eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Szczecin: Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Numer ogłoszenia: 356402 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8144206, faks 91 81-44-222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania zamawiającego w zakresie prawa budowlanego w 2016 roku. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z: - ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 nr 1409 z późn.zm.), - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. 2014 r. poz. 883), - ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2013, poz. 963 z późn. zm.), - ustawą z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U.z 2009 Nr 178,poz.1380 z późn. zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 z poźn zm.), - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013. poz. 21, z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650, z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 r., Nr 47, poz. 401), - Polskie Normy oraz Branżowe Normy 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części zwanych dalej zadaniami częściowymi: Zadanie częściowe nr A - teren powiatu choszczeńskiego i wałeckiego, Zadanie częściowe nr B - teren powiatu goleniowskiego i łobeskiego; Zadanie częściowe nr C - teren powiatu gryfickiego i kamieńskiego; Zadanie częściowe nr D - teren powiatu gryfińskiego, polickiego; Zadanie częściowe nr E - teren powiatu myśliborskiego i pyrzyckiego, Zadanie częściowe nr F - teren powiatu stargardzkiego, Zadanie częściowe nr G - teren miasta na prawach powiatu Szczecin W ramach świadczenia usług na zadania częściowe od A do G Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać w szczególności następujące czynności: 1) Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego ANR w Szczecinie (bez Filii ANR w Koszalinie). Świadczenie usług sprawowania nadzoru budowlanego odbywać się będzie: a) w przypadku zadania częściowego A w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Reczu ul. Srebrna 22, 73-210 Recz, b) w przypadku zadania częściowego B w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Nowogardzie ul. Górna 3, 72-200 Nowogard c) w przypadku zadania częściowego C w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Gryficach ul. Piłsudskiego 18 w Gryficach d) w przypadku zadania częściowego D i E w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Pyrzycach ul. Warszawskiej 95 w Pyrzycach e) w przypadku zadania częściowego F w siedzibie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 15 i 16 w Stargardzie Szczecińskim, f) w przypadku zadania częściowego G w siedzibie Zamawiającego tj. ANR OT w Szczecinie ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin 2) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach świadczenia usługi do pełnienia dyżuru w siedzibie Zamawiającego lub odpowiednio w SZGZ w następującym minimalnym wymiarze: a) w siedzibie Zamawiającego 3 razy w tygodniu po 6 godzin dziennie w godzinach urzędowania ANR OT w Szczecinie z uwzględnieniem wyjazdów w teren, b) w siedzibach SZGZ 3 razy w tygodniu po 6 godzin dziennie w godzinach urzędowania SZGZ, z uwzględnieniem wyjazdów w teren. 3) Sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach Zasobu WRSP przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Biura Prezesa ANR. 4) Weryfikacja wniosków inwestycyjnych dzierżawców w szczególności: a) określenie i sklasyfikowanie rodzaju zamierzeń dzierżawcy, b) ocena wniosku pod względem jego kompletności, c) ocena założeń kosztowych dzierżawcy, a w przypadku, gdyby inwestycja miałaby być realizowana ze środków ANR - uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, d) przeprowadzenie wizji lokalnych wraz z pracownikami Sekcji Gospodarowania Zasobem nieruchomości, na których dzierżawca zamierza inwestować, e) współdziałanie z komisją inwestycyjną przy rozpatrywaniu wniosków inwestycyjnych oraz opracowywaniu umów inwestycyjnych. 5) Weryfikacja kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez dzierżawców. 6) Udział w odbiorach inwestycji. 7) Współdziałanie z Sekcją Gospodarowania Zasobem w zakresie włączania inwestycji do umów dzierżawy. 8) Nadzór nad przebiegiem oraz kontrola procesu likwidacji obiektów budowlanych, w szczególności: a) przyjmowanie i ocena wniosków o likwidację obiektów budowlanych, b) uzyskiwanie opinii Administratorów obiektów podlegających likwidacji, c) wydawanie opinii co do zasadności likwidacji obiektów budowlanych, d) korespondencja z dzierżawcami, w przypadku, gdy likwidacje będą przeprowadzane przez dzierżawców, e) opracowywanie kosztorysów na rozbiórki na potrzeby Sekcji Gospodarowania Zasobem, f) opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla robót budowlanych g) weryfikacja przedłożonych przez dzierżawców kosztorysów na rozbiórki, h) opracowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzanych procesów likwidacji obiektów budowlanych, w tym ustalenie kosztów likwidacji oraz materiałów porozbiórkowych, sporządzanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rozbiórek wraz z kompletnymi wnioskami o pozwolenie na budowę, dokonywanie zgłoszeń rozbiórki wraz ze sporządzeniem opisu rozbiórki i) inwentaryzacja obiektów budowlanych, j) ocena stanu technicznego budynków, budowli oraz urządzeń, k) wyjazdy w teren w miarę potrzeb na nieruchomości znajdujące się na terenie działania ANR OT Szczecin. 9) Nadzór nad realizacją wykonywanych zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej w celu zintensyfikowania działań zmierzających do trwałego rozdysponowania pozostających w Zasobie nieruchomości lokalowych. 10) Sporządzanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dotyczy likwidacji obiektów. 11) Sporządzanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dotyczy konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych. 12) Wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z obsługą Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów, w tym również przygotowanie odpowiedzi kierowanych do podmiotów zewnętrznych 13) Inne czynności niezbędne do realizacji zadań określonych w pkt. 1-10. 3.4. Dodatkowo w ramach świadczenia usług na zadanie częściowe G Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać następujące czynności: 1) Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane lub usługi o wartości szacunkowej netto nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. 2) Przygotowanie dokumentacji, przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Biura Prezesa ANR niezbędnej do uruchomienia procedur związanych z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej netto przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. 3) Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych usług i spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Zamawiającego. 4) Prowadzenie wszelkiej korespondencji z podmiotami zewnętrznymi (np. PINB, Urząd Marszałkowski, ZWKZ, Starosta, Prezydent, Burmistrz, Wójt itp.) w zakresie dotyczących obiektów budowlanych będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Zamawiającego. 3.5. Zamawiający informuje, że każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno zadanie częściowe. Złożenie oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe, skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania. 3.6. Ze strony Wykonawcy realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować przez osoby wskazane w ofercie. Wykonywanie przedmiotu zamówienia za pomocą innych osób wymaga uzyskania zgody Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: b) posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub wykonują przez okres co najmniej 6 miesięcy - 2 usługi tożsame z zamówieniem, których przedmiotem było wykonywanie co najmniej 4 z niżej wymienionych czynności: - wykonywanie nadzoru nad budową lub remontem lub rozbiórką budynków lub budowli, - sporządzanie kosztorysów budów lub remontów lub rozbiórek, - sporządzanie planów robót i kosztorysów konserwacji lub remontów urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, - sporządzanie projektów rozbiórek i opisów rozbiórek do zgłoszeń, - dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, - dokonywanie ocen stanu technicznego obiektów budowlanych, - wykonywanie inwentaryzacji budowlanej budynków lub lokali, - przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym : opisu przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia. 8.3.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: przez okres co najmniej 6 miesięcy - 2 usługi tożsame z zamówieniem, których przedmiotem było wykonywanie co najmniej 4 z niżej wymienionych czynności: - wykonywanie nadzoru nad budową lub remontem lub rozbiórką budynków lub budowli, - sporządzanie kosztorysów budów lub remontów lub rozbiórek, - sporządzanie planów robót i kosztorysów konserwacji lub remontów urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, - sporządzanie projektów rozbiórek i opisów rozbiórek do zgłoszeń, - dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, - dokonywanie ocen stanu technicznego obiektów budowlanych, - wykonywanie inwentaryzacji budowlanej budynków lub lokali, - przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym : opisu przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ b) Załączenie dowodów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej, W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie o którym mowa w pkt 8.3.2. a) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt 8.3.2. b) tiret pierwszy i drugi. W razie konieczności w szczególności gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 8.3.2. a) i b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. wykonawca dysponuje co najmuje jedną osobą, która posiada: -uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej oraz złoży oświadczenie o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg zał. nr 5 do SIWZ, oraz -uprawnienia do projektowania w branży: konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, oraz złoży oświadczenie o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg zał. nr 5 do SIWZ 8.3.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania przez wykonawcę tymi osobami- załącznik nr 5 SIWZ, Wykonawca musi dysponować co najmuje jedną osobą, która posiada uprawnienia określone w pkt 8.3.3 lit b SIWZ. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wskazane w Wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia tj.: -uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej oraz złoży oświadczenie o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg zał. nr 5 do SIWZ, oraz -uprawnienia do projektowania w branży: konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, oraz złoży oświadczenie o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg zał. nr 5 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. 8.3.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dyżur - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom. Przyjęcie przez wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 19.2. Zawarcie umowy z wykonawcami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy. 19.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy: 1. w zakresie osób przy pomocy których Wykonawca wykonywał będzie usługę w stosunku do osób wskazanych w jego ofercie pod warunkiem, że osoby te legitymować się będą co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 2. w zakresie miarkowania wysokości kar umownych w okolicznościach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, 3. w przypadku zaistnienia stanu siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SIWZ. 4. w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT. 5. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin w pokoju 215, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin w kancelarii pokoju 5 parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr A - teren powiatu choszczeńskiego i wałeckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr A - teren powiatu choszczeńskiego i wałeckiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr B - teren powiatu goleniowskiego i łobeskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr B - teren powiatu goleniowskiego i łobeskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr C - teren powiatu gryfickiego i kamieńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr C - teren powiatu gryfickiego i kamieńskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr D - teren powiatu gryfińskiego, polickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr D - teren powiatu gryfińskiego, polickiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr E - teren powiatu myśliborskiego i pyrzyckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr E - teren powiatu myśliborskiego i pyrzyckiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr F - teren powiatu stargardzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr F - teren powiatu stargardzkiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr G - teren miasta na prawach powiatu Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr G - teren miasta na prawach powiatu Szczecin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyżur - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.