eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanica › Wyznaczenie tras rowerowych oraz zakup namiotu plenerowego w gminie Olszanica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Olszanica: Wyznaczenie tras rowerowych oraz zakup namiotu plenerowego w gminie Olszanica
Numer ogłoszenia: 35564 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica , 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-76-10, faks 0-13 461-73-73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyznaczenie tras rowerowych oraz zakup namiotu plenerowego w gminie Olszanica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i dostaw realizowanych pn. Wyznaczenie tras rowerowych oraz zakup namiotu plenerowego z podziałem na zadania: 1. Zadanie nr 1 Budowa wolnostojących tablic reklamowych o wym. planszy 2,5m x 5,0 m w m. Orelec, Stefkowa i Uherce Mineralne z oznakowaniem tras rowerowych tabliczkami kierunkowymi i dostawę i montaż ławek i koszy na śmieci w m. Zwierzyń, Uherce Mineralne, Paszowa, Stefkowa, Orelec, 2. Zadanie nr 2 Zakup i dostawa namiotu plenerowego. 3. Podstawą wykonania robót budowlano - montażowych jest: pozwolenie na budowę tablic wolnostojących , Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych oraz przedmiar robot. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie : 4.1 Zadanie nr 1 - Budowa wolnostojących tablic reklamowych o wym. planszy 2,5m x 5,0 m w m. Orelec, Stefkowa i Uherce Mineralne z oznakowaniem tras rowerowych tabliczkami kierunkowymi i dostawę ławek i koszy na śmieci w m. Zwierzyń, Uherce Mineralne, Paszowa, Stefkowa, Orelec, Tablice wolnostojące w m. Stefkowa, Uherce Mineralne i Orelec realizowane na podstawie pozwolenia na budowę i projektu budowlanego z zakresem robót: 4.1.1 Tablice wolnostojące : konstrukcja wg. projektu budowlanego - roboty ziemne - podkłady betonowe, - stopy fundamentowe zbrojone - słupy żelbetowe - izolacje przeciwwilgociowe, - stelaż o konstrukcji stalowej - konstrukcja wg. projektu budowlanego 4.1.2 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej 3 szt o wym. 2,5 m wysokość , 5,0 m długość: poszycie z paneli z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min 0,55 mm ( wym. panela wys. 2,5 m długość od 0.6 do 0,9 m , zaginanie krawędziowe , szata graficzna i kolorystyczna ustalana z wykonawcą po podpisaniu umowy zawierająca min: herb gminy, nazwę gminy, adres strony internetowej gminy, napis np. Hasło promocyjne składające się maksymalnie z sześciu słów , tło: fotografia na całej powierzchni np. obiektu pałacowego ( zdjęcia i projekt motywu dostarcza zamawiający), grafika: jednostronna niepodświetlana folia odblaskowa. Tablice montowane do konstrukcji stalowej wykonanej wg. projektu budowlanego. 4.1.3 - tabliczki kierunkowe w ilości 35 szt o wym. 30 cm długość i 15 cm wysokość, grubość min. 5 mm z PCV montowane do drzew innych stałych punktów w terenie z motywem roweru na białym tle, 4.1.4 - tablice informacyjne w ilości 3 szt z PCV o wym. 3 m długość i 2 m wysokość do montażu na ścianie budynku. Szata graficzna i kolorystyczna ustalana z wykonawcą po podpisaniu umowy zawierająca min. mapa terenowa z trasami rowerowymi, szlakami Nordic Walking, z fotografiami i oznaczeniami zabytków i miejsc wartych odwiedzenia ( mapy, zdjęcia i projekt motywu dostarczy zamawiający) . Grafika: niepodświetlona folia winylowa zabezpieczona laminatem UV. 4.1.5 - dostawa i montaż ławek parkowych w ilości 35 szt - Projektuje się dostawę i montaż ławek o stalowych elementach nośnych i siedziskach drewnianych z oparciem ( drewno liściaste barwione). Elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo i zabezpieczone powierzchniowo środkami nietoksycznymi. Wymiary ławek : - długość od 170 cm do 200 cm - głębokość siedziska od 38 cm - 42 cm - wysokość od 75 cm do 85 cm od podłoża do górnej krawędzi oparcia 4.1.6 - dostawa i montaż koszy na śmieci w ilości 35 szt - Projektuje się kosze na śmieci o pojemności od 30 do 40 litrów, wykonane z blachy ocynkowanej malowane proszkowo w kolorze brąz lub zieleń farbą do malowania zewnętrznego wytrzymała na warunki atmosferyczne, montowane na słupkach stalowych o wysokości ponad terenem od 90 - 100 cm oraz w podłożu od 30 - 40 cm, obrotowy pojemnik ułatwiający opróżnianie , wyposażony w daszek 4.2 Zadanie nr 2 - Dostawa namiotu plenerowego - 1 szt o wym. Szerokość od 5 m do 6 m i długość od 12 m - 15 m. Materiał plandekowy PVC, grubość dachu ok. 500g/m2, grubość ścian bocznych ok. 500g/m2 . Konstrukcja stalowa w pełni ocynkowana, wykonana z rur o średnicy ok. 50 mm , grubość ścianki rury ok 1,3 mm, łączniki o średnicy ok 55 mm. Rury pomocnicze z rur o średnicy od 38 mm do 50 mm grubość ścianki rury ok 1,2mm . Wysokość ścianek bocznych ok 2 m , wysokość w szczycie ok. 3 m. Dwa wejścia w ściankach szczytowych otwierane na zamek błyskawiczny z możliwością podwinięcia, w ściankach bocznych okna z folii PVC z możliwością podwinięcia. Każda ścianka pojedynczo montowana do konstrukcji. Namiot dodatkowo wzmocniony ramą przypodłogową i wzmocniony stelaż dachu. 5. Do wykonania zamówienia należy zastosować materiały zgodnie z dokumentacją projektową oraz dopuszczone do stosowania przez ITB poświadczone dokumentami. 6. dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm , aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. wszelkie nazwy własne produktów użyte w specyfikacji technicznej , dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót winny być interpretowane jako definicje standardów a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami / urządzeniami równoważnymi innych producentów a jeśli zmiana ta spowoduje koszty dodatkowe to ponosi je wykonawca. 8. W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych , materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty. 9. Nie umieszczenie w ofercie z zestawieniu zamiennych , równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie , że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. 10. Zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego rt. 87 ust.2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych dokona poprawy materiałów i urządzeń na podane w dokumentacji bez zmiany wynagrodzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.23.20-0, 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-2, 30.19.21.70-5, 45.22.35.00-1, 45.11.27.12-9, 44.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia dysponowania co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych . Osoba ta musi być wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem następujących sytuacji: a) w przypadku zaniechania produkcji poszczególnych elementów przedmiotu umowy skutkujących niemożliwością świadczenia, b) zmiany osobowe Wykonawcy lub Zamawiającego (przy czym zmiana osoby wykonującej umowę możliwa jest przy zachowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ), c) w przypadku dokonania robót zamiennych - roboty budowlane mieszczące się w opisie przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczących obiektów budowlanych objętych zakresem umowy, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano, możliwe do rozliczenia w ramach zawartej umowy d) w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione, e) zmiany podwykonawców f) zmiany terminu realizacji zamówienia, g) zmiany harmonogramu finansowo-rzeczowego. Warunkiem dokonania zmian jest zachowanie następujących warunków: - zainicjowanie zmiany warunków przez Zamawiającego bądź Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany - przedstawienie opisu proponowanej zmiany, - akceptacji zmiany przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Olszanica, 38-722 Olszanica 81.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszanica, 38-722 Olszanica 81.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadającym warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa wolnostojących tablic reklamowych o wym. planszy 2,5m x 5,0 m w m. Orelec, Stefkowa i Uherce Mineralne z oznakowaniem tras rowerowych tabliczkami kierunkowymi i dostawę i montaż ławek i koszy na śmieci w m. Zwierzyń, Uherce Mineralne, Paszowa, Stefkowa, Orelec,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.1 Tablice wolnostojące : konstrukcja wg. projektu budowlanego - roboty ziemne - podkłady betonowe, - stopy fundamentowe zbrojone - słupy żelbetowe - izolacje przeciwwilgociowe, - stelaż o konstrukcji stalowej - konstrukcja wg. projektu budowlanego 4.1.2 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej 3 szt o wym. 2,5 m wysokość , 5,0 m długość: poszycie z paneli z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min 0,55 mm ( wym. panela wys. 2,5 m długość od 0.6 do 0,9 m , zaginanie krawędziowe , szata graficzna i kolorystyczna ustalana z wykonawcą po podpisaniu umowy zawierająca min: herb gminy, nazwę gminy, adres strony internetowej gminy, napis np. Hasło promocyjne składające się maksymalnie z sześciu słów , tło: fotografia na całej powierzchni np. obiektu pałacowego ( zdjęcia i projekt motywu dostarcza zamawiający), grafika: jednostronna niepodświetlana folia odblaskowa. Tablice montowane do konstrukcji stalowej wykonanej wg. projektu budowlanego. 4.1.3 - tabliczki kierunkowe w ilości 35 szt o wym. 30 cm długość i 15 cm wysokość, grubość min. 5 mm z PCV montowane do drzew innych stałych punktów w terenie z motywem roweru na białym tle, 4.1.4 - tablice informacyjne w ilości 3 szt z PCV o wym. 3 m długość i 2 m wysokość do montażu na ścianie budynku. Szata graficzna i kolorystyczna ustalana z wykonawcą po podpisaniu umowy zawierająca min. mapa terenowa z trasami rowerowymi, szlakami Nordic Walking, z fotografiami i oznaczeniami zabytków i miejsc wartych odwiedzenia ( mapy, zdjęcia i projekt motywu dostarczy zamawiający) . Grafika: niepodświetlona folia winylowa zabezpieczona laminatem UV. 4.1.5 - dostawa i montaż ławek parkowych w ilości 35 szt - Projektuje się dostawę i montaż ławek o stalowych elementach nośnych i siedziskach drewnianych z oparciem ( drewno liściaste barwione). Elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo i zabezpieczone powierzchniowo środkami nietoksycznymi. Wymiary ławek : - długość od 170 cm do 200 cm - głębokość siedziska od 38 cm - 42 cm - wysokość od 75 cm do 85 cm od podłoża do górnej krawędzi oparcia 4.1.6 - dostawa i montaż koszy na śmieci w ilości 35 szt - Projektuje się kosze na śmieci o pojemności od 30 do 40 litrów, wykonane z blachy ocynkowanej malowane proszkowo w kolorze brąz lub zieleń farbą do malowania zewnętrznego wytrzymała na warunki atmosferyczne, montowane na słupkach stalowych o wysokości ponad terenem od 90 - 100 cm oraz w podłożu od 30 - 40 cm, obrotowy pojemnik ułatwiający opróżnianie , wyposażony w daszek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.23.20-0, 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-3, 30.19.21.70-5, 45.22.35.00-1, 45.11.27.12-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa namiotu plenerowego - 1 szt o wym. Szerokość od 5 m do 6 m i długość od 12 m - 15 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał plandekowy PVC, grubość dachu ok. 500g/m2, grubość ścian bocznych ok. 500g/m2 . Konstrukcja stalowa w pełni ocynkowana, wykonana z rur o średnicy ok. 50 mm , grubość ścianki rury ok 1,3 mm, łączniki o średnicy ok 55 mm. Rury pomocnicze z rur o średnicy od 38 mm do 50 mm grubość ścianki rury ok 1,2mm . Wysokość ścianek bocznych ok 2 m , wysokość w szczycie ok. 3 m. Dwa wejścia w ściankach szczytowych otwierane na zamek błyskawiczny z możliwością podwinięcia, w ściankach bocznych okna z folii PVC z możliwością podwinięcia. Każda ścianka pojedynczo montowana do konstrukcji. Namiot dodatkowo wzmocniony ramą przypodłogową i wzmocniony stelaż dachu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.