eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › ZP.271.28.2014 - Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Ząbki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Ząbki: ZP.271.28.2014 - Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Ząbki
Numer ogłoszenia: 355020 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ząbki , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 5109700, faks 22 5109888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.28.2014 - Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Ząbki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania nawierzchni jezdni, chodników, ciągów pieszych, placów i ścieżek rowerowych na obszarze miasta Ząbki oraz terenów nieruchomości faktycznie zarządzanych przez miasto. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - zimowe utrzymanie nawierzchni jezdni: jezdnie objęte standardem kategorii I - 16 320 km; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Część II - zimowe utrzymanie nawierzchni chodników: mechaniczne lub ręczne oczyszczanie ciągów pieszych, placów i ścieżek rowerowych stanowiących łączną powierzchnię netto 44 355 m2 (powierzchnia po uwzględnieniu odkładu); szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Część III - zimowe utrzymanie terenów nieruchomości faktycznie zarządzanych przez miasto Ząbki: ciągi pieszo-jezdne, dojścia do budynków i towarzyszących pomieszczeń gospodarczych i sanitarnych o nawierzchni gruntowej o łącznej powierzchni netto 9100 m2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera załącznik nr 2C do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z Części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-2, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny w zakresie Części I, Części II i Części III zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, dla Części I, co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu jezdni, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto; dla Części II, co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu chodników, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. dla Części III - Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnieniem postawionego warunku będzie wykazanie się posiadaniem wiedzy i doświadczenia oddzielnie dla każdej Części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje dla Części I: a)pługo-piaskarką na podwoziu samochodowym ciężarowym - min. 1 szt.; b)ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług - min. 1 szt. c)piaskarką lub rozrzutnikiem rolniczym do rozsypywania kruszywa - min. 1 szt.; d)koparko-ładowarką - min. 1 szt. W przypadku, gdy Wykonawca posiada min. 2 szt. pługo-piaskarki na podwoziu samochodowym ciężarowym, o którym mowa w pkt. a) nie musi wykazywać posiadania pojazdów o których mowa w pkt. b) i c). dla Części II - Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. dla Części III - Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunku w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny w zakresie Części I, Części II i Części III zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania w/w warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia dla Części I: na kwotę co najmniej 150 000 PLN, dla Części II: na kwotę co najmniej 100 000 PLN, dla Części III: na kwotę co najmniej 70 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla Części I, co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu jezdni, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto; dla Części II, co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu chodników, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 6 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni jezdni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jezdnie objęte standardem kategorii I - 16 320 km; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera załącznik nr 2A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-2, 90.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mechaniczne lub ręczne oczyszczanie ciągów pieszych, placów i ścieżek rowerowych stanowiących łączną powierzchnię netto 44 355 m2 (powierzchnia po uwzględnieniu odkładu); szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera załącznik nr 2B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-2, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie terenów nieruchomości faktycznie zarządzanych przez miasto Ząbki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągi pieszo-jezdne, dojścia do budynków i towarzyszących pomieszczeń gospodarczych i sanitarnych o nawierzchni gruntowej o łącznej powierzchni netto 9100 m2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera załącznik nr 2C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-2, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.