eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarbimierz › Remont nawierzchni chodników oraz urządzeń wodnych w miejscowości Łukowice Brzeskie dz.nr.364

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356272 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Skarbimierz: Remont nawierzchni chodników oraz urządzeń wodnych w miejscowości Łukowice Brzeskie dz.nr.364
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 135160-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 122475-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarbimierz, krajowy numer identyfikacyjny 53051770900000, ul. ul. Parkowa  12, 49318   Skarbimierz, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 046 600, faks , e-mail ug.skarbimierz@pl
Adres strony internetowej (URL): www.skarbimierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni chodników oraz urządzeń wodnych w miejscowości Łukowice Brzeskie dz.nr.364

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont nawierzchni chodników oraz urządzeń wodnych w miejscowości Łukowice Brzeskie dz.nr.364. Budowa będzie wykonywana na podstawie dokumentacji technicznej i zgłoszenia robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
Dodatkowe kody CPV:45233222-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania : 3 miesiące od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/07/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BUDMAR Leszek Maryniak,  ,  Łukowice Brzeskie 34,  49-318,  Skarbimierz,  kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 222754.62 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres , w Szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy ,i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po wykonaniu pomiaru geodezyjnego powykonawczego stwierdzono różnicę między przedmiarem robót na podstawie ,którego sporządzono kosztorys ofertowy a obmiarem powykonawczym zadania. Na podstawie nowych obmiarów sporządzono kosztorys powykonawczy na wartość: brutto: 307 003,23zł ( słownie: trzysta siedem tysięcy trzy złote 23/100/. W związku z wykonaniem nowego chodnika betonowego stwierdzono ,iż do prawidłowego funkcjonowania ciągu pieszego należy rozebrać i ponownie ułożyć płyty drogowe bezpośrednio graniczące z w.w chodnikiem betonowym. Poziom posadowienia istniejących płyt betonowych znacznie odbiega od nowego chodnika .Połączenie chodnika i płyt betonowych należy uzupełnić mieszanką betonową .Ponadto wystąpiła kolizja chodnika z istniejącym hydrantem nadziemnym którego należy zdemontować i zastąpić go podziemnym , wartość tych robót wynosi kwotę brutto: 8351,01zł ( słownie : osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt jeden złotych 01/100. Ogółem wartość zadania wynosi brutto : 315 354,24zł ( słownie: trzysta piętnaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt cztery złote 24/100.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.