eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych do 30 roku życia finansowanego z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Milicz: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych do 30 roku życia finansowanego z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne
Numer ogłoszenia: 356872 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu , ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89, faks 0-71 384 20 41 wew. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmilicz.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych do 30 roku życia finansowanego z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w formie kursu pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu. 2. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 3. Program szkolenia musi być zgodny z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 4. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza TIG. 5. Szkolenie i egzamin winno zostać przeprowadzone pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważnym. 6. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186.), natomiast po pozytywnym zdaniu egzaminu - świadectwa i książeczki spawacza. 7. Szkolenie w formie kursu w wymiarze 121 godzin zegarowych wraz z egzaminem powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 i trwać nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w wymiarze minimum 25 godzin tygodniowo. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 8. Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów dydaktycznych, zawierających aktualny stan prawny, o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia, zawierających zestaw ćwiczeń przygotowujących uczestników do egzaminu a także zestaw przyborów piśmienniczych (notatnik, długopis, ołówek i zakreślacz). 10. Szkolenie musi odbywać się w spawalni posiadającej atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska (tj. 10 stanowisk spawalniczych), odzieży ochronnej (tj.buty, okulary, rękawice, kombinezon lub bluza i spodnie oraz maska) oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 11. Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. 12. Zamawiający dopuszcza zorganizowanie szkolenia poza miastem Milicz w miejscowości oddalonej maksymalnie do 60 km. Wykonawca w takim przypadku musi zapewnić (dla całej grupy uczestników) codzienny zorganizowany transport (np. bus): z Milicza do miejsca odbywania szkolenia oraz transport powrotny do Milicza. Koszt przejazdu należy wykazać w preliminarzu kosztów. 13. Termin realizacji zamówienia: 05.11.2012 r. - 28.11.2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: a) posiada aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, b) posiada Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważny uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie przedmiotu zamówienia.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi szkoleniowe w formie kursu, w wyniku których przeszkolonych zostało minimum 20 osób (wymagane jest by usługi szkoleniowe odpowiadały swoim przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował dla każdego uczestnika szkolenia stanowiskiem spawalniczym (tj. 10 stanowiskami spawalniczymi o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom i jakość szkolenia).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 wykładowcą, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada przygotowanie pedagogiczne, - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG(141) kwasoodporne (minimum 4 szkolenia grupowe przeprowadzone i zakończone) oraz co najmniej 1 instruktorem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełnia łącznie następujące wymagania: posiada przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia spawalnicze dotyczące zakresu przedmiotowego szkolenia i ważne świadectwo egzaminu spawacza w zakresie przedmiotowego szkolenia, - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne (minimum 4 szkolenia grupowe przeprowadzone i zakończone). Uwaga! Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym wypadku zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo - preliminarz kosztów - oświadczenie dot. wpisu do instytucji szkoleniowych - oświadczenie dot. atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważnego - zaparafowany wzór umowy - program szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - certyfikat jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) gdy osoba szkoląca się przerwie szkolenie w trakcie jego trwania, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa tej osoby w szkoleniu (przeliczone wg stawki za osobogodzinę). 2) zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć osobom wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na skutek: zwolnienia lekarskiego, wypowiedzenia umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej, zgonu. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia osób na zastępstwo o równorzędnych kwalifikacjach. 3) zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć w miejscu lub terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia w równoważnym miejscu lub terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, uniemożliwiających rozpoczęcie szkolenia przez maksymalną liczbę osób, w przypadku m.in.: zwolnienia lekarskiego, przeciwwskazań lekarskich do wykonywania zawodu, niezgłoszenia się po skierowanie, podjęcia pracy przez bezrobotnego, w sytuacji gdy nie ma możliwości skierowania kolejnej osoby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmilicz.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz I piętro pok 2.4(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.