To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Ostrów Wielkopolski: Dostawa miału węglowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Ostrów Wielkopolski woj. wielkopolskie według odrębnego wykazu.
Numer ogłoszenia: 35486 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11902 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Ostrów Wielkopolski woj. wielkopolskie według odrębnego wykazu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 151,00 tony miału węglowego - miał węglowy: 23-20-08 - wartości opałowej min 23 KJ/kg - popiół < 20% - siarka < 0,8%. Wykonawca do oferty dołączy dokumenty potwierdzające jakość i miejsce pochodzenia oferowanego opału (świadectwo jakości). Dostawy realizowane w godzinach pracy szkół i przedszkoli od godz. 800-1500. Przekazanie ładunku w jednostce organizacyjnej za dokumentem zdawczo-odbiorczym zawierającym wagę realizowanej dostawy, ceny, parametry jakościowe (klasa), potwierdzone świadectwem jakości - dołączyć każdorazowo świadectwo (kserokopia poświadczona za zgodność odpisu z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy). Odbiorcami dostawy są jednostki organizacyjne Gminy Ostrów Wielkopolski wyszczególnione w załączniku do SIWZ. W przypadku braku w/w dokumentów dostawa nie zostanie odebrana. Protokolarny odbiór ładunku (opału) w obecności palacza kotłowni c.o. i dyrektora placówki oświatowej. Rozładunek na wyraźne polecenie i w miejscu wskazanym przez palacza c.o. Samowolny rozładunek nie będzie uznany za dostawę. Z uwagi na pojemność magazynową składów opalu, możliwość dojazdu do magazynu, jednorazowe dostawy środkami transportu o ładowności nie wyższej niż 5-10 ton. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału skrzyni ładunkowej prowizorycznymi przegrodami i dostarczenie ładunku na w ten sposób podzielonej naczepie do kilku placówek. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości dowiezionego opału w najbliższym punkcie wagowym wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku różnic wagowych (dopuszczalna tolerancja wagowa -granica błędu- to 30 kg) wagi ładunku mniejszej od wagi wynikającej z dokumentu zdawczo-odbiorczego umowa na dostawę zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości umownej zamówienia (10% x 151 tony x cena jednostkowa określona przez Wykonawcę). Wymagania odnośnie gwarancji i rękojmi: Dostawy realizowane po uprzednim powiadomieniu odbiorcy dostawy Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczonego opału w punkcie wskazanym przez Zamawiającego (laboratorium analityczne). W przypadku stwierdzenia jakości zgodnej lub wyższej z zamówieniem na koszt Zamawiającego. W przypadku jakości gorszej od jakości określonej w zamówieniu na koszt Wykonawcy. Koszt badań potracony zostanie z faktury za dostawę na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający powiadomi Wykonawcę (faksem na nr telefonu wskazany w ofercie) o dniu i godzinie pobrania prób opału do badań - na dwa dni kalendarzowe przed planowanym terminem pobrania próby. Próby będą pobierane z ilości nie mniejszej niż 100 kg...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GS OMB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. 29 Grudnia 2c,, 63-460 Nowe Skalmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54662,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62604,60
Oferta z najniższą ceną: 62604,60 / Oferta z najwyższą ceną: 70064,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych diagnoz dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Rozbudowa ulicy Krakowskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Kujawskiej do ul. Grunwaldzkiej - chodnik
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 z podziałem na zadania
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.