eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów w 2015 roku



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Niechlów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 355220 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niechlów , ul. Głogowska 31, 56-215 Niechlów, woj. dolnośląskie, tel. 065 5435688, faks 0-65 5435814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechlów w 2015 roku. Postanowienia ogólne: Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z przepisami prawa tj. w szczególności: 1. ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, 2. ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013r poz. 21) oraz aktami wykonawczymi, 3. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013r, poz. 1232 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, 4. ustawą z dnia z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2014r, poz. 1182 z późn. zm.), 5. Uchwała nr XXV/154/2013 Rady Gminy Niechlów z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie: regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Niechlów, 6. Uchwała nr XXIII/134/2012 Rady Gminy Niechlów z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie: odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, 7. Uchwała nr XXV/155/2013 Rady Gminy Niechlów z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie: szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Niechlów. 3.3. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do prowadzenia na rzecz zamawiającego następujących prac: 1) Świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów, 2) Świadczenie usługi zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów, 3) Sporządzanie harmonogramów odbioru odpadów, 4) Uporządkowania terenu w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów, 5) Dostarczenie worków na odpady gromadzone selektywnie, 6) Kontrola przestrzegania obowiązku selektywnego zbierania odpadów, 7) Rozpatrywanie reklamacji i ponoszenie odpowiedzialności za szkody związane z nienależytą realizacją zamówienia, 8) Prowadzenie działań związanych z wymianą danych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 9) Inne prace objęte przedmiotem zamówienia, nie wymienione w punktach 1-8. 3.4. W rzeczowy szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem publicznym wchodzą następujące czynności: ROZDZIAŁ I W ramach świadczenia usługi odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów komunalnych (według wykazu nieruchomości - załącznik nr 1a SIWZ): a) odpady komunalne zmieszane, b) odpady z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metali zebrane w sposób selektywny - w każdej ilości, c) odpady ze szkła, zebrane w sposób selektywny - w każdej ilości, d) odpady z papieru, zebrane w sposób selektywny- w każdej ilości, 2) Systematycznego, zgodnego z harmonogramem, odbioru zmieszanych odpadów komunalnych. 3) Systematycznego, zgodnego z harmonogramem, odbioru odpadów komunalnych zebranych selektywnie. 4) Odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z częstotliwością: 1) co 3 tygodnie - zmieszane odpady komunalne; 2) raz w miesiącu - segregowane odpady komunalne zbierane w workach; 5) Odbierania segregowanych odpadów komunalnych z pojemników 1100L (według wykazu pojemników 1100 L - załącznik nr 1b SIWZ) z częstotliwością: 1) 2 razy w miesiącu w okresie od stycznia do grudnia. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba pojemników 1100 L może ulec zmianie. Zmiana taka nie będzie stanowić zmiany umowy bądź wynagrodzenia Wykonawcy. 6) Odbierania odpadów tj. odpady wielkogabarytowe, niektóre wielkogabarytowe odpady budowlane i rozbiórkowe (z wyłączeniem gruzu budowlanego), chemikalia i przeterminowane leki dwa razy w roku - przed sezonem letnim i sezonem zimowym oraz zużyte opony raz w roku. UWAGA Odbiór odpadów komunalnych odbywał się będzie wg wykazu nieruchomości i pojemników - załącznik nr 1a i 1b SIWZ, UWAGA a. Gmina Niechlów położona jest w północnej części województwa dolnośląskiego. Jest gminą wiejską, obejmująca 21 sołectw (skupiające 21 miejscowości gminy). b. Powierzchnia: 152 km2 c. Zgodnie ze złożonymi u Zamawiającego deklaracjami liczba mieszkańców wynosi: 4070 osób Liczba nieruchomości niezamieszkałych: 80 d. Prognozowana ilość odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych do odebrania przez podmiot w 2015r. - 856,5 Mg e. Liczba obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych może ulec zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu. Zmiana taka nie będzie stanowić podstawy zmiany umowy bądź wynagrodzenia Wykonawcy. f. Wykaz nieruchomości oparty na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach stanowi załącznik nr 1a SIWZ ) Zamawiający zakazuje Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właściciela nieruchomości. 8) Zamawiający zakazuje mieszania odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Niechlów z odpadami odebranymi z terenu innej gminy. 9) Zamawiający wskazuje, że odbiór odpadów może być prowadzony we wszystkie dni tygodnia, w godz. od 06:00 do 20:00, z wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. 10) Zamawiający wskazuje, że odbieranie z nieruchomości odpadów prowadzone będzie w następujący sposób: a) z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie jednorodzinnej - odpady odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję , b) z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej - odpady odbierane będą z boksów/pergol śmietnikowych przeznaczonych do gromadzenia odpadów lub w miejscach wyznaczonych przez właścicieli nieruchomości, c) z nieruchomości niezamieszkałych - odpady odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję, d) z nieruchomości zamieszkałych przez osoby starsze lub niepełnosprawne załącznik nr 2 SIWZ- odpady odbierane będą z terenu posesji (do około 10-15 metrów od bramy - granicy nieruchomości) 11) Zamawiający wskazuje, że odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, odbierane będą w pojemnikach/workach określonych poniżej: a) pojemniki na odpady o pojemności 110 L b) pojemniki na odpady o pojemności 120 L c) pojemniki na odpady o pojemności 240 L d) pojemniki na odpady o pojemności 1100 L e) kontenery KP 7 o pojemności 7 m3 f) pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami lub napisami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego, o pojemności 1100 L; g) pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami lub napisami w stosunku do zbiórki przeterminowanych leków, h) worki z folii LDPE o pojemności 120L oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie z przeznaczeniem na: papier, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, szkło. 12) Zamawiający wskazuje następujące oznaczenia kolorystyczne dla worków, w których gromadzone są odpowiednio segregowane odpady komunalne: a) niebieski - papier b) żółty - tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe c) biały - szkło. 13) Zamawiający wskazuje, że odpady segregowane tj. odpady wielkogabarytowe, chemikalia oraz niektóre z grupy odpadów budowlanych i rozbiórkowych (z wyłączeniem gruzu budowlanego) odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję lub z boksów/pergol śmietnikowych, zużyte opony w miejscach wskazanych przez Zamawiającego ROZDZIAŁ II W ramach świadczenia usługi zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Niechlów Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Osiągnięcia w okresie realizacji niniejszej umowy poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w wysokości wskazanej w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r, poz. 645), 2) Ograniczenia w okresie realizacji niniejszej umowy masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z poziomami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r, poz. 676). 3) Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r poz. 21), ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013r poz. 1399 z późn. zm.) zgodnymi z wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla województwa Dolnośląskiego, przyjętego przez Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, w szczególności poprzez: a) przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do istniejących w północno-centralnym regionie regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. W przypadkach, o których mowa w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r poz. 21) oraz art. 9l ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 1399 z późn. zm.) zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania można przekazać do instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania o statusie zastępczej, znajdującej się w północno-centralnym regionie gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa Dolnośląskiego 2012 i zapewniającej osiągnięcie wymaganych przepisami prawa poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, uwzględniając najlepszą dostępną technikę i technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska oraz spełniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012r. w sprawie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 24 września 2012r poz. 1052), b) przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów z zachowaniem hierarchii postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 8 stycznia 2013r. o odpadach. ROZDZIAŁ III W ramach realizacji prac związanych ze sporządzaniem harmonogramów odbioru odpadów Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Sporządzania i przedkładania do akceptacji Zamawiającemu harmonogramów odbioru odpadów komunalnych, w tym odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w następujących terminach : a) maksymalnie do 7 dni liczonych od daty zawarcia umowy (opartego na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach) - harmonogramu obejmującego okres od dnia 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. b) w terminie do 30 listopada 2015r 2) Przedkładania Zamawiającemu każdorazowo do akceptacji projektu harmonogramu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału celem jego zatwierdzenia. 3) Zamawiający zobowiązany jest do zatwierdzenia lub zgłoszenia zastrzeżeń do przedłożonego projektu harmonogramu w terminie maksymalnie do 14 dni. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania bieżącej aktualizacji wykazu nieruchomości (opartego na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia poprawek co do terminów odbioru odpadów zawartych w przedłożonym przez Wykonawcę projekcie harmonogramu, w zakresie nie wykraczającym poza ustaloną w umowie częstotliwość odbioru odpadów, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych poprawek w harmonogramie. ROZDZIAŁ IV W ramach realizacji prac związanych z uporządkowaniem terenu w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Uporządkowania miejsca, w którym odbywa się usługa odbioru odpadów z zanieczyszczeń i odpadów, które wysypały się Wykonawcy z pojemników, kontenerów, narzędzi, worków i pojazdów podczas realizacji usługi. 2) Ustawiania pojemników w miejscu pierwotnej lokalizacji po przeprowadzeniu ich opróżnienia. 3) Realizowania podczas prowadzonej usługi odbioru odpadów gromadzonych selektywnie czynności, polegających na uporządkowaniu terenu obejmującego miejsca ustawienia pojemników lub miejsca wystawienia worków, poprzez usunięcie odpadów podlegających segregacji. ROZDZIAŁ V W ramach realizacji prac związanych z dostarczaniem worków i pojemników na odpady gromadzone selektywnie Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Dostarczenia worków na wymianę przy każdym realizowanym odbiorze odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w ilościach odpowiadających liczbie odebranych worków lub w ilościach wskazanych przez właściciela nieruchomości (zgodnie z jego potrzebami) w tej samej kolorystyce odpowiadającej rodzajowi gromadzonej frakcji i, z zastrzeżeniem podpunktu a. a) Miesięczna ilość worków dla nieruchomości zamieszkałej przez następującą liczbę osób: - od 1 do 2 osób wynosi po jednym worku 120l z folii na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny, - od 3 do 6 osób wynosi po dwa worki 120l z folii na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny, - powyżej 6 osób wynosi powyżej dwóch worków 120l z folii na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny, 2) Dostarczenia w przypadku nowych nieruchomości zamieszkałych, a wskazanych przez Zamawiającego w wykazie nieruchomości podlegającym bieżącej aktualizacji - worków zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt 1 niniejszego rozdziału. 3) Wyposażenia na okres realizacji umowy punktów biorących udział w zbiórce przeterminowanych i niewykorzystanych leków w pojemnik - wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. UWAGA 1. Wykaz punktów biorących udział w zbiórce przeterminowanych i niewykorzystanych leków, stanowi załącznik do umowy do którego Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości obsługiwanych punktów co nie ma wpływu na cenę. ROZDZIAŁ VI W ramach realizacji prac wiązanych z kontrolą przestrzegania obowiązku selektywnego zbierania odpadów Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Weryfikacji poprawności segregacji odpadów, która będzie polegała w szczególności na cyklicznym sprawdzaniu zawartości pojemników ze zmieszanymi odpadami komunalnymi zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt 2 i 3 niniejszego rozdziału. 2) Kontrolowania nie mniej niż 10% ilości pojemników opróżnianych każdego dnia uwzględnionego w harmonogramie. 3) Kontrolowania nieruchomości w zakresie zgodności pojemności pojemników oraz ich ilości z danymi zadeklarowanymi przez właściciela nieruchomości. 4) Stwierdzenia braku prawidłowej segregacji odpadów w przypadku, gdy w pojemniku na zmieszane odpady komunalne znajdują się odpady, które powinny być gromadzone selektywnie, a stanowią zawartość większą niż 10% objętości odpadów. 5) Przeprowadzania kontroli w konkretnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. 6) Dokumentowania przypadków naruszenia obowiązku w zakresie selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych poprzez sporządzenie protokołu zawierającego dokumentację filmową lub fotograficzną wraz z podaniem adresu nieruchomości/lokalizacji pojemnika. a) dokumentacja, o której mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału winna jednoznacznie określać lokalizację nieruchomości-pojemnika oraz opisywać zawartość pojemnika w sposób pozwalający na bezsporne wskazanie naruszenia obowiązku segregacji odpadów. 7) W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Zamawiającego. ROZDZIAŁ VII W ramach realizacji prac związanych z reagowaniem na reklamacje i odpowiedzialności za szkody Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Podjęcia reakcji (tzn. rozpoczęcia działań na miejscu zdarzenia) w przypadkach wynikłych w toku realizacji niniejszej umowy, mających związek z nieprawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. ROZDZIAŁ VIII W ramach realizacji prac związanych z prowadzeniem wymiany danych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 stycznia 2013r o odpadach. 2) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca. b) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca. c) Zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych tj. odpadów wielkogabarytowych, chemikaliów, odpadów budowlanych i rozbiórkowych (z wyłączeniem gruzu budowlanego)oraz zużytych opon przeterminowanych leków w terminie 7 dni od odbioru. d) Kartę przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) Kwartalne sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. f) Kwartalną informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy. g) Zestawienie kwitów wagowych ważonych na instalacji docelowej, do której przekazywane są odpady w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca. 3) Zapewnienia przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych. 4) Zachowania w tajemnicy wszystkich danych, które pozyskał w trakcie realizacji umowy, jak i po jej ustaniu. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania sporządzania i przesyłania dodatkowych danych-raportów, w ramach prowadzonej wymiany danych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą według występujących potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. ROZDZIAŁ IX W ramach realizacji innych prac w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, nie wymienionych w rozdziałach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Uczestniczenia wspólnie z Zamawiającym w kontrolach lub objazdach mających na celu weryfikację nieprawidłowości realizowania usług...

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w wysokości do 30% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 8.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Niechlów, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) - wpis winien obejmować odpady określone w SIWZ, b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie uchylonej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, zgodnie z art. 250 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013r. poz. 21) lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013r. poz. 21), c) posiada zezwolenie w zakresie zbierania odpadów wydane na podstawie uchylonej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, które zgodnie z art. 232 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013r. poz. 21) zachowuje ważność na czas, na jaki zostało wydane, nie dłużej jednak niż przez dwa lata od dnia wejścia w życie nowej ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (lub wykonuje): a) usługi odbierania zmieszanych odpadów komunalnych od minimum 5 000 osób łącznie, o łącznej wartości usług nie mniejszej niż 500 000,00 zł ( pięćset tysięcy 00/100 zł) brutto rocznie, świadczone nieprzerwanie w okresie minimum 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza wykazanie nie więcej niż dwóch usług spełniających łącznie warunek opisany w zdaniu powyżej,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg Załącznika

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg Załącznika

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: niechlow.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niechlów ul. Głogowska 31 ; 56 - 215 Niechlów biuro nr 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Niechlów ul. Głogowska 31 ; 56 - 215 Niechlów biuro nr 19..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.