To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356787 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Lublin: Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej, środków ochronny indywidualnej oraz ekwipunku osobistego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37597-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
431029398, ul.
Szczerbowskiego
6,
20-012
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
+48815351320, faks
+48815325934, e-mail
sekretariat@kmpsp.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.kmpsp.lublin.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ogloszenia.propublico.pl/kmpsplublin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej, środków ochronny indywidualnej oraz ekwipunku osobistego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MKT.2370.8.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. UBRANIE SPECJALNE (tkanina zewnętrzna- 60% nomex, antystatyk 40% wiskoza trudnopalna, membrana: 50% PE/50% PU trudnopalne, bariera termiczna: 100% nomex, podszewka: 50 % nomex/50% wiskoza trudnopalna, ubranie posiada ergonomiczny, nie krępujący ruchów krój, w części barkowej kurtka posiada specjalne wkłady ochronne, w spodniach przeciwprzecięciowy, wodoodporny wkład kevlarowo-silikonowy chroniący kolana) - 26 kpl. 2. KAMIZELKA UBRANIA KOSZAROWEGO (tkanina: poliester 40%, bawełna 60 %, gramatura 245 gr/m2, połysk od strony zewnętrznej, brak właściwości trudnopalnych, wykończenie wodo i olejoodporne) - 4 szt. 3. UBRANIE KOSZAROWE 2-CZĘŚCIOWE (komplet składa się z: bluzy i spodni, tkanina trudnopalna, odporna na wycieranie, kolor czarny, tkanina 50 % włókna aramidowe/50 % włókna wiskozy, wykończona wodo i olejoodpornie) - 48 kpl. 4. RĘKAWICE SPECJALNE (czterowarstwowa rękawica z membraną, warstwą od strony grzbietowej jest Kermel, część chwytna wykonana jest ze specjalnego rodzaju Kevlaru, odpornego na ciepło, ścieranie i przecięcie, kolejne dwie warstwy to materiał aramidowy zwiększający odporność na ciepło, ścieranie i przecięcia, rękawica posiada membranę klimatyczną nie przepuszczającą cieczy, krwi, bakterii oraz substancji chemicznych) - 34 pary 5. BUTY SPECJALNE SKÓRZANE wz. 428 (podnoski metalowe wytrzymałe na uderzenia z energią do 200 J, w spodach obuwia wzmocnienie metalowe odporne na przebicia z siłą do 1100 N, wierzchy ze skór żaro- i wodoodpornych, skóra nie pali się i nie żarzy, podszewka z membraną półprzepuszczalną odprowadzającą wilgoć na zewnątrz obuwia, miękka podszewka ochrania nogi przed otarciem, nitrilokauczukowe spody odporne na wysokie temperatury - do 300 oC oraz działanie olejów i smarów) - 21 par 6. BUTY SPECJALNE GUMOWE (spełnia wymagania norm: PN-EN 15090:2008 "Obuwie dla strażaków" - dla typu F2I, PN-EN 50321:2002 "Obuwie elektroizolacyjne do prac przy instalacjach niskiego napięcia" i Dyrektywy Nr 89/686/EWG, jest Środkiem Ochrony Indywidualnej kategorii III chroniącym przed: płomieniami i promieniowaniem cieplnym, porażeniem prądem elektrycznym o napięciu przemiennym do 1kV, symbol "podwójny trójkąt" (klasa 0), kontaktem z gorącym podłożem o temp. 300oC w czasie 1minuty, ciepłem: 3 poziom izolacji od ciepła HI3, zimnem: izolacja spodu od zimna CI, uderzeniem z energią 200J i zgnieceniem z siłą 15 kN (palce stóp), przekłuciem z siłą do 1100 N (stopy), olejami, wodą, wilgocią, poślizgiem SRC (na podłożu ceramicznym i stalowym), właściwości elektroizolacyjne (klasa 0), kolor: wierzch czarno-żółty, podeszwa czarna, typ: 2 (zgodnie z EN 15090:2006, p.4.3), klasyfikacja: II (zgodnie z EN 15090:2006, tablica 1), kategoria środka ochrony indywidualnej: III (wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej, Dz.U. 05.259.2173), materiał wierzchni: mieszanka gumowa trudnopalna, czarna i żółta, podszewka: tkanina bawełniano-poliestrowa EBT-86, tkanina SEGEL S-250, wkład ocieplający filc dziany WT1, ochrony palców stopy: stalowe ISCO TZ nr 7-ll, wkładka zabezpieczająca przed przebiciem: stalowa ISCO 1642 i 2801, podeszwa: mieszanka gumowa trudnopalna, czarna) - 17 par 7. BUTY KOSZAROWE wz. 982 (wierzch wykonany z naturalnych skór bydlęcych w kolorze czarnym, podszewka z dwoiny podszewkowej bydlęcej, spody termoplastyczny kauczuk, system montażu: klejony, posiadają system absorpcja energii w pięcie) - 11 par 8. KOMINIARKA (zgodna z normą: PN-EN 340, PN-EN 13911, dzianina: Meta-aramid (Nomex), para-aramid (Kevlar), kolor: kość słoniowa) - 7 szt. 10. UBRANIE SPECJALNE KDS (wykonane z tkaniny poliamidowo-bawełnianych o podwyższonej wytrzymałości w kolorze czarnym; posiada taśmy ostrzegawcze i odblaskowe; kurtka ocieplana, zapinana na zamek kostkowy dwusuwakowy i napy, wewnętrzna strona kurtki wykończona podszewką pikowaną z ocieplaczem lateksowym; bluza jednorzędowa zapinana na guziki, od strony wewnętrznej wykończona podpinką dwustronnie pikowaną i dopięta do obłożenia bluzy na guziki; spodnie zapinane na zamek i guzik z szelkami gumowo-tkaninowymi zapinanymi na klamry, wzmocnione na wysokości kolan i siedzenia, od dołu spodni doszyta guma; czapka w kształcie dżokejki, w przedniej części wyhaftowany emblemat PSP, daszek usztywniony, w tylnej części regulator obwodu; tkanina Poliester 60% oraz bawełna 40 %, gramatura 245 gr/m2, wykończenie wodo i olejoodporne) - 2 kpl. 11. BUTY SPECJALNE KDS (wierzchy wykonane: bukat bydlęcy wodoodporny, podszewka: skóra podszewkowa bydlęca, spody: gumowe, olejoodporne, system montażu: przeszywano-klejono-dublowany, gwoździowany) - 1 para 13. KOSZULKA LETNIA (wykonana jest z dzianiny bawełnianej z krótkim rękawem, z przodu po lewej stronie wyhaftowany jest emblemat PSP, a na plecach napis STRAŻ) - 3 szt. 14. KOSZULKA ZIMOWA (posiada długi rękaw, wykonana jest z dzianiny bawełnianej, w kolorze czarnym, bez nadruku) - 6 szt. 16. HEŁM STRAŻACKI (posiada wzmocniony system absorbcji uderzeń, dopuszczony zgodnie z normą EN443 :2008, w skład zestawu wchodzi: hełm oraz osłona karku (kołnierz), osłona twarzy dopuszczona zgodnie EN 14458, metalizowana dla dodatkowej ochrony twarzy, osłona oczu chowana do wewnątrz czaszy hełmu przy akcjach ratowniczych lub innych zdarzeniach, przyłącze paska podbródkowego, dopasowane do kształtu głowy użytkownika (4 pozycje), pasek podbródkowy z trzypunktowym zaczepem z automatyczną sprzączką oraz regulowanymi paskami dla optymalizacji stabilności, siatka nagłowna dla optymalizacji komfortu, wyściółka piankowa absorbująca uderzenia z powłoką aramidową do ochrony termicznej i mechanicznej, Oznakowanie CE zgodnie z PPE dyrektywą 89/686, praca w niskich temperaturach (-30°C), obszar podwyższonej ochrony (3b), porażenie prądem elektrycznym (E3), osłona twarzy zgodnie z EN14458: 2004) - 8 szt. 17. PAS GŁÓWNY (wykonany ze skóry barwionej na czarno zakończony metalową sprzączką, na pas założona jest luźno ruchoma przesuwka, części metalowe pasa oficerskiego wykonane są z złotego błyszczącego metalu) - 1 szt. 18. Identyfikator miejscowości (identyfikator miejscowości na rzep noszony na lewym ramieniu ubrania koszarowego, specjalnego, kolor nitki PSP - złota) - 3 szt. 19. Emblemat JRG (emblemat, tarcza na rzep przypinana na lewym rękawie w ubraniu koszarowym, specjalnym, z logo PSP) - 3 szt. 20. Dystynkcje na rzep (dystynkcja na rzep noszona na ubraniach koszarowych i specjalnych, kolor nitki: PSP - złota) - 3 szt. 21. Pokrowiec na maskę ochrony dróg oddechowych (wykonany z elastycznego materiału z usztywnioną klapą) - 3 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18800000-7
Dodatkowe kody CPV:
18410000-6,
18444000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74637.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 91803.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku
- RDW we Włodawie: Budowa przepustu w m. Kuzawka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin, km 38+259
- Świadczenie usług medycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- "Dostawa implantów naczyniowych wraz z dzierżawą pompy na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku"
- Dostawa sterylnego zestawu opracyjnego dla Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Wyk analizy por dla dr S19 z podz na części Cz 1 na odc Lublin w Niedrzwica D (W Niedrzwica D) Cz 2 na odc obwodnica m Kraśnik w Kraśnik obecnie Kraśnik Północ w Słodków obecnie Kraśnik Poł z węzłami
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.