eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Wójt Gminy Gromnik działający jako pełnomocnik Kierownika Administracji Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Gromniku ogłasza przetarg nieograniczony pn.:Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Gminie Gromnik - dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Gromnik: Wójt Gminy Gromnik działający jako pełnomocnik Kierownika Administracji Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Gromniku ogłasza przetarg nieograniczony pn.:Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Gminie Gromnik - dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 356478 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328426 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514202, 6514238, faks 014 6514095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wójt Gminy Gromnik działający jako pełnomocnik Kierownika Administracji Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Gromniku ogłasza przetarg nieograniczony pn.:Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Gminie Gromnik - dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych dla potrzeb dzieci przedszkolnych w pięciu oddziałach tj: Rzepiennik Marciszewski, Brzozowa, Chojnik, Golanka oraz Polichty/szczegółowo opisanych w Załączniku nr 7 (Specyfikacja dostaw)/, UWAGA 2. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania umożliwiającą jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu). 3. Produkty, które tego wymagają powinny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów jest wymagane prawem. 5. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. 6. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego ( tj. do: SP w Rzepienniku Marciszewskim, SP w Brzozowej, SP w Chojniku, SP w Golance oraz SP w Polichtach). 7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 8. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiający, dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku. 9. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić przedmiot umowy pod względem ilościowym i jakościowym i pokwitować ich odbiór na protokole odbioru. 10. Wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z dostarczonego wyposażenia, atesty, certyfikaty itp. 11. Podczas dokonywania odbioru, przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany w pełni sprawny i gotowy do użycia, wykonany w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe. W przypadku stwierdzenia przez Komisję dokonującą odbioru, że dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymagań określonych w zamówieniu, Zamawiający odmówi odbioru i zastosuje postanowienia pkt. 13 - 15. 12. Z czynności odbioru przedstawiciele stron spiszą protokół odbioru. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony bez uwag. 13. Jeżeli w trakcie odbioru zastaną stwierdzone wady, usterki i braki dające się usunąć, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy w części dotkniętej tymi wadami, usterkami lub brakami, wyznaczając termin do ich usunięcia. W tym przypadku w protokole odbioru zostaną wykazane nieodebrane elementy przedmiotu umowy ze wskazaniem terminu ich dostarczenia, nie dłuższego niż 14 dni. 14. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad i/lub usterek na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 15. Po usunięciu przez Wykonawcę na własny koszt wad i/ lub usterek, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt ich usunięcia a Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowego wykonania dokona odbioru przedmiotu umowy. Do ponownego odbioru zastosowanie znajdują postanowienia pkt. 2 - 12. 16. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 17. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów, producenta lub zdjęć jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 18. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotów zamówienia. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ. 19. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące poprawienie parametrów technicznych, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOWA SZKOŁA Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64999,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47595,10

  • Oferta z najniższą ceną: 47595,10 / Oferta z najwyższą ceną: 74694,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.