. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji rozkładów jazdy w związku z potrzebą zmiany wynikającą z zapotrzebowania ze strony osób korzystających z komunikacji (poprzez redukcję lub likwidację kursów danej linii, co skutkować będzie przeniesieniem pracy przewozowej na inną linię) oraz ze względu na przyczyny dotyczące dróg - jak ich remonty, budowa, wyłączenia z ruchu i tym podobne. Uzgodniony przez strony rozkład jazdy musi zacząć obowiązywać w terminie do 14 dniu od daty jego zatwierdzenia przez Zamawiającego. W sytuacji modyfikacji rozkładu jazdy Wykonawca zobowiązany jest opracować i umieścić na własny koszt w sposób trwały, na przystankach autobusowych aktualne rozkłady jazdy. 3.11. Do obsługi w/w linii Wykonawca zapewni pojazdy, które będą dopuszczone do ruchu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.12. Wykonawca może pobierać od pasażerów opłatę za jednorazowy przejazd, która stanowi jego przychód, za wyjątkiem sytuacji, gdy pasażer okaże się : - imienną kartą PEKA, wydaną przez Miasto Poznań, niezależnie od wartości doładowania, - ważnym biletem BUS+TRAMWAJ+KOLEJ, - ważnym biletem długookresowym kolejowym lub jednorazowym biletem kolejowym (na pociąg poprzedzający kurs pojazdu lub następujący po kursie pojazdu), - ważną legitymacją szkolną i jest uczniem placówki położonej na terenie Gminy Dopiewo albo, - ważną legitymacją rencisty lub emeryta.

II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług. W szczególności w przypadku m.in. gdy nastąpi konieczność modyfikacji rozkładów jazdy oraz tras w związku z potrzebą zmiany wynikającą z zapotrzebowania ze strony mieszkańców Gminy Dopiewo oraz ze względu na przyczyny dotyczące dróg - jak remonty, budowa, wyłączenia z ruchu i tym podobne. Warunkiem udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu usługi określonej w zamówieniu podstawowym, będą m.in. przeprowadzone negocjacje oraz zawarty aneks, z zachowaniem procedur wynikających z Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01.01.2017r. do 31.12.2017r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę (tj. jedną umowę) podobną do objętej przedmiotem niniejszego postępowania. Za usługę podobną Zamawiający uzna świadczenie usługi zorganizowanego przewozu pasażerskiego osób o wartości min. 230.000,00 zł brutto, wykonywaną w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa powyżej w pkt. 8.2.1.a) SIWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (własność, dzierżawa, wynajem itp.) min. 5 środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób, w tym: - min. 2 pojazdy z ilością miejsc siedzących co najmniej 9, - min. 3 pojazdy z ilością miejsc siedzących co najmniej 17, Minimalne wymagania, które musza spełniać pojazdy przeznaczone do świadczenia usługi przewozu osób w Gminie Dopiewo: a) wiek: wyprodukowane nie wcześniej niż w 2002 roku, b) pojazdy, którymi będą wykonywane usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą posiadać barwy biało - żółte, być oznakowane herbem Gminy Dopiewo oraz napisem "komunikacja Gminy Dopiewo". Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym formy oznakowania pojazdów, które po wykonaniu musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. Powyższe stanowi warunek dopuszczenia pojazdów do realizacji zamówienia określonego w umowie. c) stan techniczny pojazdów: - każdy pojazd musi być sprawny technicznie, - każdy pojazd musi mieć sprawną wentylację, - każdy pojazd musi mieć sprawne oświetlenie i ogrzewanie całej przestrzeni pasażerskiej, zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy, - wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku w pojazdach, d) tablice kierunkowe: - każdy pojazd musi być wyposażony w przedni wyświetlacz diodowy o wymiarach minimalnie szerokość 40 cm oraz wysokość 21 cm pozwalający na czytelne wyświetlenie numeru linii oraz kierunku docelowego o każdej porze dnia. Zamawiający zezwala na zastosowanie tzw. wyświetlaczy "płynących", wyświetlających kierunek docelowy w formie przesuwającego się napisu - dodatkowo każdy pojazd musi być wyposażone w tablice boczną oraz tylną, które muszą zawierać informację o numerze linii - każdy pojazd musi być wyposażony w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia, e) każdy pojazd musi posiadać łączność radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń, ze służbami specjalnymi, takimi jak : policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna itp. f) każdy pojazd musi być wyposażony w kasę fiskalną, umożliwiającą kierowcy prowadzenie sprzedaży biletów jednorazowych, g) każdy pojazd musi spełniać normę emisji spalin min. EURO 2, h) każdy pojazd musi posiadać możliwość przewozu w bagażniku wózka dziecięcego oraz inwalidzkiego, i) każdy pojazd musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC, NW oraz dokument potwierdzający stan techniczny - dopuszczenie pojazdu do ruchu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa powyżej w pkt. 8.2.1b) SIWZ może zostać spełniony wspólnie. c) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min. 4 kierowcami posiadającymi stosowne świadectwo kwalifikacji zawodowej lub prawo jazdy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. (Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, także w odniesieniu do tych podmiotów).10.a) Dokumenty podmiotów zagranicznych : 10.a.1.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10. 5) a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.a.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10.a.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 8.2.1.a), c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - potwierdzający warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 8.2.1.b), d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 8.2.1.c), e) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz. 1414).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

15.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w pkt. 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.; 15.2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 15.3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość modyfikacji rozkładów jazdy oraz tras w związku z potrzebą zmiany wynikającą z zapotrzebowania ze strony mieszkańców Gminy Dopiewo oraz ze względu na przyczyny dotyczące dróg - jak remonty, budowa, wyłączenia z ruchu i tym podobne, b) modyfikację oferty przewozowej (w związku z koniecznością dopasowania rozkładu do potrzeb mieszkańców), poprzez redukcję lub likwidację kursów danej linii, co skutkować będzie przeniesieniem pracy przewozowej na inną linię, c) możliwość likwidowania oraz wprowadzenia dodatkowych przystanków w czasie realizacji zamówienia. 3. Uzgodnienia, o których mowa w ust. 2, powinny zostać dokonane z zachowaniem formy pisemnej i skutkować zmianami treści rozkładów jazdy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.