eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego oraz sygnału internetowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Somonino: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego oraz sygnału internetowego.
Numer ogłoszenia: 354724 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somonino , ul. Ceynowy, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 058 6841121, faks 058 6841144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.somonino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego oraz sygnału internetowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego, specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych oraz urządzenia wielofunkcyjnego. 1. Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego w ilości 114 kpl. do następujących odbiorców: 1) Gminne Przedszkole w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, 83-311 Goręczyno - 5 zestawów. 2) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 3) Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 5) Świetlica przy Szkole Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Wolności 42, 83-314 Somonino - 15 zestawów. 6) Świetlica przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 7) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo - 10 zestawów. 8) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Borczu, 83-312 Hopowo - 6 zestawów. 9) Świetlica przy Zespole Szkół w Goręczynie, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno - 20 zestawów. 10) Grupa beneficjentów ostatecznych, tj. dzieci i młodzież z 30 gospodarstw domowych z terenu Gminy Somonino - 30 zestawów. 2. Dostawa, instalacja specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych: 1) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino 3. Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. do następujących placówek: 1) Urząd Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia z Części I zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ Część II: Instalacja sptrzetu dostępu oraz dostawa sygnału internetowego dla użytkowników ostatecznych 30 szt. (dla grupy docelowej objętej wsparciem) - 30 x 7 m-cy Opis przedmiotu zamówienia Części II zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ Wykonawca odpowiada za brak zasięgu w szczególności na terenie Gminy Somonino w lokalizacjach - miejscach instalacji internetu dla grupy docelowej, 1. ul. Kasztelańska 71, Ostrzyce 2. Wyczechowo 31D 3. ul. Kasztelańska 49, Goręczyno 4. Borcz 13 A 5. Wyczechowo 36/2 6. ul. Kasztelańska 2A, Somonino 7. Jastrzębia 7, Ostrzyce 8. Połęczyno 7 9. ul. Siemiana 20A, Somonino 10. ul. Łąkowa 8, Somonino 11. Starkowa Huta 8 12. Dąbrowa 35E, Goręczyno 13. Polna 5, Somonino 14. Starkowa Huta 9 15. Połęczyno 59 16. Kamela 19 17. ul. Zacisze 6, Somonino 18. Starkowa Huta 38A 19. Rąty 16 20. Borcz 60 21. Borcz 21A 22. Borcz 13B 23. ul. Dabrowa 41, Goręczyno 24. ul. Witosławy 5, Somonino 25. Ramleje 1 26. Ramleje 52 27. Rąty 4 28. Do Raju 5, Goręczyno 29. Egiertowo 32 30. Wyczechowo 35/1.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające polegać będzie na dostawie zwiększonej ilości sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalacją, serwisem oraz dostępem do sieci internetowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0, 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - na część I w wysokości 10.000,- (słownie:dziesięćtysięcyzłotych 00.100) - na część II nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dotyczącym części I - Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją oraz serwisem o wartości minimum 400.000,- brutto (słownie:czterystatysiecyzłotych 00.100) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) w zakresie dotyczącym części II - zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - 400.000,- brutto (słownie:czterystatysięcyzłotych 00.100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie (część I) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zamienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzą Wdrażającą; e) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; 2) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3) w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.m o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę rachunku bankowego, 2) zmiany adresowe. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 3. 5. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.somonino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21; 83-311 Somonino - pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21; 83-311 Somonino - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego, specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych oraz urządzenia wielofunkcyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego w ilości 114 kpl. do następujących odbiorców: 1) Gminne Przedszkole w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, 83-311 Goręczyno - 5 zestawów. 2) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 3) Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 5) Świetlica przy Szkole Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Wolności 42, 83-314 Somonino - 15 zestawów. 6) Świetlica przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 7) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo - 10 zestawów. 8) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Borczu, 83-312 Hopowo - 6 zestawów. 9) Świetlica przy Zespole Szkół w Goręczynie, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno - 20 zestawów. 10) Grupa beneficjentów ostatecznych, tj. dzieci i młodzież z 30 gospodarstw domowych z terenu Gminy Somonino - 30 zestawów. 2. Dostawa, instalacja specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych: 1) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino 3. Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. do następujących placówek: 1) Urząd Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Instalacja sptrzetu dostępu oraz dostawa sygnału internetowego dla użytkowników ostatecznych 30 szt. (dla grupy docelowej objętej wsparciem) - 30 x 7 m-cy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca odpowiada za brak zasięgu w szczególności na terenie Gminy Somonino w lokalizacjach - miejscach instalacji internetu dla grupy docelowej, 1. ul. Kasztelańska 71, Ostrzyce 2. Wyczechowo 31D 3. ul. Kasztelańska 49, Goręczyno 4. Borcz 13 A 5. Wyczechowo 36/2 6. ul. Kasztelańska 2A, Somonino 7. Jastrzębia 7, Ostrzyce 8. Połęczyno 7 9. ul. Siemiana 20A, Somonino 10. ul. Łąkowa 8, Somonino 11. Starkowa Huta 8 12. Dąbrowa 35E, Goręczyno 13. Polna 5, Somonino 14. Starkowa Huta 9 15. Połęczyno 59 16. Kamela 19 17. ul. Zacisze 6, Somonino 18. Starkowa Huta 38A 19. Rąty 16 20. Borcz 60 21. Borcz 21A 22. Borcz 13B 23. ul. Dabrowa 41, Goręczyno 24. ul. Witosławy 5, Somonino 25. Ramleje 1 26. Ramleje 52 27. Rąty 4 28. Do Raju 5, Goręczyno 29. Egiertowo 32 30. Wyczechowo 35/1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.