eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › kompleksowa dostawa nielegalizowanych liczników energii elektrycznej oraz elektronicznych zegarów sterujących



Ogłoszenie z dnia 2005-07-19

POZYCJA 35685

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Poznań: kompleksowa dostawa nielegalizowanych liczników energii elektrycznej oraz elektronicznych zegarów sterujących Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA Spółka Akcyjna, do kontaktów: Artur Czyż tel. (+48 61) 8504126, Wojciech Klimowicz tel. (+48 61) 8504021, 8504187, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, tel. (061) 8504110, fax (061) 8504113, e-mail: enea@enea.pl, www.enea.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ENEA S.A. Departament Dystrybucji Energii Departament Usług, Artur Czyż - w sprawach technicznych, Wojciech Klimowicz - w sprawach formalno-prawnych, ul. Panny Marii 2, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, tel. (061) 8504126, 8504021, 8504187, fax (061) 8504113, e-mail: wojciech.klimowicz@enea.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ENEA S.A., Departament Dystrybucji Energii, Artur Czyż, Marek Szymczak, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, tel. (061) 8504126, 8504123, fax (061) 8504113, e-mail: artur.czyz@enea.pl, marek.szymczak@enea.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ENEA S.A., Departament Dystrybucji Energii, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, tel. (061) 8504110, fax (061) 8504113.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa dostawa nielegalizowanych liczników energii elektrycznej oraz elektronicznych zegarów sterujących. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a/ nielegalizowane elektroniczne liczniki energii elektrycznej czynnej b/ nielegalizowane liczniki specjalne c/ zegary sterujące Szczegółowe wymagania ogólne i techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia, wyaganych dokumetów oraz formularza oferty określone zostały w specyfkacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ENEA Spółka Akcyjna: 1. Zakład Główny w Poznaniu 2. Oddział w Bydgoszczy 3. Oddział w Gorzowie Wielkopolskim 4. Oddział w Szczecinie 5. Oddział w Zielonej Górze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.31.00 - Liczniki energii Kod CPV wg słownika 2008: 38.55.10.00 - Liczniki energii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: a) nielegalizowane elektroniczne liczniki energii elektrycznej czynnej*: Lp./ Wyszczególnienie 1/ 2 1/ Licznik 1 fazowy, 1 strefowy, 5/60 A- planowana ilość 17900 2/ Licznik 1 fazowy, 2 strefowy, 5/60 A- planowana ilość 2200 3/ Licznik 3 fazowy, 1 strefowy, 5/100 A- planowana ilość 16100 4/ Licznik 3 fazowy, 2 strefowy, 5/100 A- planowana ilość 6250 * - cena powinna obejmować 30 licencji programu parametryzującego i odczytowego dla poszczególnych modeli liczników b) nielegalizowane liczniki specjalne* Lp./Wyszczególnienie 1/Licznik elektroniczny bezpośredni z wskaźnikiem mocy maksymalnej z rejestracją profili obciążenia 15min; 30min lab 60 min 3 x 230/400 V, 10/60 A - planowana ilość 140 2/Licznik elektroniczny półpośnłdni z wskaźnikiem mocy maksymalnej z rejestracją profili obciążania 15min; 30tnin lub 60 min 3 x 230/400 V, 5/10 A- planowana ilość 1533 3/Licznik indukcyjny energii biernej półpośredni, 3 x 230/400 V, 1/6 A- planowana ilość 1200 4/Licznik elektroniczny pośredni z wskaźnikiem mocy maksymalnej z rejestracją profili obciążenia 15min; 30min lub 60 min 3 \ 230/400 V, 5/10 A- planowana ilość 327 5/Licznik indukcyjny energii biernej pośredni, 3 x 58/100 V, 1/6 A- planowana ilość 195 6/Licznik elektroniczny pośredni kl. 0,2 z rejestracją profili obciążenia I5min; 30min lub 60 min - planowana ilość 26 7/Licznik elektroniczny pośredni kl, 0,2 z rejestracją profili obciążenia 15min; 30min lub 60 min w zabudowie panelowej- planowana ilość 3 * cena powinna obejmować 10 licencji programu parametryzującego i odczytowego dla pozycji 1, 2, 4 oraz 1 licencji; dla pozycji 7 i 3 licencje dla pozycji 6 c) zegary sterujące: Lp./Wyszczególnienie 1/2 1/Zegar sterujący tygodniowy przystosowany do montażu na osłonce skrzynki zaciskowej licznika 1 i 3 fazowego-planowana ilość 11550 2/Zegar sterujący roczny przystosowany do montażu na tablicy licznikowej, osłonce skrzynki zaciskowej licznika 1 i 3 fazowego- planowana ilość 4470 3/Zegar sterujący weekendowy do montażu na tablicy licznikowej, osłonce skrzynki zaciskowej licznika 1 i 3 fazowego- planowana ilość 455 4/Zegar sterujący tygodniowy przystosowany do montażu na osłonce skrzynki zaciskowej licznika 1 i 3 fazowego- dostawa w wersji do montażu- planowana ilość 1500 5/Zegar sterujący roczny przystosowany do montażu na o&łonce skrzynki zaciskowej licznika 1 i 3 fazowego- dostawa w wersji do montażu- planowana ilość 1025. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; data zakończenia: 15.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 300 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lab czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Posiadają obroty w ostatnich trzech latach obrotowych, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, nie mniejsze niż wartość oferty; 4. Wykażą wykonanie dostaw liczników i zegarów o wartości powyżej kwoty 10 000 000 zł w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6 Potwierdzą posiadanie zdolności finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia poprzez przedstawienie informacji z banku o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy do wartości 1 200 000 zł; 7. Potwierdzą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość oferty; 8 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dopuszcza się wspólne ubieganie się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy -Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego. Wykonawcy składający wspólną ofertę, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej nit 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Aktualna informacja 2 Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art., 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje muszą dotyczyć urzędujących członków władz. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art., 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informacja musi dotyczyć podmiotu zbiorowego. 5. Rejestr reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wraz z przedłożeniem stosownych dokumentów potwierdzających fakt udzielenia pełnomocnictwa przez każdego z partnerów konsorcjum, Z przedłożonych dokumentów musi wynikać zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia oraz udzielony pełnomocnikowi zakres umocowania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Dowód wniesienia wadium; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3 Zaświadczenie 2 właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Bilanse oraz rachunki zysków i strat za następujące lata: 2004, 2003, 2002, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Minimalna wielkość obrotów nie mniejsza niż wartość oferty; 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia o wartości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość oferty, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, tj. ważna od dnia otwarcia ofert do końca okresu obowiązywania umowy; 6. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalne jest przedłożenie dokumentu wystawionego przez bank, z którego wynika, że bank widzi możliwość udzielenia kredytu po spełnieniu określonych warunków. W takim wypadku Wykonawca powinien dołączyć oświadczenie o przyjęciu tych warunków. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1 wykaz wykonanych dostaw podobnych (w zakresie określonym w SIWZ pkt. 3.1. a, b i c) o wartości powyżej kwoty 10 000 000 zł, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie; 2. dokumenty techniczne wyszczególnione w SIWZ; 3. wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest dołączyć ponadto pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z przepisów, bądź zapisów właściwego rejestru - KRS. Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 40% parametry techniczne - 40% warunki gwarancji - 10% warunki serwisu - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/P/0294/2005/DD/DW. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami będzie wydawana lub wysyłana Wykonawcom na ich wniosek. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.08.2005, godzina 11:00, ENEA Spółka Akcyjna, Departament Dystrybucji Energii, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, sala konferencyjna III piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.