eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolanów › Przebudowa drogi gminnej KD1 w Wolanowie, etap I - budowa odwodnienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Wolanów: Przebudowa drogi gminnej KD1 w Wolanowie, etap I - budowa odwodnienia
Numer ogłoszenia: 356484 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333156 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6186015, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej KD1 w Wolanowie, etap I - budowa odwodnienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane związane z budową odwodnienia drogi gminnej KD1 w Wolanowie 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - Wykonaniu rowu odwadniającego o długości 163,00 m o głębokości 0,60cm i pochyleniu skarp 1 : 1,5. - Wykonanie zbiornika chłonno - odparowującego o powierzchni 100,00 m2 o głębokości 1,25m i pochyleniu skarp 1 : 1,5 - Wykonanie ogrodzenia zbiornika o długości 50,00 m i wys. 1,80m (siatka powlekana na słupkach stalowych ) wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową o szer. 4,0 m . 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej, specyfikacją techniczną, dokumentacją projektową i przedmiarami robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.3.W ramach robót stanowiących przedmiot zamówienia należy wykonać również: - wszelkie roboty - prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej; - wszelkie inne roboty, prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu umowy, specyfikacji technicznej, kosztorysu ofertowego). 2.4. Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji zleconych robót, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót zapewnia Wykonawca. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 3 lat. 3. Materiały, o których mowa w pkt. 2.4. powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. 4. Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót (rozbiórek) Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.). 5. Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MANEX Halina Mucha, ul. Kochanowskiego 33, 26-432 Wieniawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206709,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22692,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.