eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu kwaterunkowego- fotele biurowe obrotowe WP 1-5 - 174 szt. - krzesła obrotowe WP 1-16 - 579 szt. - fotele gabinetowe obrotowe WP 8-46 - 67 szt.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356091 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Wrocław: Dostawa sprzętu kwaterunkowego: - fotele biurowe obrotowe WP 1-5 - 174 szt. - krzesła obrotowe WP 1-16 - 579 szt. - fotele gabinetowe obrotowe WP 8-46 - 67 szt.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32537


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126, 50984   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02, e-mail szp@rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego: - fotele biurowe obrotowe WP 1-5 - 174 szt. - krzesła obrotowe WP 1-16 - 579 szt. - fotele gabinetowe obrotowe WP 8-46 - 67 szt.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

37/VI/WGSI/16/D

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

l. Zakres rzeczowy dostaw sprzętu kwaterunkowego - krzesła obrotowe, fotele obrotowe biurowe i gabinetowe (wymagany atest). 1.1. Fotel biurowy obrotowy z reg. podnoś, na mp WP1-5 -szt. 174 - fotel ma być wykonany wg załączonego rysunku nr 1 ; - fotel ma posiadać następujące wymiary- wys. siedziska min 450-550 mm, szer. siedziska min.530 mm, gł. siedziska min. 530 mm, wys. oparcia min. 730 mm z tolerancją (+/- 20 mm); - fotel ma mieć podstawę pięcioramienną chromowaną; - zastosować mechanizm "Tilt" wraz z aktualnym atestem ; - regulacja podnoszenia pneumatyczna za pomocą dźwigni; - fotel ma posiadać stałe podłokietniki z nakładkami wykończonego tworzywem sztucznym; - oparcie wysokie z zagłówkiem ze skóry naturalnej wykończone skórą naturalną, pozostała część oparcia tapicerowana siatką w kolorze czarnym (próbki z wzorem tkaniny i odcieniem do uzgodnienia z zamawiającym - 5 szt.); - siedzisko wykończone skórą naturalną w kolorze czarnym - fotel ma mieć szerokie komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie; - fotel ma mieć profilowane podparcie lędźwi; - fotel ma mieć możliwość swobodnego kołysania się; - fotel ma posiadać blokadę oparcia w pozycji pracy; - fotel ma posiadać samohamowne kółka do powierzchni twardych ; - fotele złożone pakować w opakowania bezpośrednie z tektury falistej i folii. - proponowany przez Oferenta wzór fotela proszę dostarczyć do wglądu u zamawiającego przed podpisaniem umowy, produkcją i dostawa do wszystkich miejsc dostaw. Wzór fotela przedstawić przy ul. Ligockiej 4 (Tel. 261 657 456); - Przedstawić certyfikat o trudnopalności tkaniny obiciowej. 1.2. Krzesła obrotowe z reg. podnoszeniem WP1-16 - szt. 579 - krzesło ma być wykonane wg załączonego rysunku nr 2; - krzesło ma mieć podstawę pięcioramienną chromowaną; - krzesło ma posiadać następujące wymiary szer. min 460 mm, gł. min.470 mm, wys. oparcia min. 490 mm, szer. oparcia min. 420 mm. Wysokość całkowita min. 960mm, max 1140 mm z tolerancją (+/- 20 mm); - zastosować mechanizm typu "CPT" wraz z aktualnym atestem; - krzesło ma posiadać regulowane w pionie podłokietniki z miękkimi nakładkami; - siedzisko -szkielet ma być wykonany z min. 6 warstwowej sklejkibukowej o gr min. 9 mm obłożony gąbką o gęstości min. 25kg/m3 -gr min. 40mm + min. 20 mm element profilujący; oparcie -szkielet ma być wykonany z tworzywa sztucznego obłożony gąbką o gęstości min. 21kg/m3 -gr min. 40mm + min. 20 mm element profilujący; - do obicia krzesła należy zastosować tkaninę obiciową tapicerską odporną na ścieranie w kolorze szarym (próbki z wzorem tkaniny i odcieniem do uzgodnienia z zamawiającym - 5 szt.); - krzesło ma mieć możliwość blokady oparcia w wybranej pozycji; - krzesło ma mieć regulowaną wysokość krzesła i oparcia; - krzesło ma posiadać samohamowne kółka do powierzchni twardych; - krzesła złożone pakować w opakowania bezpośrednie z tektury falistej i folii. - proponowany przez Oferenta wzór krzesła proszę dostarczyć do wglądu u zamawiającego przed podpisaniem umowy, produkcją i dostawa do wszystkich miejsc dostaw. Wzór krzesła przedstawić przy ul. Ligockiej 4 (Tel. 261 657 456); - Przedstawić certyfikat o trudnopalności tkaniny obiciowej. 1.3. Krzesła obrotowe z reg. podnoszeniem WP1-16 -szt. 6 - krzesło ma być wykonane wg załączonego rysunku nr 3; - krzesło obrotowe ma być dodatkowo podwyższone z dodatkową podpórką do trzymania stóp; - krzesło ma mieć podstawę czarna nylonowa; - zastosować mechanizm typu "CPT" wraz z aktualnym atestem; - siedzisko -szkielet ma być wykonany z min. 6 warstwowej sklejki bukowej o gr min. 9 mm obłożony gąbką o gęstości min. 25kg/m3 -gr min. 40mm + min. 20 mm element profilujący z tolerancją (+/- 20 mm); oparcie -szkielet ma być wykonany z tworzywa sztucznego obłożony gąbką o gęstości min. 21kg/m3 -gr min. 40mm + min. 20 mm element profilujący; - do obicia krzesła należy zastosować tkaninę obiciową tapicerską odporną na ścieranie w kolorze szarym (próbki z wzorem tkaniny i odcieniem do uzgodnienia z zamawiającym); - krzesło ma mieć możliwość blokady oparcia w wybranej pozycji; - krzesło ma mieć regulowaną wysokość krzesła i oparcia; - krzesło ma posiadać samohamowne kółka do powierzchni twardych; - krzesła złożone pakować w opakowania bezpośrednie z tektury falistej i folii. - proponowany przez Oferenta wzór krzesła proszę dostarczyć do wglądu u zamawiającego przed podpisaniem umowy, produkcją i dostawa do wszystkich miejsc dostaw. Wzór krzesła przedstawić przy ul . Ligockiej 4 (Tel. 261 657 456); - Przedstawić certyfikat o trudnopalności tkaniny obiciowej. 1.4. Fotel gabinet, obrotowy z reg. podn. na mp WP8-46 -szt. 67 - fotel ma być wykonany wg załączonego rysunku nr 4 ; - zastosować mechanizm "MULTIBLOCK" wraz z aktualnym atestem; - fotel ma posiadać następujące wymiary szer. min 650 mm, gł. siedziska min.650 mm, Wysokość całkowita min. 1170 mm, max 1121 mm z tolerancją (+/- 20 mm); - w oparcie i siedzisku fotela należy zastosować skórę naturalną w kolorze czarnym z obydwu stron (próbki z wzorem skóry i odcieniem do uzgodnienia z zamawiającym- 5 szt.); - fotel ma posiadać podłokietniki chromowe z nakładkami ze skóry ; - miejsce zszycia siedziska i oparcia mają być wykończoną nicią tapicerską wzmocnioną - fotel ma mieć szerokie komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie wyłożone miękką gąbką; - oparcie obszerne i wysokie z zagłówkiem, ma zapewnić komfortowe oparcie; - fotel ma mieć możliwość swobodnego kołysania się; - fotel ma posiadać blokadę oparcia w pozycji pracy; - fotel ma posiadać regulowaną wysokość fotela; - fotel ma posiadać regulację oporu oparcia; plecy użytkownika; - fotel ma mieć podstawę pięcioramienną chromowaną; - fotel ma posiadać samohamowne kółka do powierzchni twardych; - fotele złożone pakować w opakowania bezpośrednie z tektury falistej i folii. - proponowany przez Oferenta wzór fotela proszę dostarczyć do wglądu u zamawiającego przed podpisaniem umowy, produkcją i dostawa do wszystkich miejsc dostaw. Wzór fotela przedstawić przy ul. Ligockiej 4 (Tel. 261 657 456); - Przedstawić certyfikat o trudnopalności tkaniny obiciowej. 2. W/w krzesła i fotele mają być oznakowane WP trwałym znakiem numeru katalogowego i roku produkcji /rysunek nr 5 /, zgodnie z obowiązującymi w wojsku przepisami. W zależności od rodzaju sprzętu i użytego materiału, należy namalować farbą olejną lub drukarską, bądź oznakować cechownikiem kauczukowym w taki sposób, aby oznakowany przedmiot nie został uszkodzony i zeszpecony. Krzesła i fotele oznakować pod spodem siedziska. Legenda: WP2-23 - oznacza symbol danego sprzętu kwaterunkowego, natomiast liczba 16 - oznacza rok produkcji ( w tym wypadku winno być 16). Wielkość liter i cyfr ma być taka jak na rysunku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT189934.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
M SEATING Sp. z o.o.,  mseating@wp.pl,  Ługwałd 2p ,  11-001,  Dywity,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199660
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199660
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 712416
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.