eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356302 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Tychy: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
AUKSO Orkiestra Kameralna Miasta Tychy Tychy al.Marszałka Piłsudskiego 16,
Gimnazjum nr 1 im. Armii Krajowej Tychy Brzozowa 24,
Gimnazjum nr 11 im. Jana III Sobieskiego Tychy Al. Niepodległości 108,
Gimnazjum nr 3 im. Jana Pawła II Tychy Borowa 123,
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Tychy Konecznego 1,
I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego Tychy Korczaka 6,
II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Cypriana Kamila Norwida Tychy Norwida 40,
III Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego Tychy Elfów 62,
Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. Tychy Lokalna 11,
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach Tychy Budowlanych 59,
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Tychy Al.Piłsudskiego 12,
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Tychy Filaretów 31,
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach Tychy al.Marszałka Piłsudskiego 12,
Miejski Zarząd Ulic i Mostów Tychy Budowlanych 59,
Miejskie Centrum Kultury Tychy Bohaterów Warszawy 26,
Miejskie Centrum Oświaty w Tychy Tychy al.Marszałka Piłsudskiego 12,
Młodzieżowy Dom Kultury nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków Tychy Kardynała Hlonda 1,
Muzeum Miejskie w Tychach Tychy plac Wolności 1,
PKM Tychy Sp. Z o.o. Tychy Towarowa 1,
Placówka Pieczy Zastępczej "Kwadrat" Tychy Budowlanych 59,
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Tychy Gen. Andersa 16,
Powiatowy Urząd Pracy Tychy Budowlanych 59,
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Tychy Kubicy 6,
Przedszkole nr 1 Tychy Myśliwska 102,
Przedszkole nr 21 Tychy Zelwerowicza 21,
Przedszkole nr 22 Tychy Dąbrowskiego 85,
Przedszkole nr 6 Tychy Konecznego 1,
Przedszkole nr 8 "Zielony Ogród" z oddziałami integracyjnymi Tychy Wojska Polskiego 2,
REGIONALNE CENTRUM GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ S.A. Tychy al. marsz. Piłsudskiego 12,
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach SA Tychy Sadowa 4,
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Rudolfa Zaręby Tychy Plac Wolności 4,
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Gustawa Morcinka Tychy Borowa 123,
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Curie Skłodowskiej Tychy Marii Curie Słodowskiej 4,
Szkoła Podstawowa nr 17 Tychy Begonii 5,
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Władysława Jagiełły Tychy Fitelberga 8,

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:ciąg dalszy Zamawiających: - SP nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi; - SP nr 3 Tychy; - SP nr 35 z Oddziałami Integracyjnymi; - SP nr 36 im. Narodów Zjednoczonej Europy Tychy; - SP nr 37 im. Kornela Makuszyńskiego Tychy; - SP nr 6 im. ks. Karola Palicy Tychy; - SP nr 7 im. Powstańców Śląskich Tychy; - Śródmieście Spółka z o.o.Tychy; - Teatr Mały Tychy; - Tyski Sport S. A. Tychy; - Tyski Zakład Usług Komunalnych Tychy; - Tyskie Linie Trolejbusowe Tychy; - Tyskie TBS Sp. z o.o. Tychy; - Urząd Miasta Tychy; - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 Tychy; - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 Tychy; - Zespół Szkół nr 1 im. Gustawa Morcinka Tychy; - Zespół Szkół nr 4 im. J. Groszkowskiego Tychy; - Zespół Szkół nr 5 Tychy; - Zespół Szkół nr 6 Tychy; - Zespół Szkół nr 7 Tychy; - Zespół Szkół nr 9 Tychy; - Zespół Szkół Specjalnych 8 Tychy; - Zespół Szkół Sportowych Tychy; - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Tychy; - Żłobek Miejski w Tychach Tychy.

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości  49, 43100   Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (URL): http://umtychy.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Prezydent Miasta Tychy na podstawie Zarządzenia nr 0050/401/16 z dnia 21 listopada 2016 r. wyznaczył Urząd Miasta Tychy zamawiającym, upoważnionym do przeprowadzenia wspólnego postępowania pn.: "Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy" i udzielenia zamówienia w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Tychy wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy składać pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy
Numer referencyjny: PZP.27.47.2016.AW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

tak


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej, w tym: o świadczenie usługi łączności głosowej, o świadczenie usługi obustronnej transmisji danych, o świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu o dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy. oraz dostawa aparatów telefonicznych i modemów. 2. Świadczone usługi telekomunikacyjne mają zapewnić między innymi: o przejęcie aktualnie wykorzystywanych numerów telefonicznych, w trybie określonym przez Prawo Telekomunikacyjne, o uruchomienie nowych aktywacji, o łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu. 3. Zamawiający przewiduje przeniesienie poszczególnych, obecnie posiadanych numerów użytkowników do sieci wybranego w postępowaniu operatora po zakończeniu realizacji dotychczasowej umowy podstawowej i uzupełniającej oraz wygaśnięciu wynikających z nich zobowiązań, z zastrzeżeniem, iż wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności techniczne i formalne, zmierzające do skutecznego przejęcia numeracji i rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych w wymaganym terminie, jeszcze w trakcie realizacji aktualnie obowiązujących umów. 4. Ilości aktywacji kart planowanych do uruchomienia, wraz z harmonogramem zostały określone, w załączniku nr 1c do SIWZ - Harmonogram. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: o umów, zawartych w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pomiędzy Urzędem Miasta i jednostkami organizacyjnymi Gminy. Wzór umowy dostarcza Wykonawca i uwzględnia w nim zapisy opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawierać będzie co najmniej dane wskazane w art. 56 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2016 nr 0 poz. 1489); o Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy; o Cennika biznesowego usług Wykonawcy dla usług nieopisanych w załączniku cenowym na życzenie Zamawiającego objętych podstępowaniem; o Przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych; o Kodeksu cywilnego. 6. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi na poziomie umożliwiającym realizację usług głosowych jak i transmisji danych na terenie kraju. W celu weryfikacji jakości świadczonych usług Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie wykonać pomiary zasięgu w wyznaczonych punktach : punkt A: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11 - hala główna; punkt B: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11 - pomieszczenia biurowe; punkt C: Tyski Sport S. A. 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7 - pomieszczenia biurowe punkt D: Urząd Miast Tychy, 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49 - pomieszczenia biurowe W punktach A do D Zamawiający wymaga sygnału 2G na poziomie nie gorszym niż -105dBm, od pierwszego dnia obowiązywania umowy przez cały jej okres Wykonawca zapewni utrzymanie paramentów świadczenie usług określonych w punktach A do D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
Dodatkowe kody CPV:64212000-5, 64212100-6, 64212300-8, 32250000-0, 32552410-4, 31712112-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zakres zamówienia obejmuje powtórzenie do 30 % wartości zamówienia podstawowego usług polegających na świadczeniu usług telefonii komórkowej, w tym: - świadczenie usługi łączności głosowej, - świadczenie usługi obustronnej transmisji danych, - świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu - dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy - oraz dostawa aparatów telefonicznych i modemów. Warunkiem udzielenia niniejszego zamówienia, będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym wykonawcą. Warunki na jakich zostanie udzielone powyższe zamówienie Zamawiający określi odnośnie do warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zgodnie z zamówieniem podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie musi zostać zrealizowane: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. z uwzględnieniem terminów pośrednich, które zostały wskazane w harmonogramie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne.
Informacje dodatkowe Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w/w dokumentu. Brak przedłożenia w/w dokumentów stanowić będzie podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów: -próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych materiałów, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; 2. Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania wymogu określonego w punkcie 1. zobowiązany będzie do: a) przeprowadzenia pomiarów mocy sygnałów: W celu weryfikacji jakości świadczonych usług Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt wykonać pomiary zasięgu w wyznaczonych punktach : punkt A: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11 - hala główna; punkt B: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11 - pomieszczenia biurowe; punkt C: Tyski Sport S. A. 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7 - pomieszczenia biurowe punkt D: Urząd Miast Tychy, 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49 - pomieszczenia biurowe W punktach A do D Zamawiający wymaga sygnału 2G na poziomie nie gorszym niż -105dBm, od pierwszego dnia obowiązywania umowy przez cały jej okres Wykonawca zapewni utrzymanie paramentów świadczenie usług określonych w punktach A do D. Pomiary zostaną przeprowadzone w w/w miejscach w tym samym dniu. Zamawiający zawiadomi o terminie pomiarów. Pomiary zostaną przeprowadzone w obecności 2 członków komisji przetargowej a ich rezultat zostanie potwierdzony w protokole którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Urządzenie z którego dokonany będzie pomiar dostarczy Zamawiający, po stronie Wykonawcy jest dostarczenie karty SIM. Pomiar wykonawcy, którego sygnał nie spełni wymagań, określonych w SIWZ spowoduje że oferta zostanie odrzucona.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został załączony do oferty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji15
wymiana sprzętu12
platforma do zarządania numerami i tworzenia bilingów8
czas naprawy sprzętu5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 3. Warunki zmiany są następujące: Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; - wypełniony formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ wraz z wersją elektroniczną dołączoną do oferty (np. na płycie CD). Do obliczenia wartości oferty należy uwzględnić daty wygaśnięcia umowy u obecnego operatora. W przypadku podpisania umowy, lub braku możliwości przeniesienia numerów telefonicznych w wyżej określonym czasie Zamawiający przedłuży umowę na czas nieokreślony. W tym przypadku wartość umowy zostanie proporcjonalnie pomniejszona. - oświadczenia wymienione w pkt 7.1 - 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); - dowód wpłaty wadium; - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.